[A32] Jak zdemontować licznik?
Moderator: janusz
[A32] Jak zdemontować licznik?
Witajcie.
Przyszedł czas na wymiane żaróweczek w liczniku. Czy ktoś z Was demontował licznik? Na co powinnam zwracać uwagę, od czego zacząć ? Świetnie by było gdyby istniał jakiś tutorial hihi
Ahh i mam takie techniczne pytanie. Żarówki w liczniku świecą od góry czy od dołu - chciałabym zmienić tarcze zegarów na te tutaj http://moto.allegro.pl/biale-tarcze-zeg ... 68520.html -wzór4, białe i świecąco na niebiesko. Chyba, że ktos z Was już wymieniał na jakieś inne tarcze i mógłby mi polecić gdzie je kupić.
Dzięki wielkie za pomoc
Przyszedł czas na wymiane żaróweczek w liczniku. Czy ktoś z Was demontował licznik? Na co powinnam zwracać uwagę, od czego zacząć ? Świetnie by było gdyby istniał jakiś tutorial hihi
Ahh i mam takie techniczne pytanie. Żarówki w liczniku świecą od góry czy od dołu - chciałabym zmienić tarcze zegarów na te tutaj http://moto.allegro.pl/biale-tarcze-zeg ... 68520.html -wzór4, białe i świecąco na niebiesko. Chyba, że ktos z Was już wymieniał na jakieś inne tarcze i mógłby mi polecić gdzie je kupić.
Dzięki wielkie za pomoc
[ Dodano: 2012-01-27, 22:29 ]
Ja osobiście zmieniłem podświetlenie licznika na diodowe niebieskie i było cacy
Jakie znowu skojarzeniadarkdream pisze:Miało być od tyłu ale bez skojarzeń
Ja osobiście zmieniłem podświetlenie licznika na diodowe niebieskie i było cacy
Ostatnio zmieniony 2012-01-27, 22:40 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Tu masz instrukcję:
http://www.youtube.com/watch?v=y2gPoGayVAI
ps: jak dotkniesz wskazówek to będziesz tego żałować (i szukać nowego licznika), chyba że masz cierpliwość , dobry wzrok , dużo czasu i brak drgawek w dłoniach
http://www.youtube.com/watch?v=y2gPoGayVAI
ps: jak dotkniesz wskazówek to będziesz tego żałować (i szukać nowego licznika), chyba że masz cierpliwość , dobry wzrok , dużo czasu i brak drgawek w dłoniach
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
O ile pamiętam to coś takiego podpasuje:
http://allegro.pl/zarowka-diodowa-t5-r5 ... 88218.html
(głowy nie dam )
http://allegro.pl/zarowka-diodowa-t5-r5 ... 88218.html
(głowy nie dam )
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
Ogolnie wybierając diody to SMD lub zwykłe ze stożkiem. Będą 5W5 T10(takie jak postojówki) albo T5 R5. Lub też jedne i drugie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Zdecydowanie od tyłudarkdream pisze:Dzięki chłopaki. A apropo tego poświetlenia czy z tyłu czy z góry to jak w końcu jest ?
Oczywiście bez skojarzeń
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Oto jest pytaniedarkdream pisze:ps. jesli nie powinnam dotykac wskazówek to jak mam wymienic tarcze
Przetnij tarcze na pół a potem tasmą sklej
A tak poważnie to trzeba chyba wzkazówki zdjąć ale delikatnie bez nerwów i najważniejsze załozyć potem tak jak były
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
I tu jest właśnie ten kłopot. Jeśli nie masz z tym doświadczenia (nawet ktoś kto ma to modli się żeby poszło po jego myśli) to albo daj to komuś kto się podejmie albo odpuść temat. Wielokrotnie to robiłem ale jest to niezwykle delikatne urządzenie. Jak dostaniesz się do licznika i będziesz miała go na wierzchu to zdejmujesz przeźroczystą obudowę. Później demontujesz po kolei wszystkie wskaźniki - prędkościomierz, obrotomierz, temp i paliwo - od tyłu (bez skojarzeń oczywiście ) są śrubki. Odkręcasz je i każdy z nich masz na wierzchu. i tu zaczyna się zabawa. każdy wskaźnik trzeba przełożyć przez słupek i zobaczyć w którym miejscu się zatrzyma by później wsadzić go w to samo miejsce. Ale nie tak prędko z wyjęciem wskaźnika! Jeśli będziesz chciała go od tak wyjąć zniszczysz cały mechanizm który jest w środku - drucik cieńszy od włosa. Między wskaźnikiem, a tarczą ujrzysz ośkę którą musisz unieruchomić by została dokładnie na swoim miejscu, a następnie dopiero wyciągnąć wskaźnik (podważyć np nożem). A później to już z górki odkręcasz tarczkę, przykręcasz drugą i wciskasz wskaźniki na swoje miejsce i przekładasz znowu przez słupki ograniczające. Te czynności powtarzasz jeszcze na 3 tarczach uważając by pot z czoła nie spadł na tarczkę bo jest bardzo wrażliwa na dotyk i inne czynniki.darkdream pisze:ps. jesli nie powinnam dotykac wskazówek to jak mam wymienic tarcze
Kto jak kto ale płeć piękna do obsługi i napraw delikatnych rzeczy, urządzeń idealnie się nadaje:)MacGayver pisze:Wielokrotnie to robiłem ale jest to niezwykle delikatne urządzenie
Standardowo bez skojarzeń oczywiście
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
darkdream, a może założysz od opla Vectry??bardzo ładnie wyglądają i wystarczy tylko wyjąć i włożyć i tradycyjnie bez skojarzeń
[ Dodano: 2012-01-28, 13:39 ]
oczywiście z tą vectrą to żartowałem a tak serio, to lepiej daj jakiemuś specowi z charakterem zegarmistrza, bo tak jak chłopaki pisali wyżej, to bardzo,bardzo precyzyjna robota.
[ Dodano: 2012-01-28, 13:39 ]
oczywiście z tą vectrą to żartowałem a tak serio, to lepiej daj jakiemuś specowi z charakterem zegarmistrza, bo tak jak chłopaki pisali wyżej, to bardzo,bardzo precyzyjna robota.
aa może ktoś jest z Bytomia i pomógłby mi wyjąć i włożyć tarcze razem ze wskazówkami (oczywiście bez skojarzeń) do maximy hihi?
PS. Czy na pewno żarówki do zegarów to T5 R5? Czy do konsoli - (chodzi o klime) również takie pasują?
[ Dodano: 2012-02-02, 22:09 ]
hmm no nie mówcie że nikogo nie ma z okolic Bytomia Chyba, że komuś nie chce się wychodzić na ten mróz brrr...
[ Dodano: 2012-02-14, 06:35 ]
hmmm może mi ktoś powiedzieć jakie na pewno są te żaróweczki?
PS. Czy na pewno żarówki do zegarów to T5 R5? Czy do konsoli - (chodzi o klime) również takie pasują?
[ Dodano: 2012-02-02, 22:09 ]
hmm no nie mówcie że nikogo nie ma z okolic Bytomia Chyba, że komuś nie chce się wychodzić na ten mróz brrr...
[ Dodano: 2012-02-14, 06:35 ]
hmmm może mi ktoś powiedzieć jakie na pewno są te żaróweczki?