Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Problem zapłon Maxima A32 3.0 USA automat

Moderator: janusz

bosek3
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2013-05-30, 21:09
Lokalizacja: Polska

Problem zapłon Maxima A32 3.0 USA automat

Post autor: bosek3 » 2013-07-08, 20:09

Witam, mam problem ze swoją Maximą, może uda się komuś pomóc go rozwiązać.
Maxima przerywa w zakresie 2-3 tyś. obrotów na gazie, gaz sekwencja nowy parownik + dodatkowo bez obciążenia niezależnie od obrotów tj. powyżej 1500 obrotów jak trzyma się równo gaz co chwila wypadają 2 zapłony pod rząd, przynajmniej tak mniej więcej słychać, po odpięciu którejkolwiek z cewek maxima zaczyna chodzić oczywiście na 5 cylindrach ale równo to samo jak odłączę wtrysk od gazu. Cewki zakupione sztuk 4 oryginalne używki wymieniane losowo przez okres około miesiąca wynik raz troche lepiej raz trochę gorzej. Świece nowe wg. katalogu. Komputer z błędów migowych wyrzuca 03 04, czyli knock sensor czy daję on takie objawy ?
Pozdrawiam Bosek

Awatar użytkownika
alfabox
fanatyk nissana
Posty: 1023
Rejestracja: 2009-12-04, 23:42
Lokalizacja: Bydgoszcz-Kapy
Kontakt:

Re: Problem zapłon Maxima A32 3.0 USA automat

Post autor: alfabox » 2013-07-09, 22:33

bosek3 pisze: 03 04, czyli knock sensor czy daję on takie objawy ?
Pozdrawiam Bosek
Czyli jakby dostawał detonacyjne spalanie i cofało raptownie zapłon .
Może w tym zakresie obrotow dostawać za biedną mieszankę i dochodzi do sytuacji ze następuje spalanie stukowe a czujnik dostaje informację o tym.
Trzeba by sprawdzić skład mieszanki u gazownika.
ObrazekObrazek

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2013-07-10, 12:11

Maxima przerywa w zakresie 2-3 tyś. obrotów na gazie,
Stukowiec daje właśnie takie objawy. co do zapłonu myślę, że masz walnięte dwie cewki. cewki szarpią do 2,5 tys rpm dalej tylko mulą auto,zaś stukowiec od 2 tys wzwyż. najbardziej jest to właśnie widoczne do 3,5 tys rpm. sterownik widząc brak sygnału lub sygnał poza zakresem cofa bezpiecznie zapłon i na benzynie jeszcze będzie chodził, ale na gazie ma problem bo skład mieszanki nie jest tak idealnie dobrany. wymień stukowca i będzie ok. potem zabierz się za cewki. mam gdzieś chyba jeszcze sprawny czujnik na stanie do maximy.

bosek3
nowy na forum
Posty: 7
Rejestracja: 2013-05-30, 21:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: bosek3 » 2013-07-10, 13:02

Ok, podjadę na sprawdzenie mieszanki, ciężko z dostępnością tych cewek:/ , Lombardo88 jakbyś mógł na priv wysłać info jak odkupić od Ciebie ten czujnik byłbym wdzięczny.
Pozdr.

Awatar użytkownika
piter2323
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk/ Rusocin

Post autor: piter2323 » 2013-09-25, 10:39

jak cos to ja mam 3 cewki nowe tyle ze bez tych przedłużek jakbys chcial
Pozdrawiam

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2013-09-26, 17:10

jaka marka tych cewek???

Awatar użytkownika
piter2323
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk/ Rusocin

Post autor: piter2323 » 2013-09-30, 12:23

jak bede w garazu to sprawdze ale z tego co pamiętam to jakies wloskie.
Pozdrawiam

kogan82
nowy na forum
Posty: 23
Rejestracja: 2012-03-19, 13:47
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kogan82 » 2014-03-31, 13:15

mam nowy czujnik spalania stukowego jakbys chcial pisz na priv

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2014-03-31, 17:07

oem??

kogan82
nowy na forum
Posty: 23
Rejestracja: 2012-03-19, 13:47
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kogan82 » 2014-03-31, 17:56

Jest to zamiennik oryginału.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”