[Serena] W poszukiwaniu mocy
Moderator: bonzo
[Serena] W poszukiwaniu mocy
Czy ktoś próbował coś modzić przy serenie np. 1.6 żeby choć trochę szybciej się zbierało?
Myślałem o układzie dolotowym i wydechowym.
Czy coś można porobić z silinkiem?
Myślałem o układzie dolotowym i wydechowym.
Czy coś można porobić z silinkiem?
Tak mam ga16.
Obecnie serenka ma wymieniany rozrzad i remont glowicy wiec silnikowo powinno byc ok.
A jak sie sprawa ma do kolektora wydechowego , da rade wsadzic jakis 421?
Btw jestem ciemny w silnikach nissana wiec prosze o wyrozumiałość; )
Dlaczeko ten silnik 1.6 jest taki krowiasty-wolny? Czy ten typ tak ma czy to wina masy auta?
Czy skrzynia jest poddatna na modyfikacje tzn inne przelozenia?
Obecnie serenka ma wymieniany rozrzad i remont glowicy wiec silnikowo powinno byc ok.
A jak sie sprawa ma do kolektora wydechowego , da rade wsadzic jakis 421?
Btw jestem ciemny w silnikach nissana wiec prosze o wyrozumiałość; )
Dlaczeko ten silnik 1.6 jest taki krowiasty-wolny? Czy ten typ tak ma czy to wina masy auta?
Czy skrzynia jest poddatna na modyfikacje tzn inne przelozenia?
Serena VE ewenement na skalę światową chyba
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja proponował bym w tym kierunku
https://www.youtube.com/watch?v=HFaBH70zkkc
https://www.youtube.com/watch?v=HFaBH70zkkc
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Inside4 Ty się ciesz. Ja do tej pory nie wiem jak dojechałem z Wrocławia do Lublina po kupnie swojej P11 - jak się później okazało do napinacza miałem dospawany kawałek śruby....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Witam
Nie wiem ile w tym prawdy ale elektronik samochodowy rzucił dzisiaj, że te silniki mają potencjał tylko trzeba zdjąć blokady, które producent założył(wszystkie eko śmieci) i twierdzi że jak założę sterownik od 2.0, przełożę immo z kluczyka i walnę większy zbiorniczek wyrównawczy żeby mi się to to nie gotowało to kilkanaście koni mi przybędzie. Wtyczka do kompa w wiązkach jest taka sama jak w 1.6. Fanaberie czy prawda?
Nie wiem ile w tym prawdy ale elektronik samochodowy rzucił dzisiaj, że te silniki mają potencjał tylko trzeba zdjąć blokady, które producent założył(wszystkie eko śmieci) i twierdzi że jak założę sterownik od 2.0, przełożę immo z kluczyka i walnę większy zbiorniczek wyrównawczy żeby mi się to to nie gotowało to kilkanaście koni mi przybędzie. Wtyczka do kompa w wiązkach jest taka sama jak w 1.6. Fanaberie czy prawda?
Witam
O jakiegoś czasu śledzę ten wątek, a ponieważ kolejny raz wymieniałem silnik w mojej serence zaciekawiony tym co koledzy napisali postanowiłem włożyć DS-a z primery P11 i rzeczywiście mocy i momentu obrotowego jest trochę więcej szczególnie w dolnym zakresie obrotów, ale to co dla mnie najważniejsze to wyraźny spadek zużycia paliwa.
O jakiegoś czasu śledzę ten wątek, a ponieważ kolejny raz wymieniałem silnik w mojej serence zaciekawiony tym co koledzy napisali postanowiłem włożyć DS-a z primery P11 i rzeczywiście mocy i momentu obrotowego jest trochę więcej szczególnie w dolnym zakresie obrotów, ale to co dla mnie najważniejsze to wyraźny spadek zużycia paliwa.