Witam,więc tak usiłuje się dogadać z moim bolidem ale cos nie chce się słuchać.Objaw jest taki auto do 1/2 otwarcia przepustnicy przyspiesza ok,przy pełnym otwarciu auto przyspiesza skokowo raz ciągnie mocniej a za chwilę mocniej czuć to bardziej przy większych obciążeniach np. 3 i 4 biegu. Testowałem z filtrem czy bez filtra powietrza ciągle to samo.
Wymienialem ostatnio,filtr paliwa, zmienilem aparat zapłonowy i dalej to samo. Auto po modach wałki z 1,3 wtrysku 1,6 ECU z 1,3 jedzie dużo lepiej ale objawy te same.
Ma ktoś jakieś pomysły
[K11] Skokowe/pulsacyjne przyspieszanie
Moderator: mimier
[K11] Skokowe/pulsacyjne przyspieszanie
Ostatnio zmieniony 2018-03-07, 10:27 przez plaster6, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym zaczął od tematyki paliwowej, czyli samego paliwa czy nie jest z zanieczyszczone np. wodą, i przy mrozach kropelki zamarzają i jako lód przytykają układ. Następnie pompę paliwa czy daje jednostajnie i jej wydajność.Później sprawdź czy dobrze zamontowałeś nowy filtr, czy nie bierze lewego powietrza itd. Jak to nie pomoże to wiadomo tematyka zapłonowa. Na początek kable, najlepiej zapalić auto po ciemku spryskać silnik mgiełką wody ze spryskiwacza od płynu do mycia szyb, i popatrzyć gdzie szaleją iskry. Świece wiadomo, dobrze przy okazji wykręcenia zmierzyć kompresje, jeszcze raz zajrzał bym do kopułki, mimo ze nowa może zaśniedziały styki, albo ma jakieś mikro pęknięcie ...itd. Działaj
Też to mam... i chyba nawet pisałem kiedyś.
Jak wyżej, sprawdź pompe bo ją jest najprościej obwinić.
Z tym,że u mnie w miare sie unormowało, ale dosyć często ją butuje. Być może to, co przytykało- w końcu przeleciało
A ja pierwsze co pomyślałem to rozciagniety łańcuch= nie zgadza sie otwarcie zaworów itp. Ale to już jest na sam koniec jak wyeliminujesz wszystko inne
Jak wyżej, sprawdź pompe bo ją jest najprościej obwinić.
Z tym,że u mnie w miare sie unormowało, ale dosyć często ją butuje. Być może to, co przytykało- w końcu przeleciało
A ja pierwsze co pomyślałem to rozciagniety łańcuch= nie zgadza sie otwarcie zaworów itp. Ale to już jest na sam koniec jak wyeliminujesz wszystko inne
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
No to by nawet pasowało bo wymielem kolpulke+ palec i czyscilem silniczek krokowy,niby juz tak nie skacze po tych obrotach ale jak np. Na 1biegu dam but i szybko wrzuce 2 to jakby zdławi się i po chwili ciągnie no i towarzyszy temu odczucie jakby na 1/2 otwarciu przepustnicy jechał lepiej jak na pełnym otwarciu. Obstawiam jeszcze regulator ciśnienia paliwa lub tak jak mówisz pompa.
A to ja mam to chyba w kazdym aucie- mówie na to "nie umie tego przepalić"plaster6 pisze:no i towarzyszy temu odczucie jakby na 1/2 otwarciu przepustnicy jechał lepiej jak na pełnym otwarciu.
rzadko kiedy jeżdze na pełnym bucie, dosyć szybko odkryłem że odpowiednie dodawanie gazu daje lepsze efekty niż but w podłodze. A jak już to najpierw połowa i potem coraz więcej. WOT to można depnąć po redukcji ,ale przy 2500rpm nie ma sensu
chyba nawet w którymś odcinku Initial D przegadali o tym cały epizod
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.