[A32] Trwałość śilnika w maximie.
Moderator: janusz
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
[A32] Trwałość śilnika w maximie.
Po 200 000 (licznikowych i mam nadzieję - jak każdy - że to prawdziwy przebieg) postanowiłem uporać się z braniem oleju przez moją maximę. Miała być tylko wymiana uszczelniaczy i przegląd głowicy (zaworów) ale koszt wyciągania góry jest dość spory więc postanowiłem wymienić trochę więcej czyli rozrząd, pompę, pierścienie, panewki....
Ja przejechałem 70 000 na LPG, poprzedni właściciel z dokumentów które posiadam zrobił 30-40 tyś więc auto zrobiło minimum 100 000 km na LPG. W tym ostatnie 100 000 na jednych świecach.
Jak się okazało, zużycia silnika praktycznie nie było, uszczelniacze były powodem brania oleju, gniazda zaworowe wystarczyło delikatnie oczyścić i wyregulować zawory. Mechanik sam był zdziwiony że nie zastał nagaru od LPG i powypalanych zaworów. Jedyne co nosiło widoczne gołym okiem ślady zużycia był ślizgacz łańcuch rozrządu, miał 0.5mm wytarcia, pozostałe 2 ślizgacze były bez wytarć (nie przenoszą takiej siły jak ten duży)
Pewnie Was zastanawia koszt tej imprezy... tu nikogo chyba nie zdziwie, miało być fajnie a wyszło jak zawsze, chciałem żeby to było dobrze zrobione więc brałem możliwie najlepsze części np pompa wody była za 60zł a oryginalna nissana 166zł:
- Pierścienie 380zł
- Uszczelka głowicy 177zł x 2
- uszczelka pokrywy zaworów 30zł (jeden się nie da kupić więc zrobili na pastę - nawet jak w katalogach mają dobra uszczelkę to po otrzymaniu paczki okazuje się że to zła)
- uszczelniacze zaworowe 8,5zł x 24 (najtańsze są po 2zł)
- pompa wody 166zł
- łańcuchy rozrządu 60 + 100 +100
- ślizg łańcucha 300zł
- świece 350zł
- planowanie głowicy + płytyki regulacyjne ...
do tego dochodzą nowe płyny, filtry, pasty uszczelniające i robocizna
A tu parę fotek.
Ja przejechałem 70 000 na LPG, poprzedni właściciel z dokumentów które posiadam zrobił 30-40 tyś więc auto zrobiło minimum 100 000 km na LPG. W tym ostatnie 100 000 na jednych świecach.
Jak się okazało, zużycia silnika praktycznie nie było, uszczelniacze były powodem brania oleju, gniazda zaworowe wystarczyło delikatnie oczyścić i wyregulować zawory. Mechanik sam był zdziwiony że nie zastał nagaru od LPG i powypalanych zaworów. Jedyne co nosiło widoczne gołym okiem ślady zużycia był ślizgacz łańcuch rozrządu, miał 0.5mm wytarcia, pozostałe 2 ślizgacze były bez wytarć (nie przenoszą takiej siły jak ten duży)
Pewnie Was zastanawia koszt tej imprezy... tu nikogo chyba nie zdziwie, miało być fajnie a wyszło jak zawsze, chciałem żeby to było dobrze zrobione więc brałem możliwie najlepsze części np pompa wody była za 60zł a oryginalna nissana 166zł:
- Pierścienie 380zł
- Uszczelka głowicy 177zł x 2
- uszczelka pokrywy zaworów 30zł (jeden się nie da kupić więc zrobili na pastę - nawet jak w katalogach mają dobra uszczelkę to po otrzymaniu paczki okazuje się że to zła)
- uszczelniacze zaworowe 8,5zł x 24 (najtańsze są po 2zł)
- pompa wody 166zł
- łańcuchy rozrządu 60 + 100 +100
- ślizg łańcucha 300zł
- świece 350zł
- planowanie głowicy + płytyki regulacyjne ...
do tego dochodzą nowe płyny, filtry, pasty uszczelniające i robocizna
A tu parę fotek.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Chcę pojechać na hamownie w tym tyg. Bo różnicę czuje ale to pewnie placebo.smolis pisze:Grzechu, czy czujesz różnice po remoncie ?
Osobiście wczoraj byłem na diagnostyce silnika, odczyty jak w nowym aucie (mimo, że 100k km przejechane na gazie).
Co jest pewne, zrobiłem 1000 km od remontu, wymiana oleju była po 500km. ( Pierwsze 1000 tylko na PB ) I poziom stoi w tym samym miejscu przez te 500km. Wcześniej już bym wyrazie widział ubytek, średnio pół skali bagnetu mi znikało po takiej trasie.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
Sorki ale jakim cudem maxima po 200tyś km brała Ci olej ja mam starsze auto przebieg około 300 i po wymianie oleju po przejechaniu około 6tyś nie widzę na bagnecie ubytku oleju (ps.poprzednia maxi która jest na części też oleju mi nie brała a przebieg miała około 400kkm)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Remont był właśnie, żeby to sprawdzić, bałem się, że coś jest nie tak w środku, ale wsio było cacy. Mechanik stawia na szybsze zużywanie się uszczelniaczy zaworowych przez słabą instalacje LPG jaka poprzedni właściciel miał.Michalllo pisze:Sorki ale jakim cudem maxima po 200tyś km brała Ci olej ja mam starsze auto przebieg około 300 i po wymianie oleju po przejechaniu około 6tyś nie widzę na bagnecie ubytku oleju (ps.poprzednia maxi która jest na części też oleju mi nie brała a przebieg miała około 400kkm)
Kogo nie zapytałem to mnie tylko straszył, że 1L na 1000km to już za dużo i że coś nie tak w silniku... nawet coobcio, więc zdecydowałem się zrobić.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
A to rozumiem teraz Bo już myślałem że to auto straciło na jakości
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Licząc na szybko i mało dokładnie, łańcuchy 400zł, ślizg 700zł, uszczelniacze 900zł, uszczelki głowicy 1250zł, pompa 1420zł, świece 1700zł, głowica 2050zł panewki...+ do tego dochodzą nowe płyny (2x olej, klima, chłodnica, wspomaganie...), filtry, pasty uszczelniające i parę rzeczy o których zapomniałem no i robocizna ~4k.herson pisze:Stawiam na 3,5k
Można zrobić taniej, ja chciałem spać spokojnie i nie żałować za pól roku że zostawiłem duperelkę za 80zł.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
~4 k to dużo...ale śpisz spokojnie ja wolałbym silnik zmienić.
http://moto.allegro.pl/item861680593_si ... zynia.html
czy w ogóle opłaca się robić przekładki tego typu???oczywiście mam na myśli pojazd taki jak ten, gdzie można odpalić i się przejechać. To jest tylko przykładowa aukcja, więc proszę się nie sugerować
http://moto.allegro.pl/item861680593_si ... zynia.html
czy w ogóle opłaca się robić przekładki tego typu???oczywiście mam na myśli pojazd taki jak ten, gdzie można odpalić i się przejechać. To jest tylko przykładowa aukcja, więc proszę się nie sugerować
Tak ale zmieniając silnik jaką masz gwarancje ze za 2 miesiące nie bedziesz musiał robić takiego samego remontu? Nie prześwietlisz dokładnie wszystkiego
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Podpinam się pod temat. Może trochę odbiegnę, ale nie ma sensu zakładać nowego.
Jak już większość z Was wie, kupiłem MAXI z uszkodzonym silnikiem.
Rozważam możliwość remontu lub wymiany obecnego silnika.
Pytanie brzmi - czy VQ30DE jest taki sam w wersji QX i USA?
Mam na myśli konkretnie tą motorownię:
http://allegro.pl/silnik-uzywany-3-0-3- ... 43802.html
Czekam na numer VIN samochodu, z którego silnik został wymontowany.
Jak już większość z Was wie, kupiłem MAXI z uszkodzonym silnikiem.
Rozważam możliwość remontu lub wymiany obecnego silnika.
Pytanie brzmi - czy VQ30DE jest taki sam w wersji QX i USA?
Mam na myśli konkretnie tą motorownię:
http://allegro.pl/silnik-uzywany-3-0-3- ... 43802.html
Czekam na numer VIN samochodu, z którego silnik został wymontowany.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Silniki z A33 QX i US nie sa niestety identyczne( inne wałki w głowicach-lepsze w wersji US )........ VQ30DEK. QX ma 200KM a wersja US 222KM........ może się okazać, że po założeniu motorowni, komputer będzie źle sterował zapłonem i wtryskami( oczywiście to tylko przypuszczenia) na czasy wtrysków receptą byłby zapewne Ecumaster z zapłonem też nie powinno być chyba problemów w A33 nie jest on chyba na ROM tak jak w A32. Ryzyko pewnie istnieje i musisz sam podjąć decyzję czy warto dla tych 20KM
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
To zachęcaSzalony pisze:QX ma 200KM a wersja US 222KM
A to sprowadza na ziemię...Szalony pisze:może się okazać, że po założeniu motorowni, komputer będzie źle sterował zapłonem i wtryskami( oczywiście to tylko przypuszczenia)
Co to ten zapłon na ROM? Nie wiem co to znaczy.Szalony pisze:zapłonem też nie powinno być chyba problemów w A33 nie jest on chyba na ROM tak jak w A32
A może zakupić też kompa od wersji USA?
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
które możesz odzyskać poprzez zamontowane sportowego dolotu=>wydechu:) kto nie ryzykuje, ten nie ma...czasami kłopotówSzalony pisze: Ryzyko pewnie istnieje i musisz sam podjąć decyzję czy warto dla tych 20KM
[ Dodano: 2011-06-08, 19:41 ]
komputer do manuala z wiązką nie do kupienia w RP jest raczej.
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
johny_fellow - jak chcesz się bawić to wrzucaj vq35de, dostęp chyba dużo łatwiejszy jak do vq30dek, mocy dużo więcej, pełno opisów na maxima.org jak zrobić swapa
- jak chcesz mieć niezawodne auto, trzymające obroty, nie chcesz się scigać nie chcesz szukać czego brakuje....to zrób remont tego, będziesz wiedział co masz i będziesz spał spokojnie , zawsze możesz do tych 220KM dociągnąć niedużym kosztem.
- jak chcesz mieć niezawodne auto, trzymające obroty, nie chcesz się scigać nie chcesz szukać czego brakuje....to zrób remont tego, będziesz wiedział co masz i będziesz spał spokojnie , zawsze możesz do tych 220KM dociągnąć niedużym kosztem.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Właśnie, że nie mam ciśnienia na podniesienie mocy, wyścigi etc. Te 200KM w serii wystarczy mi w zupełności.
Pytam o VQ30DEK ponieważ znalazłem taki na allegro za rozsądne pieniądze.
Jest też jeden motor taki jak u mnie.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1618742215
Tyle, że sprzedawca pisze, że od 5 lat stoi w magazynie. Podobno jest zalany olejem i jest z nim wszystko OK, ale te 5 lat nieco mnie przeraża.
Poprosiłem też jedną osobę z mojego miasta, która ściąga sporo części na zamówienie żeby rozejrzała się za takim silniczkiem. W piątek będę miał info co i jak.
Pytam o VQ30DEK ponieważ znalazłem taki na allegro za rozsądne pieniądze.
Jest też jeden motor taki jak u mnie.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1618742215
Tyle, że sprzedawca pisze, że od 5 lat stoi w magazynie. Podobno jest zalany olejem i jest z nim wszystko OK, ale te 5 lat nieco mnie przeraża.
Poprosiłem też jedną osobę z mojego miasta, która ściąga sporo części na zamówienie żeby rozejrzała się za takim silniczkiem. W piątek będę miał info co i jak.
Tyle, że nie wiadomo czy remont będzie opłacalny. Dlatego noszę się zamiarem zmiany całego silnika.GRZECHu pisze:to zrób remont tego, będziesz wiedział co masz i będziesz spał spokojnie
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Jak silnik stał 5 lat to go sobie odpuść musiał by być w idealnym magazynie żeby nie złapał wilgoci a wiadomo co się dzieje na gładziach cylindrów ( i nie tylko) przy odrobinie wilgoci
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
A czy kiedyś jakiś remont był opłacalny? Będziesz spał spokojnie, dlatego kupiłeś tańsza furę. Kupisz na allegro minę i jak za pół roku będzie olej brał jak tarpan z przyczepą to będziesz płakał.johny_fellow pisze: Tyle, że nie wiadomo czy remont będzie opłacalny.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
GRZECHu, Dobrze gada (pisze)
kupując silnik na allegro kupujesz kota w worku
kupując silnik na allegro kupujesz kota w worku
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Teraz to ja już sam nie jestem pewien, może te silniki są takie samedylson pisze: Chodzi ci o to, ze silnik us potrzebuje zaplonu w innym momencie jak qx czy bardziej o to, ze znaki na kole pasowym/zamachowym sa w innych miejscach?
W sumie jak by spojrzeć to A32 QX czy US ma podawane takie same dane katalogowe, a przecież QX ma zmienną długość kolektora która na pewno pare koni i Nm daje.
Johny....zapodaj jakieś nagranie jak słychać to stukanie!!!
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Zobaczę co jutro powie mi osoba z mojego miasta, ściągająca części na zamówienie. Wiem, że u Niego większość takich elementów jest w miarę świeża i hula bezproblemowo.
Jak nic nie będzie to pewnie zrobię remont.
Jak nic nie będzie to pewnie zrobię remont.
Postaram się coś jutro nakręcić.Szalony pisze:Johny....zapodaj jakieś nagranie jak słychać to stukanie!!!
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Bardzo ciekawe ceny i niezla jakosc czesci maja w firmie www.geparts.pl .
Jak bys cos potrzebowal to daj znac od ceny w katalogu online moge zalatwic Ci jakiej 35-40% rabatu
Jak bys cos potrzebowal to daj znac od ceny w katalogu online moge zalatwic Ci jakiej 35-40% rabatu
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Tak sobie z ciekawości przeglądałem ebaya USA, i tam wskazują, że silniki z MAXI lub I30 z USA pasują do innych maszynek, w których VIN ma literę C na 4 pozycji. Moja właśnie ma C na 4 pozycji.
Przykładowa aukcja:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-NISSA ... ccessories
Może porozmawiam jeszcze z miejscowym byłym ASO. Jest tam kumaty chłopak, który sporo wie i może też mi coś podrzuci.
Znalazłem tez na ebayu VIN I30 i porównywałem różne elementy w ruskim katalogu części po VIN. Wychodzi na to, że wg numerów większość elementów jest identyczna np. tłoki, przepływomierz, podobno komputer też, uszczelniacz wału etc.
Przykładowa aukcja:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-NISSA ... ccessories
Może porozmawiam jeszcze z miejscowym byłym ASO. Jest tam kumaty chłopak, który sporo wie i może też mi coś podrzuci.
Znalazłem tez na ebayu VIN I30 i porównywałem różne elementy w ruskim katalogu części po VIN. Wychodzi na to, że wg numerów większość elementów jest identyczna np. tłoki, przepływomierz, podobno komputer też, uszczelniacz wału etc.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Dostałem też foto jakiejś tabliczki, od sprzedającego ten silnik z USA.
Wg tej fotki jest to VQ30(DE)
Wg tej fotki jest to VQ30(DE)
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl