[A33] A33B Tylne nadkola - zrobiłem pokazuje
Moderator: janusz
[A33] A33B Tylne nadkola - zrobiłem pokazuje
Czy istnieje cos takiego jak tylne nadkola do A33?
Pytanie może i dziwne ale patrzac na tylne błotniki A32, to sprawa może i warta uwagi żeby zabezpieczyć A33
Może macie jakieś doświadczenia/sugestie?
Pytanie może i dziwne ale patrzac na tylne błotniki A32, to sprawa może i warta uwagi żeby zabezpieczyć A33
Może macie jakieś doświadczenia/sugestie?
Ostatnio zmieniony 2012-06-01, 03:23 przez jerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Maxi
no moje auto 12 lat nie widziało zimy ... ( włoszka) ale przed ostatnią zimą zafundowałem mojej maxi zabezpieczenie podwozia takim środkiem przeciwkorozyjnym jak w nowych autach ....jest bardzo gęstej konsystencji prawie jak smar ...dobrze rozprowadzony podobno odwleka korozje na jakis czas...pod warunkiem ze nie masz juz ognisk niezabezpieczonych ....
Lato i Zima
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Odgrzewam temat
Witam
Długo zabierałem się do tego żeby opisać tą prace ale w końcu udało mi się i jest
Moim pomysłem było zrobienie pełnych nadkoli tylnych do A33B, próbowałem dopasować z różnych aut jednak te jako pełne "leżały" najlepiej, jakby były do tego Nismo
Więc tak zamierzony cel został wykonany 100% nadkola zrobione, sprawdzone i zmodernizowane po testach i użytkowaniu na kolach: zima 205/60/16, lato 215/55/16
Wiem że nadkola od Volvo S80 po nieznacznej przeróbce pasują do A33B, a czy pasują do A33 A32 A32B tego nie wiem.
Instalacja
Nadkole mimo tego że całkiem nieźle pasuje to musimy niektóre profile wyprostować, przy montarzu łatwo zobaczyć które profile, ja użyłem opalarki i czujnika gumowego.
Najlepiej pasowało nadkole prawe na lewa stronę, a lewe na prawą.
Zdjęcia robiłem chwile po "robocie", jako pierwszą założyłem stronę od kierowcy więc kilka szczegółów było mniej dopracowanych w porównaniu do strony pasażera. Poprawiłem to ale zdjęć brak.
Do instalacji nadkoli potrzebujemy:
- 2 nadkola tylne (prawe i lewe) Volvo S80 2000
- opalarka
- dywanik/wykładzina samochodowa
- 14szt. spinki/klipsy
- 10szt. wkręt montażowy
- wiertarka, nóż monterski, młotek gumowy
Na to trzeba uważać!
Na jednym ze zdjęć zaznaczyłem "X" klipsy i wkrety, a linią miejsce gdzie styka sie przewód hamulcowy i nadkole. Tego nie przewidziałem, jak stał już na kołach i wszystko było poskładane i dopasowane nie pomyślałem o tym że to bedzie "pracować" góra dół. Nadkole dotykało przewód hamulcowy a tak nie może być, grozi to przetarciem czy przecieciem w rezultacie brak hamulców. Poprawiłem te miejsce w czasie testów ze zmiennym obciążeniem, do pomocy miałem dwie osoby które naciskały bagażnik aż do odboja
zdjęcia
https://picasaweb.google.com/1046383506 ... 33BNadkola
Witam
Długo zabierałem się do tego żeby opisać tą prace ale w końcu udało mi się i jest
Moim pomysłem było zrobienie pełnych nadkoli tylnych do A33B, próbowałem dopasować z różnych aut jednak te jako pełne "leżały" najlepiej, jakby były do tego Nismo
Więc tak zamierzony cel został wykonany 100% nadkola zrobione, sprawdzone i zmodernizowane po testach i użytkowaniu na kolach: zima 205/60/16, lato 215/55/16
Wiem że nadkola od Volvo S80 po nieznacznej przeróbce pasują do A33B, a czy pasują do A33 A32 A32B tego nie wiem.
Instalacja
Nadkole mimo tego że całkiem nieźle pasuje to musimy niektóre profile wyprostować, przy montarzu łatwo zobaczyć które profile, ja użyłem opalarki i czujnika gumowego.
Najlepiej pasowało nadkole prawe na lewa stronę, a lewe na prawą.
Zdjęcia robiłem chwile po "robocie", jako pierwszą założyłem stronę od kierowcy więc kilka szczegółów było mniej dopracowanych w porównaniu do strony pasażera. Poprawiłem to ale zdjęć brak.
Do instalacji nadkoli potrzebujemy:
- 2 nadkola tylne (prawe i lewe) Volvo S80 2000
- opalarka
- dywanik/wykładzina samochodowa
- 14szt. spinki/klipsy
- 10szt. wkręt montażowy
- wiertarka, nóż monterski, młotek gumowy
Na to trzeba uważać!
Na jednym ze zdjęć zaznaczyłem "X" klipsy i wkrety, a linią miejsce gdzie styka sie przewód hamulcowy i nadkole. Tego nie przewidziałem, jak stał już na kołach i wszystko było poskładane i dopasowane nie pomyślałem o tym że to bedzie "pracować" góra dół. Nadkole dotykało przewód hamulcowy a tak nie może być, grozi to przetarciem czy przecieciem w rezultacie brak hamulców. Poprawiłem te miejsce w czasie testów ze zmiennym obciążeniem, do pomocy miałem dwie osoby które naciskały bagażnik aż do odboja
zdjęcia
https://picasaweb.google.com/1046383506 ... 33BNadkola
Ostatnio zmieniony 2012-06-01, 13:56 przez jerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Maxi
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Tak taki był projekt wyczysciłem i pomalowałem czymś do zabezpieczania podwozia.GRZECHu pisze:Pod spodem jakoś zabezpieczyłeś żeby wilgoć tam się nie zbierała? Jakieś czyszczenie + baranek?
ps: Fajna maxi po Włodawie śmiga niedługo będę nad białym to dam znak wcześniej
W moich rękach maxi docelowo ozdabiała "sztolice" i czasem Włod i jezioro, tak że ze "znaka" nic nie wyjdzie szkoda
Wybierasz sie do Okuninki wiec zycze udanego pobytu.
Miło ze sie podoba maxi nie tylko mi
Widze ze masz kanadola gdzie można zobaczyć foto?
Maxi
jerry pisze:Odgrzewam temat
Witam
Długo zabierałem się do tego żeby opisać tą prace ale w końcu udało mi się i jest
Moim pomysłem było zrobienie pełnych nadkoli tylnych do A33B, próbowałem dopasować z różnych aut jednak te jako pełne "leżały" najlepiej, jakby były do tego Nismo
Więc tak zamierzony cel został wykonany 100% nadkola zrobione, sprawdzone i zmodernizowane po testach i użytkowaniu na kolach: zima 205/60/16, lato 215/55/16
Wiem że nadkola od Volvo S80 po nieznacznej przeróbce pasują do A33B, a czy pasują do A33 A32 A32B tego nie wiem.
Instalacja
Nadkole mimo tego że całkiem nieźle pasuje to musimy niektóre profile wyprostować, przy montarzu łatwo zobaczyć które profile, ja użyłem opalarki i czujnika gumowego.
Najlepiej pasowało nadkole prawe na lewa stronę, a lewe na prawą.
Zdjęcia robiłem chwile po "robocie", jako pierwszą założyłem stronę od kierowcy więc kilka szczegółów było mniej dopracowanych w porównaniu do strony pasażera. Poprawiłem to ale zdjęć brak.
Do instalacji nadkoli potrzebujemy:
- 2 nadkola tylne (prawe i lewe) Volvo S80 2000
- opalarka
- dywanik/wykładzina samochodowa
- 14szt. spinki/klipsy
- 10szt. wkręt montażowy
- wiertarka, nóż monterski, młotek gumowy
Na to trzeba uważać!
Na jednym ze zdjęć zaznaczyłem "X" klipsy i wkrety, a linią miejsce gdzie styka sie przewód hamulcowy i nadkole. Tego nie przewidziałem, jak stał już na kołach i wszystko było poskładane i dopasowane nie pomyślałem o tym że to bedzie "pracować" góra dół. Nadkole dotykało przewód hamulcowy a tak nie może być, grozi to przetarciem czy przecieciem w rezultacie brak hamulców. Poprawiłem te miejsce w czasie testów ze zmiennym obciążeniem, do pomocy miałem dwie osoby które naciskały bagażnik aż do odboja
zdjęcia
https://picasaweb.google.com/1046383506 ... 33BNadkola
A ta wykładzina nasiąka wodą, nie ma styczności z blachą ? Nie trzyma wilgoci ? Może zastosować tam jakiś plastik. który nie chłonie wody. Generalnie to mam dobry kontakt w Warszawie, konserwacja podwozia w cenie około 160 zł jakby ktoś chciał.
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...
B 52 pisze:A ta wykładzina nasiąka wodą, nie ma styczności z blachą ? Nie trzyma wilgoci ? Może zastosować tam jakiś plastik. który nie chłonie wody. Generalnie to mam dobry kontakt w Warszawie, konserwacja podwozia w cenie około 160 zł jakby ktoś chciał.
Nic nie nasiąka, a nawet gdyby to i tak jest to mniejsze zło niż sól na całe nadkole.jerry pisze:Tak taki był projekt wyczysciłem i pomalowałem czymś do zabezpieczania podwozia
[ Dodano: 2012-06-07, 05:29 ]
nie robiłem, zabezpieczyłem czymś do podwoziaI@MAXIMA pisze:jerry, robiłeś już progi?
Maxi