[Note] Kolumna kierownicy - Szok
Moderator: Zielkq
[Note] Kolumna kierownicy - Szok
Podczas wymiany manetki kierunkowskazów, musiałem zdjąć pokrywy plastikowe osłaniające kolumnę kierownicy wewnątrz kabiny. Jaki byłem zszokowany tym co zobaczyłem po zdjęciu obudowy - wyraźne ślady spawań (przypuszczam, że ASO wpadło na genilany pomysł jak już nie byli w stanie stwierdzić co puka).
Zdjęcia poniżej przedstawiają stan rzeczywisty.
W związku z tym moja prośba i pytanie czy ktoś już rozbierał obudowę i czy widział jak to wygląda - jeśli tak oryginalnie nie było to czeka mnie długa walka z ASO, ale wtedy zamierzam ją wygrać.
Zdjęcia poniżej przedstawiają stan rzeczywisty.
W związku z tym moja prośba i pytanie czy ktoś już rozbierał obudowę i czy widział jak to wygląda - jeśli tak oryginalnie nie było to czeka mnie długa walka z ASO, ale wtedy zamierzam ją wygrać.
To obejrzyj dokładnie zdjęcia - rozumiem na spawy, ale na fabryczne one mi nie wyglądają, tym bardziej, że minimum pojęcia mam.
No i jeszcze jedno - może by mnie nie dziwiło - ale jak mam kolejny raz z problemami z kolumną jechać, a oni twierdzą, że jest wszystko dobrze to mi się nie dobrze robi. Ostatni raz jak byłem to sami zaproponowali wymianę kolumny kierowniczej, a przy odbiorze dowiedziałem się, że została wyregulowana. Tak, że do dnia dzisiejszego oni twierdzą, że jest OK, a ja że skręcając w prawo kierownica powraca, a skręcając w lewo kierownica zostaje.
Więc jak uważasz może jestem nawiedzony, ale mam już dość jeżdżenia i kłócenia się o wszystko.
No i jeszcze jedno - może by mnie nie dziwiło - ale jak mam kolejny raz z problemami z kolumną jechać, a oni twierdzą, że jest wszystko dobrze to mi się nie dobrze robi. Ostatni raz jak byłem to sami zaproponowali wymianę kolumny kierowniczej, a przy odbiorze dowiedziałem się, że została wyregulowana. Tak, że do dnia dzisiejszego oni twierdzą, że jest OK, a ja że skręcając w prawo kierownica powraca, a skręcając w lewo kierownica zostaje.
Więc jak uważasz może jestem nawiedzony, ale mam już dość jeżdżenia i kłócenia się o wszystko.
El Diablo, ja Ciebie rozumiem. Też miałem dość kłócenia się i musiałem pojechać do innego serwisu, odległego o 160km. W dodatku, za każdym razem jak piszę reklamację, centrala trzyma stronę serwisu. Jakby nie obchodziło ich, że niszczą w ten sposób dobrą opinię marki, jaką pewnie tysiące ludzi wypracowało przez te wszystkie lata.
A to co widać u Ciebie, trudno mi ocenić, ale to co piszesz, świadczy o tym, że jest coś na rzeczy. Może zrób tak jak ja - spróbuj w innym serwisie. Wiem, że to koszty i czas i nie powinno tak być, ale....
A to co widać u Ciebie, trudno mi ocenić, ale to co piszesz, świadczy o tym, że jest coś na rzeczy. Może zrób tak jak ja - spróbuj w innym serwisie. Wiem, że to koszty i czas i nie powinno tak być, ale....
problemy z kolumną to chyba jakaś choroba genetyczna dla Note'a, mój ojciec gdy jeszcze śmigał Notkiem to po prostu notorycznie coś tam stukało. O reakcjach centrali nie wspomnę-tekst w stylu "tak powinno być" to po prostu skandal. Nikomu nie polecam serwisu Nissana w ŁDZ- przyguccy, chyba nigdy nie byliśmy zadowoleni z ich usług
chory z przeczulenia tymi wszystkimi wpisami o kolumnie kierownicy, przy każdej okazji bytności w pobliżu aso Autoniss w Lublinie wpadałem do nich i zgłaszałem że coś mi tam stuka ( chyba w sumie z 6 razy ) Za każdym razem pracownik serwisu (zawsze ten sam)brał auto na próbę i potem z kamiennym spokojem informował mnie że wszystko jest ok. Przy ostatniej okazji nieco już zdenerwowany zapytał mnie jak długo zamierzam jeździć tym autem - odpowiedziałem że jeszcze ze 3-4 lata. Odparł,że przez ten czas kolumna jeszcze wytrzyma
Ale od tego jest gwarancja, żebym nie musiał, powiedzmy za te 3 lata, naprawiać tego z własnej kieszeni. Niby to tylko samochód - ale w innych samochodach nie dzieje się nic z kolumną kierownicy i w wieku 2 lat i nawet 6 czy 7. Ma nas przemieszczać, ale w tak sprawny sposób, jak inne. Nic więcej, ale też nic mniej.Roxx pisze: toż to tylko samochód! Przedmiot który ma w sposób sprawny przemieścić
Gdzie te czasy ,kiedy kolumna przeżywała samochód.Ta przypadłość to nie tylko Notka,mój kolega jak miał jeszcze Sienę na gwarancji siadła mu kolumna,pokumał i zaryzykował regenerację w prywatnym warsztacie i jeździ do tej pory!!! to już kilka lat i nic się nie dzieje.
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
o ile dobrze pamiętam - ten słynny problem z kolumną kierownicy dotyczył ostatniego modelu Micry - szczególnie w pierwszym roku produkcji. Biorąc pod uwagę, ze Micra produkowana jest już kilka lat, należy optymistycznie zakładać, ze Nissan jakoś ten problem rozwiązał. Nie mam pewności czy kolumna kierownicza w Note jest identyczna z Micrą. Kłopot polegał na tym, że cały zespół kolumny kierowniczej (wraz z elektro-wspomaganiem) był traktowany przez ASO jako cześć nie rozbieralna, więc wymiana oznaczała kolosalne koszty. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale słyszałem,że niezależne warsztaty już radzą sobie z tym podzespołem po prostu go demontując i naprawiając uszkodzone części
Na razie z tego co słychować to jedynie jakiś krzyżak wymieniają.
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
Moze i nie należy,ale z tego co mi wiadomo na razie nieosiągalny w sprzedaży detalicznej.
Zestaw siłowników do podnoszenia maski Qashqai J10 i J11 ,X Trail T-31 T-32chcesz wiedzieć więcej info na PW
viewtopic.php?t=18075
viewtopic.php?t=18075
Częściową odpowiedź zamieściłem w temacie TTTM, ale proponuję, żebyś podzwonił po innych aso w Polsce, może tylko w Twoim takie buraki siedzą, jeśli okaże się, że nigdzie Ci nie sprzedają samego krzyżaka, to znaczy, że NISSAN ma d... klienta i chce tylko zarabiać - najlepiej zamiast części zamiennych sprzedawać od razu całe samochody.
dokladnie chodzi o caly element miedzy srubami 5 i 6 bo wlasnie to co stuka to przeskoki w eleencie posrodku czyli łączniku.. tak wiec ze wzgledu na to ze eleent miedzy krzyzakami
5 i 6 jest przyococwany do krzyzakow za pooca nitow tak wiec to jest jako jedna nieoddzielna czesc przymocowana do dalszego ukladu srubami.. wlasnie bylem luknac pod kierownice
[ Dodano: 2011-06-13, 13:06 ]
notek-a czy moglbys podac adres i numer telefonu u w ktorym Ci to wymienili??
5 i 6 jest przyococwany do krzyzakow za pooca nitow tak wiec to jest jako jedna nieoddzielna czesc przymocowana do dalszego ukladu srubami.. wlasnie bylem luknac pod kierownice
[ Dodano: 2011-06-13, 13:06 ]
notek-a czy moglbys podac adres i numer telefonu u w ktorym Ci to wymienili??