Strona 2 z 2

: 2010-06-09, 16:40
autor: Michalllo
Zastanawia mnie że moc rośnie ciągle aż do odcięcia wiec jakby przesunąć odcinkę to rosłaby więcej <mysli>

: 2010-06-09, 16:45
autor: dylson
Michalllo pisze:Zastanawia mnie że moc rośnie ciągle aż do odcięcia wiec jakby przesunąć odcinkę to rosłaby więcej
Zgadza sie ale nie wiadomo ile by to dalo bo moment zaczyna leciec na dol.

: 2010-06-09, 18:03
autor: Szalony
No właśnie nie było by większego sensu , bo jak widać moment zapitala w dół.

NA Twoim miejscu Maksinis, pierwsze co bym zrobił, to zrobił Y-pipa .... Mówiłeś że przelot już masz... jakiej średnicy masz rury ?

Jak spojrzysz na mój pierwszy wykres tj. właśnie Maxima z Y-pipem ... nic więcej

A teraz zapodam swój ostatni wykres 4, na którego jak patrzę to się chce płakać ;( Jedyne co jest pocieszające, to to że po 5200obr moment już nie spada( Tu byłby już sens przesunać odcinkę) :mrgreen: Jest nadzieja że jak się odpowiednio ustawi wałeczki i odzyskam sprężanie to może być całkiem ciekawie :->
Przyklej go Dylsonie w pierwszy post z opisem " zesrało się po wałkach " :D

Obrazek

: 2010-06-10, 09:27
autor: Maksinis
Szalony pisze: NA Twoim miejscu Maksinis, pierwsze co bym zrobił, to zrobił Y-pipa .... Mówiłeś że przelot już masz... jakiej średnicy masz rury ?
takie są plany w tym roku...może razem z kolektorami
tak, przelot - rury 61mm z kwasówki, ruda zjadła wcześniej wszystko co tam było :mrgreen:
pomiar czystości spalin przeszedł bez zastrzeżeń ( robiłem z ciekawości)

: 2010-08-18, 23:06
autor: Marcus65
A tak btw, gdzie w Polsce można zrobić przyzwoity Y-pipe?

Pozdro
Marcus Maximus

: 2010-08-24, 15:58
autor: Szalony
Marcus65 pisze:A tak btw, gdzie w Polsce można zrobić przyzwoity Y-pipe?

Marcus Maximus
Zagadaj z Waldem, on robił w eltecu i ładnie to wyglądało.

: 2011-06-26, 20:56
autor: rabbit79
Na zlocie moja maxi wyplula
222KM i 270Nm :-D

: 2011-06-26, 21:03
autor: GRZECHu
rabbit79 pisze:Na zlocie moja maxi wyplula
222KM i 270Nm :-D
Wrzuć fotkę wykresu :)

: 2011-06-26, 21:04
autor: Lombardo88
Ładny wynik :) ja już pracuję nad zmienną długością kolektora ssącego, bo tutaj tkwi źródło mocy w silnikach VQ:)

: 2011-06-26, 21:08
autor: Michalllo
Ładny wynik pogratulować :)

: 2011-06-28, 10:42
autor: B 52
Nieźle

: 2011-06-28, 20:45
autor: Szalony
Faktycznie podstawowy mod w wersji US, to kolektor ssący( 00VI lub MEVI ) potem kompletny wydech i fura nie do poznania :)

Jeśli chodzi zaś o wykres rabbita, to moc wyszła taka jak przystało na tą konfiguracje, natomiast dziwi trochę niski Niuton .... zarówno u Dylsona jak i u mnie po wydechach było 223KM i 283Nm

rabbit i GRZECHu !!! wrzućcie swoje wykresy, to Dylson je wklei do pierwszego postu..... będzie wtedy można na spokojnie przeanalizować.

Patrząc na wykres można wiele powiedzieć, o czym dowiedział się podłamany GRZECHu w piątkowy wieczór ;-) ........ mimo iż byłem pod wpływem, to po pierwszym, rzucie oka wiedziałem gdzie leży przyczyna tak niskiej mocy. Przyszedł Coobcio podpiął laptopa i wszystko wróciło do normy, włącznie z humorem Grzecha :mrgreen:

: 2011-06-28, 21:19
autor: B 52
Elegancko i sprytnie

: 2011-06-28, 22:04
autor: GRZECHu
U mnie wyszło niecałe 270Nm więc podobnie, moc maksymalna 200km gdzieś w okolicach 5500, wyraźnie widać że od 5200 coś się złego stało, czyli nie odpaliła się zmienna długość kolektora. Zmierzę przy okazji z działającym zaworem, jeśli max będzie na odcince jak wcześniej to też pewnie pod 220 wyjdzie.

: 2011-06-29, 13:23
autor: dylson
Szalony pisze:223KM i 283Nm
285,8 :-P
Ciekawe dlaczego innym wychodzi taki slaby niuton :roll:

: 2011-06-29, 15:46
autor: Szalony
to u mnie było 283Nm, pewnie znowu miałeś czyściejszy stożek :-P
W tym roku właśnie na Dylsona czystym stożku właśnie wykręciłem najlepszy czas na 1/4 14,71 ;-)

: 2011-11-19, 00:49
autor: MacGayver
To dodam też swój póki co aktualny wykres. Setup z wykresu to kompletny wydech czyli kolektory, y-pipe, b-pipe oraz końcowy tłumik. Wszystko mojego wykonania mojego wykonania. Do tego wszystkiego doszedł dolot pozbawiony tłumików szmerów zakończony filtrem stożkowym Fujita 3'

Obrazek

: 2011-12-28, 22:35
autor: GRZECHu
Aktualny pomiar mojej maximy.

Obrazek

: 2011-12-29, 09:59
autor: Szalony
Gratulacje GRZECHu, w końcu doczekałeś się wyniku, który chodził Ci po głowie od dawna :) Dziwnie wygląda natomiast wykres powyżej 7000obr ..... zarówno u mnie jak i u Dylsona czuć, że do samej odcinki samochód ciągnie, a według Twojego wykresu wygląda, że nie powinien jechać. Niech się może ktoś wypowie kto się zna, czy to jest spowodowane...błędem pomiaru czy czymś innym.

: 2011-12-29, 10:51
autor: bombel
Mam tak samo jak Ty Grzechu. Trzeba by było na górze chyba zaplon dowalić

: 2011-12-29, 11:12
autor: Szalony
pasowałoby jeszcze sprawdzić czy paliwa nie brakuje na górze

: 2011-12-29, 17:34
autor: GRZECHu
Wykres pewnie jest lekko przesunięty bo tak było skalibrowane na hamowni i odcinka jest wcześniej niż 7300. Ogólnie z KM jestem zadowolony, można lekko popracować nad Nm. Paliwa na górze może lekko brakować, niedługo i z tym coś poradzimy :)

: 2011-12-29, 18:56
autor: dylson
Dobrze wiedziec, ze zaplon i odcina cos daly szkoda, ze gosc nie skalibrowal dobrze hamowni i nie widac co dokladnie dzieje sie powyzej 7tys.
229,3km szkoda, ze nie bylo 0,7km wiecej bo juz bys mogl mowic, ze masz 230km :-P

: 2011-12-29, 22:54
autor: GRZECHu
Uszczelka kolektora ssącego lekko mi zasłania dolot ze starości się rozciągnęła :) Obok leży już nowa, więc będzie nowa + strojenie jakieś bo teraz nie było strojone nic od wyjazdu z Oktan garage :)

ps popraw mi opis, stożek fujita 3.5"

: 2011-12-29, 23:10
autor: Lombardo88
GRZECHu pisze:Uszczelka kolektora ssącego lekko mi zasłania dolot ze starości się rozciągnęła :) Obok leży już nowa, więc będzie nowa

uff znowu będziem modzić :) moje spostrzeżenie odnośnie uszczelki sluszne :) na orgu czytałem, że 5 km i tyle samo nm może nawet zabrać.U Ciebie przesunięcie jest naprawdę spore, bo ok 2-3 mm na każdym kanale.

: 2011-12-31, 16:36
autor: GRZECHu
Porównałem wykresy z hamowni po zrobieniu przelotu i po zapłonie, różnice są spore przy obu modyfikacjach i w całym zakresie KM i NM

: 2015-06-07, 21:19
autor: lukasgt
Obrazek

Co prawda widze ,ze nikt tu nic dawno nie wkleja,ale moze coś podpowiecie co w moim wykresie piszczy
power troche za niski jak na serie,za to moment całkiem całkiem wydaje sie ;)

: 2015-06-08, 19:19
autor: ciepanek
Dobry wykres - nie gadaj :) Wywal seryjnego y-pipa zrob takiego jak mam ja + caly wydech do konca 2.5" + zmien filtr powietrza na jakis porzadny stozek (od biedy daj wkladke) i wypluje okolo 230 PS i 290 NM

: 2015-06-11, 22:18
autor: lukasgt
Wkrótce zapodam wykres na LPG,które właśnie wleciało pod maskę i w poniedz bedziemy stroić sondą szerokopasmową,do tego poprawie dolot powietrza do puszki ,ciekawe co tam sie za cyferki pokażą :)

: 2015-06-15, 21:07
autor: johny_fellow
Muszę znaleźć wykres mojej. Mimo, że jej już nie mam, wykres można wrzucić :mrgreen: