Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[A32] Cieknącą lewa półoś

Moderator: janusz

Pizmak01
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2015-05-01, 08:59
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

[A32] Cieknącą lewa półoś

Post autor: Pizmak01 » 2015-06-21, 12:57

Witam wszystkich.

Wystąpił u mnie w A32 3.0 manual opisywany wcześniej problem wycieków z lewej półosi. Wymieniono uszczelniacz jednak nadal po zakończeniu jazdy kapie olej ze skrzyni. Z wcześniejszych tematów wyczytałem, że winne mogą być wytarte łożyska skrzyni/dyfra.

Będę jeszcze sprawdzał uszczelniacz ale czy moglibyście dać znać jakich numerów części szukać w razie czego, gdyby uszczelniacz nie pomógł? Sprawdzałem popularne sklepy ale je znalazłem łożysk skrzyni, może źle patrzę.

Oskr5
doświadczony forumowicz
Posty: 258
Rejestracja: 2013-12-24, 20:41
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Oskr5 » 2015-06-21, 17:58

A jak wygląda sama półośka? Nie ma żadnych zadziorów na przylgni do uszczelniacza? Jeśli to łożysko to jak złapiesz za przegub(oczywiście wewnętrzny) to powinien być wyczuwalny luz. Wtedy będziesz miał pewność że to ono.
Ostatnio zmieniony 2015-06-21, 20:37 przez Oskr5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-06-21, 17:59

Skróć sprężynkę na simeringu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Pizmak01
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2015-05-01, 08:59
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Pizmak01 » 2015-06-22, 04:54

Oskr5 pisze:A jak wygląda sama półośka? Nie ma żadnych zadziorów na przylgni do uszczelniacza? Jeśli to łożysko to jak złapiesz za przegub(oczywiście wewnętrzny) to powinien być wyczuwalny luz. Wtedy będziesz miał pewność że to ono.
Będę dzisiaj w warsztacie to sprawdzę jeszcze raz jak piszesz.
janusz pisze:Skróć sprężynkę na simeringu.
Możesz powiedzieć, w którym dokładnie miejscu się ona znajduje?

Awatar użytkownika
GRZECHu
fanatyk nissana
Posty: 2365
Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
Lokalizacja: z internetu
Kontakt:

Post autor: GRZECHu » 2015-06-22, 05:50

Miałem taki sam objaw w A32, okazało się że w środku pękło jedno z kół dyfra (musiałem pozbyć się fabrycznej szpery). Naprawiałem w Siedlcach (znany Ninja od skrzyń Nissana) , wtedy z robocizną mi krzyną 300zł i naprawa była na poczekaniu (3h)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu ;)
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz" :)

Pizmak01
nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 2015-05-01, 08:59
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Pizmak01 » 2015-06-22, 07:09

GRZECHu pisze:Miałem taki sam objaw w A32, okazało się że w środku pękło jedno z kół dyfra (musiałem pozbyć się fabrycznej szpery). Naprawiałem w Siedlcach (znany Ninja od skrzyń Nissana) , wtedy z robocizną mi krzyną 300zł i naprawa była na poczekaniu (3h)
Mam nadzieję że ogarnę u siebie bo mam trochę daleko.

[ Dodano: 2015-07-10, 19:33 ]
Panowie, temat niestety dalej w toku ale pojawiło się kolejne pytanie a włiaściwie kilka. Może dacie radę pomóc.
1. Czy są różne rozmiary uszczelniaczy półosi do manualna 3.0 (qx)? Natknąłem się na niepasujący, czy to zależy od tego czy jest LSD?
2. Czy można stosować zamiennie półośkę lewą z różnych wersji silnikowych (wydaje mi się to mało prawdopodobne), lub ten sam silnik ale automat/manual.
3. Czy ten warsztat w Siedlcach nadal funkcjonuje i czy ktoś ma namiary/maila?

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc i walczę dalej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”