Witam wszystkich.
Wystąpił u mnie w A32 3.0 manual opisywany wcześniej problem wycieków z lewej półosi. Wymieniono uszczelniacz jednak nadal po zakończeniu jazdy kapie olej ze skrzyni. Z wcześniejszych tematów wyczytałem, że winne mogą być wytarte łożyska skrzyni/dyfra.
Będę jeszcze sprawdzał uszczelniacz ale czy moglibyście dać znać jakich numerów części szukać w razie czego, gdyby uszczelniacz nie pomógł? Sprawdzałem popularne sklepy ale je znalazłem łożysk skrzyni, może źle patrzę.
[A32] Cieknącą lewa półoś
Moderator: janusz
A jak wygląda sama półośka? Nie ma żadnych zadziorów na przylgni do uszczelniacza? Jeśli to łożysko to jak złapiesz za przegub(oczywiście wewnętrzny) to powinien być wyczuwalny luz. Wtedy będziesz miał pewność że to ono.
Ostatnio zmieniony 2015-06-21, 20:37 przez Oskr5, łącznie zmieniany 1 raz.
Skróć sprężynkę na simeringu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Będę dzisiaj w warsztacie to sprawdzę jeszcze raz jak piszesz.Oskr5 pisze:A jak wygląda sama półośka? Nie ma żadnych zadziorów na przylgni do uszczelniacza? Jeśli to łożysko to jak złapiesz za przegub(oczywiście wewnętrzny) to powinien być wyczuwalny luz. Wtedy będziesz miał pewność że to ono.
Możesz powiedzieć, w którym dokładnie miejscu się ona znajduje?janusz pisze:Skróć sprężynkę na simeringu.
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Miałem taki sam objaw w A32, okazało się że w środku pękło jedno z kół dyfra (musiałem pozbyć się fabrycznej szpery). Naprawiałem w Siedlcach (znany Ninja od skrzyń Nissana) , wtedy z robocizną mi krzyną 300zł i naprawa była na poczekaniu (3h)
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
Mam nadzieję że ogarnę u siebie bo mam trochę daleko.GRZECHu pisze:Miałem taki sam objaw w A32, okazało się że w środku pękło jedno z kół dyfra (musiałem pozbyć się fabrycznej szpery). Naprawiałem w Siedlcach (znany Ninja od skrzyń Nissana) , wtedy z robocizną mi krzyną 300zł i naprawa była na poczekaniu (3h)
[ Dodano: 2015-07-10, 19:33 ]
Panowie, temat niestety dalej w toku ale pojawiło się kolejne pytanie a włiaściwie kilka. Może dacie radę pomóc.
1. Czy są różne rozmiary uszczelniaczy półosi do manualna 3.0 (qx)? Natknąłem się na niepasujący, czy to zależy od tego czy jest LSD?
2. Czy można stosować zamiennie półośkę lewą z różnych wersji silnikowych (wydaje mi się to mało prawdopodobne), lub ten sam silnik ale automat/manual.
3. Czy ten warsztat w Siedlcach nadal funkcjonuje i czy ktoś ma namiary/maila?
Z góry dziękuję wszystkim za pomoc i walczę dalej.