Chcesz kupić Maxime - zapytaj tutaj
Moderator: janusz
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
http://allegro.pl/nissan-maxima-3-0-24v ... 48357.html Panowie ktoś już strone wcześniej pytał o tą sztukę, ale nie dostał odpowiedzi. Ktoś coś wie, się wypowie, doradzi ? Warta ceny ?
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
W tej maximie jest po silniku tak wiec odradzamBziuk pisze:Panowie, przydałaby mi się pomoc kogoś z Białegostoku i okolic. Jest tam jedna maxima do obejrzenia, pomóżcie ! Płacę czteropakiem lub flaszką ! A może ewentualnie ktoś to autko oglądął i coś wie ? Chodzi mi głownie o część mechaniczną , wizualna mi ryba. http://olx.pl/oferta/nissan-maxima-CID5-ID5FjKZ.html
MacGayver, no trudno, właśnie nią kierowałem 350km do domu za późno napisałeś, a ja jeszcze później odczytałem
Silnik o dziwo ciuchutki, gaz do regulacji.
Szpachla jest na bank na tylnym prawym błotniku - sprawdzane 'grubościomierzem'.
Aczkolwiek nikt nie miał pojęcia ile mikronów ma seria (ale różnica 1800um robi swoje)
W środku cicho, prowadzi się ładnie.
Centralny do poprawki bo coś brzęczy przy otwieraniu/zamykaniu.
I skrzypi prawe tylne zawieszenie.
Ogólnie ciężko znaleźć cokolwiek z A33 w manualu, a kumpel się mocno nakręcił.
No cóż, oby mu służyła
Silnik o dziwo ciuchutki, gaz do regulacji.
Szpachla jest na bank na tylnym prawym błotniku - sprawdzane 'grubościomierzem'.
Aczkolwiek nikt nie miał pojęcia ile mikronów ma seria (ale różnica 1800um robi swoje)
W środku cicho, prowadzi się ładnie.
Centralny do poprawki bo coś brzęczy przy otwieraniu/zamykaniu.
I skrzypi prawe tylne zawieszenie.
Ogólnie ciężko znaleźć cokolwiek z A33 w manualu, a kumpel się mocno nakręcił.
No cóż, oby mu służyła
-
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-05-31, 11:37
- Lokalizacja: Jaktorów
O rany, A34 w manualu. Oglądał już ktoś?
http://otomoto.pl/nissan-maxima-3-5i-26 ... 60564.html
http://otomoto.pl/nissan-maxima-3-5i-26 ... 60564.html
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Prośba o poradę
Kłaniam się,
Moje Mondeo skończyło 20 lat i daje mi na wiele sposobów do zrozumienia, że już chce na emeryturę .
Szukam więc solidnego żelastwa na parę lat jeżdżenia. Polecano mi Maximę.
Jest np. takie coś:
http://otomoto.pl/nissan-maxima-salon-p ... 42756.html
Cena dość słona chyba?
Kupione ponoć od znajomego z pracy, który był pierwszym właścicielem z salonu.
Pyt. 1:
Czy ktoś może to oglądał przypadkiem i podzieliłby się opinią?
Pyt. 2:
Na co szczególnie zwracać uwagę w A32?
Będę niezmiernie wdzięczny za wskazówki.
Pozdrawiam
Staszek
Moje Mondeo skończyło 20 lat i daje mi na wiele sposobów do zrozumienia, że już chce na emeryturę .
Szukam więc solidnego żelastwa na parę lat jeżdżenia. Polecano mi Maximę.
Jest np. takie coś:
http://otomoto.pl/nissan-maxima-salon-p ... 42756.html
Cena dość słona chyba?
Kupione ponoć od znajomego z pracy, który był pierwszym właścicielem z salonu.
Pyt. 1:
Czy ktoś może to oglądał przypadkiem i podzieliłby się opinią?
Pyt. 2:
Na co szczególnie zwracać uwagę w A32?
Będę niezmiernie wdzięczny za wskazówki.
Pozdrawiam
Staszek
całkiem całkiem to wygląda, poszukać maxi w dobrym stanie graniczy z cudem, szczególnie w PL. Przede wszystkim musisz zwrócić uwagę na stan podwozia, na nadkolach lubią się robić bąble, jest to widzę automat także na stan techniczny skrzyni - czy nie szarpie, czy Over Drive działa, no i licz że do tego warto założyć instalacje gazową bo nie wiem czy spalanie rzędu 12-13L benzynki Cie zadowala
Chłopak z japońca, co kręci do końca
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
była: A32B 3.0 Automat California Edyjszyn
jest: s210 3.0TD Szkop Edyjszyn
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Po pierwsze, dziękuję za podpowiedzi
Doceniam oczywiście głębię rozważań filozoficznych pozostałych Kolegów, niemniej w mojej sytuacji na pierwszy plan wysuwają się jednak konkrety
A co sądzą Panowie o cenie?
Czy mają Panowie sugestie co do modelu porządnej instalacji, którą ten silnik dobrze zniesie, oraz polecane miejsce, gdzie w takową mógłbym go wyposażyć? Nie bardzo się znam na gazie, a nie chcę zabić auta, tylko nim pojeździć lat kilka...
Pozdrawiam
Staszek
Doceniam oczywiście głębię rozważań filozoficznych pozostałych Kolegów, niemniej w mojej sytuacji na pierwszy plan wysuwają się jednak konkrety
A co sądzą Panowie o cenie?
Rozważam to oczywiście.snorlaxs pisze:warto założyć instalacje gazową bo nie wiem czy spalanie rzędu 12-13L benzynki Cie zadowala
Czy mają Panowie sugestie co do modelu porządnej instalacji, którą ten silnik dobrze zniesie, oraz polecane miejsce, gdzie w takową mógłbym go wyposażyć? Nie bardzo się znam na gazie, a nie chcę zabić auta, tylko nim pojeździć lat kilka...
Pozdrawiam
Staszek
- GRZECHu
- fanatyk nissana
- Posty: 2365
- Rejestracja: 2009-12-06, 19:54
- Lokalizacja: z internetu
- Kontakt:
Staszku, chyba tego egzemplarza nikt nie oglądał z forum (Lombardo się ociąga ), na resztę Twoich pytań znajdziesz odpowiedzi w dziale Maxima, temat był poruszany wiele razy.
Co do LPG, ten silnik dobrze znosi instalację o ile robi ją zakład który się na tym zna. Czyli np ma dobre opinie, certyfikaty, jest częścią/partnerem jakiejś sieci itp.
Cena? Bez oglądania to wróżenie z fusów. Fakt zdjęcia ładne lakier jak po dobrym wosku/polerce. Jedyne co się rzuca w oczy to uszkodzona antena (nowa w aso 1300zł słownie tysiąc trzysta) na ebay'u kupisz wkład bata dość tanio i jak masz szczęście to poskładasz i jakiś czas podziała
Nie wiem czy kierownica i ręczny nie był obszywany. Jakoś tak nie pasuje do oryginału.
Podjedź z czujnikiem i posprawdzaj przy słupkach itp.
Co do LPG, ten silnik dobrze znosi instalację o ile robi ją zakład który się na tym zna. Czyli np ma dobre opinie, certyfikaty, jest częścią/partnerem jakiejś sieci itp.
Cena? Bez oglądania to wróżenie z fusów. Fakt zdjęcia ładne lakier jak po dobrym wosku/polerce. Jedyne co się rzuca w oczy to uszkodzona antena (nowa w aso 1300zł słownie tysiąc trzysta) na ebay'u kupisz wkład bata dość tanio i jak masz szczęście to poskładasz i jakiś czas podziała
Nie wiem czy kierownica i ręczny nie był obszywany. Jakoś tak nie pasuje do oryginału.
Podjedź z czujnikiem i posprawdzaj przy słupkach itp.
100nx - sprzedany
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
MAXIMA A32 - sprzedana
Maxima A33 - sprzedana
rower - w użyciu
--
"Taki ze mnie Maxi Gaz"
Ponownie dzięki za odpowiedź.
Oczywiście umówiłem się z właścicielem na sprawdzenie auta w stacji diagnostycznej (wybranej przeze mnie), włącznie z badaniem lakieru etc. Usługa nie rujnuje finansowo, a zawsze co oko fachowca to nie moje, zwłaszcza że nie znam tych aut.
Poza tym nie wyobrażam sobie wjeżdżania na krawężnik i włażenia pod auto z latarką, zwłaszcza że gabarytowo jestem z tych mocno trójwymiarowych
Zobaczymy co wyjdzie.
Umówiłem się na poniedziałek, więc zadam pytanie - może ktoś z Panów mógłby polecić dobre miejsce, które fachowo oceni stan pojazdu zarówno pod względem blacharsko-strukturalnym jak i mechanicznym?
A co do gazu, to nie miałbym nic przeciwko konkretnym adresom w WarSzafie i okolicach Naczytałem się o różnych pseudofachowcach (również takich, co instalują teoretycznie renomowane systemy) więc wolę parę zł drożej, ale z sensem...
Pozdrawiam
Staszek
Oczywiście umówiłem się z właścicielem na sprawdzenie auta w stacji diagnostycznej (wybranej przeze mnie), włącznie z badaniem lakieru etc. Usługa nie rujnuje finansowo, a zawsze co oko fachowca to nie moje, zwłaszcza że nie znam tych aut.
Poza tym nie wyobrażam sobie wjeżdżania na krawężnik i włażenia pod auto z latarką, zwłaszcza że gabarytowo jestem z tych mocno trójwymiarowych
Zobaczymy co wyjdzie.
Umówiłem się na poniedziałek, więc zadam pytanie - może ktoś z Panów mógłby polecić dobre miejsce, które fachowo oceni stan pojazdu zarówno pod względem blacharsko-strukturalnym jak i mechanicznym?
A co do gazu, to nie miałbym nic przeciwko konkretnym adresom w WarSzafie i okolicach Naczytałem się o różnych pseudofachowcach (również takich, co instalują teoretycznie renomowane systemy) więc wolę parę zł drożej, ale z sensem...
Pozdrawiam
Staszek
Witam wszystkich,
z powodów ekonomicznych zmuszony jestem do pozbycia się jednej z moich pociech. Wrzuciłem już moją na alledrogo, ale może ktoś z klubowiczów przejmie ją włoży trochę serca, http://allegro.pl/nissan-maxima-2002-3- ... 86418.html .
Rozważę każdą rozsądną propozycje i udziele bez ściemy dokładnych informacji na temat auta -to co jest zrobione i co na moje oko bym przy niej zrobił, a z powodów ekonomicznych nie inwestuje dalej w nią.
Chętnych do obejrzenia lub z pytaniami zapraszam na PRV lub tel. dostępnym w ogłoszeniu.
z powodów ekonomicznych zmuszony jestem do pozbycia się jednej z moich pociech. Wrzuciłem już moją na alledrogo, ale może ktoś z klubowiczów przejmie ją włoży trochę serca, http://allegro.pl/nissan-maxima-2002-3- ... 86418.html .
Rozważę każdą rozsądną propozycje i udziele bez ściemy dokładnych informacji na temat auta -to co jest zrobione i co na moje oko bym przy niej zrobił, a z powodów ekonomicznych nie inwestuje dalej w nią.
Chętnych do obejrzenia lub z pytaniami zapraszam na PRV lub tel. dostępnym w ogłoszeniu.
W pupe dostała jeszcze przed wejściem w moje posiadanie i jakiś rzeźbiarz w g..... do niej się dotykał. Stąd ten guz na zderzaku. o dziwo klapa jest dobrze spasowana, do środka nie cieknie. Podłoga nosi jeszcze znamiona przygody, podobnie wzmocnienie pod zderzakiem, ale pruchnicy całość nie dostała i możnaby jeszcze powalczyć. Bałem się troche tej przeszłości i oto jak będzie się prowadzić, ale po wymianie tylnych amorów, gum na belce oraz zbadaniu geometrii moje obawy zostały wygaszone.
Całość lakierniczo prosi o pomoc (jeśli miałaby być igła), do normalnego urzytkowania wystarczą drobne zaprawki lakiernicze z przodu maski.
Technicznie:
Wymienione zostały fajki cewek jak wspomniałem już w opisie ogłoszenia, ja bym jeszcze wymienił:
- świece - podczas wymiany fajek, oglądałem je i badałem szczelinomierzem wizualnie były ok i odstępy były zbliżone do tych podawanych przez producenta.
- wyregulowałbym luzy na zaworach (nie wiem czy ktoś to robił przede mną, a mineło już ok. 30K na gazie więc pora na wykonanie tego zabiegu)
- oczywiście przy okazji wymiany zaworów nowe uszczelki pod pokrywe zaworów -obecne gdzieniegdzie się pocą. Posiadam jeszcze nie użytą uszczelke lewą ze swojej starej Maxi, którą nie zdążyłem wymienić przed sprzedażą autka. nie wiem czy będzie pasowała od VQ30DE, ale jak będzie to dorzucam w gratisie.
- do wyczyszczenia i przejrzenia jarzmo hamulca lewy tył (stoi mu się, prawdopodobnie blaszki montarzowe zasyfione lub prowadnice zasufione). Raczej podejrzewam to pierwsze, prowadnice jakieś 8 m-cy temu rozbierałem, czyściłem i złożyłem na dobrym smarze, gumy uszczelniające nie były złachane.
- do przetoczenie lub wymiany tarcze tył, jak ją kupiłem nie równo brały stąd część powierzchni jest skorodowana - "mięsa" jeszcze mają więc możnaby pokusić się o stoczenie - ja tego nie robiłem bo nie mam obeznie w okolicy człowieka godnego zaufania w tych kwestiach, zostały tylko wymienione klocki na Ferodo Premium (tu ciekawostka po rozmiarze podchodzą od mazdy RX-8 o czym Ferodo w swoim katalogu nie mówi).
- Przejrzałbym zawiech przód (końcówki drążków, swożnie i gumy wahacza) - robiłem to po zakupie auta, ale troche czasu już i kilometrów od tego momentu mineło, więc warto tam zajrzeć. Amortyzatory były wymieniane.
Jest drobny wyciek między szkrzynią a silnikiem (prawdopodobnie uszczelniacz wału tył- olej wyciekający jest zdecydowanie silnikowy). To chyba pospolita dolegliwość u naszych dziewczynek, w poprzedniej też to miałem. Czy to wymieniać pozostawiam do rozwagi następcy, ja kupiłem ją z tą nieszczelnością, jest bardzo mała bo prawie w ogóle z tego nie cieknie, tyle że się poci na połączeniu.
Więcej grzechów nie pamiętam...
Aha lece dziś nią do stolicy, ja ktoś będzie chciał oblookać z WWA to po 17-tej na koma z ogłoszenia proszę się zgłaszać.
[ Dodano: 2014-07-01, 14:34 ]
Przejechałem dziś ścieżkę diagnostyczną i diagnosta przejżał zawiech, więc precyzuje to co jest do zrobienia (i pewnie do końca tygodnia sam to zrobię). Do wymiany mam drążek lewy układu kierowniczego (troche czułem na kierownicy, że coś pyka delikatnie). Poza tym luzów na zawieszeniu brak. Amortyzatory przód: lewy 71%, prawy 64% tył 54% i 53%.
Całość lakierniczo prosi o pomoc (jeśli miałaby być igła), do normalnego urzytkowania wystarczą drobne zaprawki lakiernicze z przodu maski.
Technicznie:
Wymienione zostały fajki cewek jak wspomniałem już w opisie ogłoszenia, ja bym jeszcze wymienił:
- świece - podczas wymiany fajek, oglądałem je i badałem szczelinomierzem wizualnie były ok i odstępy były zbliżone do tych podawanych przez producenta.
- wyregulowałbym luzy na zaworach (nie wiem czy ktoś to robił przede mną, a mineło już ok. 30K na gazie więc pora na wykonanie tego zabiegu)
- oczywiście przy okazji wymiany zaworów nowe uszczelki pod pokrywe zaworów -obecne gdzieniegdzie się pocą. Posiadam jeszcze nie użytą uszczelke lewą ze swojej starej Maxi, którą nie zdążyłem wymienić przed sprzedażą autka. nie wiem czy będzie pasowała od VQ30DE, ale jak będzie to dorzucam w gratisie.
- do wyczyszczenia i przejrzenia jarzmo hamulca lewy tył (stoi mu się, prawdopodobnie blaszki montarzowe zasyfione lub prowadnice zasufione). Raczej podejrzewam to pierwsze, prowadnice jakieś 8 m-cy temu rozbierałem, czyściłem i złożyłem na dobrym smarze, gumy uszczelniające nie były złachane.
- do przetoczenie lub wymiany tarcze tył, jak ją kupiłem nie równo brały stąd część powierzchni jest skorodowana - "mięsa" jeszcze mają więc możnaby pokusić się o stoczenie - ja tego nie robiłem bo nie mam obeznie w okolicy człowieka godnego zaufania w tych kwestiach, zostały tylko wymienione klocki na Ferodo Premium (tu ciekawostka po rozmiarze podchodzą od mazdy RX-8 o czym Ferodo w swoim katalogu nie mówi).
- Przejrzałbym zawiech przód (końcówki drążków, swożnie i gumy wahacza) - robiłem to po zakupie auta, ale troche czasu już i kilometrów od tego momentu mineło, więc warto tam zajrzeć. Amortyzatory były wymieniane.
Jest drobny wyciek między szkrzynią a silnikiem (prawdopodobnie uszczelniacz wału tył- olej wyciekający jest zdecydowanie silnikowy). To chyba pospolita dolegliwość u naszych dziewczynek, w poprzedniej też to miałem. Czy to wymieniać pozostawiam do rozwagi następcy, ja kupiłem ją z tą nieszczelnością, jest bardzo mała bo prawie w ogóle z tego nie cieknie, tyle że się poci na połączeniu.
Więcej grzechów nie pamiętam...
Aha lece dziś nią do stolicy, ja ktoś będzie chciał oblookać z WWA to po 17-tej na koma z ogłoszenia proszę się zgłaszać.
[ Dodano: 2014-07-01, 14:34 ]
Przejechałem dziś ścieżkę diagnostyczną i diagnosta przejżał zawiech, więc precyzuje to co jest do zrobienia (i pewnie do końca tygodnia sam to zrobię). Do wymiany mam drążek lewy układu kierowniczego (troche czułem na kierownicy, że coś pyka delikatnie). Poza tym luzów na zawieszeniu brak. Amortyzatory przód: lewy 71%, prawy 64% tył 54% i 53%.
Dla potomności.Jest np. takie coś:
http://otomoto.pl/nissan-maxima-salon-p ... 42756.html
Przejechałem się tym autem, byliśmy także na badaniu w serwisie Auto Szymczyk.
Przejażdżka spoko, skrzynia chodzi dobrze (mój ojciec jeździ wyłącznie automatami, więc ogarniam w miarę temat ). Ulewa dokładniejszym oględzinom nie sprzyjała.
Badanie niestety gorzej:
- - Zgodnie z moimi (i Kolegów) obawami, podłoga jest zgniła.
- Progi dramatyczne (blacharz postawił trzy wykrzykniki...), są zrobione tylko z zewnątrz.
- Reszta karoserii słabo - nie była malowana tylko klapa tylna i dach, przednia klapa w miarę OK, była poprawiana trochę. Reszta była robiona ale na odwal.
- Prawy przedni błotnik był prostowany, pewnie jakaś niewielka stłuczka.
- Poza tym do roboty: tuleje wahacza belki z tyłu (tanio nie będzie), łącznik elastyczny wydechu, uszczelniacz wału od str. skrzyni, miska olejowa poci się, drążek kier. lewy, teleskopy maski, chłodnica klimy była spawana i parę innych dupereli.
Pozdrawiam
Staszek
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
StahW, czyli się nie pomyliłem... eh.... hmmm...znam sztukę godną polecenia.. trochę ponad pół pieniędzy, ale uwaga! auto od pierwszego właściciela! Maxi 98 polift USA w kolorze złotym sprowadzona ze stanów jako nowa.do roboty oba progi i jeden kielich. wszystko jest do zrobienia. uwaga! auto nigdy nie było walone. kto rozglądał się za maxi wie ile sztuk w pl ma oryginalny pas przedni wewnątrz wygląda jak nowe, bardzo, bardzo zadbane auto od uczciwego człowieka, prywatnie mojego znajomego . służę informacją na priva jak coś:)
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Witam szanowne grono forumowiczów. Od dwoch dni jestem posiadacze Maximy 95r silnik 30 v6. Bodajrze oznaczenie j30(zdjecia niebawem). Byc moze ktoryś z kolegów posiada serwisóke do tego modelu. Za pomoc bardzo dziekóje. manitozx6r@wp.pl
świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia
manito,
Raczej masz A32, ale na wszelki masz tu jeden i drugi
J30 - http://www.nicoclub.com/FSM/Maxima/1994/
A32 - http://www.nicoclub.com/FSM/Maxima/1995/
Raczej masz A32, ale na wszelki masz tu jeden i drugi
J30 - http://www.nicoclub.com/FSM/Maxima/1994/
A32 - http://www.nicoclub.com/FSM/Maxima/1995/