[Note I] Falowanie obrotów i brak mocy
: 2015-07-01, 18:52
Witam,
Nissan Note 2006, silnik benzyna 1,4 + gaz sekwencja
Problem niezależnie czy auto pracuje na benzynie czy gazie
Mam duży problem ze swoim Notem. Jakiś rok temu samochód z niczego zaczął tracić moc. Na początku było tylko falowanie obrotów pomiędzy 900-1200 a czasem tracił całkowicie moc. Można było wcisnąć pedał gazu do oporu, ale pod spodem nic - zero mocy. Max 20km/h. Wymieniłem wtedy na używaną przepustnicę, oddałem do warsztatu gdzie ją zaadaptowano. Cały rok autko chodziło gites
Ostatnio problem po roku się pojawił. Auto traci moc, falowanie obrotów i pusty pedał gazu.
W warsztacie wymienili na kolejną używaną przepustnicę z zaufanego źródła, zaadaptowano ją i to nie pomogło.
Mam pytanie. Czy to wina walniętej przepustnicy (drugiej) czy może szukać innej przyczyny?
Brak mi pomysłu
zastanawia mnie czy:
- nie zaadaptować jej w innym zakładzie
- czy to gdzieś nie wina w pedale gazu, sprzęgła czy hamulca nożnego
Piszę o pedela hamulca bo dzisiaj jak już auto straciło moc nacisnąłem kilka razy mocniej pedał hamulca i odziwo obroty zaczęły powoli rosnąć
Na dodatek jak już parkowałem samochód to pojawiło się szybkie falowanie między 900-1300 i pedał gazu w ogóle nie reagował. Miałem też problemy w ogóle z odpaleniem auta.
POMOCY
Nissan Note 2006, silnik benzyna 1,4 + gaz sekwencja
Problem niezależnie czy auto pracuje na benzynie czy gazie
Mam duży problem ze swoim Notem. Jakiś rok temu samochód z niczego zaczął tracić moc. Na początku było tylko falowanie obrotów pomiędzy 900-1200 a czasem tracił całkowicie moc. Można było wcisnąć pedał gazu do oporu, ale pod spodem nic - zero mocy. Max 20km/h. Wymieniłem wtedy na używaną przepustnicę, oddałem do warsztatu gdzie ją zaadaptowano. Cały rok autko chodziło gites
Ostatnio problem po roku się pojawił. Auto traci moc, falowanie obrotów i pusty pedał gazu.
W warsztacie wymienili na kolejną używaną przepustnicę z zaufanego źródła, zaadaptowano ją i to nie pomogło.
Mam pytanie. Czy to wina walniętej przepustnicy (drugiej) czy może szukać innej przyczyny?
Brak mi pomysłu
zastanawia mnie czy:
- nie zaadaptować jej w innym zakładzie
- czy to gdzieś nie wina w pedale gazu, sprzęgła czy hamulca nożnego
Piszę o pedela hamulca bo dzisiaj jak już auto straciło moc nacisnąłem kilka razy mocniej pedał hamulca i odziwo obroty zaczęły powoli rosnąć
Na dodatek jak już parkowałem samochód to pojawiło się szybkie falowanie między 900-1300 i pedał gazu w ogóle nie reagował. Miałem też problemy w ogóle z odpaleniem auta.
POMOCY