nissan primera 1.6 1997 czujnik położnia wału
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
nissan primera 1.6 1997 czujnik położnia wału
Witam. Ostatnio padła mi primera w trasie. Podczas jazdy padł silnik i tyle. Zaholowałem ją pod blok, zrobiłem diagnostykę błyskową, kod-21 brak sygnału zapłonu. Nie znam się nie jestem mechanikiem ale sam sobie wszystko zawsze naprawiam więc podejrzewam że to czujnik położenia wału. Chciałbym go wykręcić i zanieść na uczelnie niech mi go wykładowca sprawdzi i wtedy się okaże. Problem w tym że nie mam pojęcia gdzie ten czujnik jest. Po prostu nie wiem. Szukałem już wszędzie. Po prostu go nie widzę nigdzie. Instrukcja które znalazłem po forach także nie pomagają. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu tego czujnika. Pozdrawiam
Wykręć świece, niech wacha odparuje
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
ok już idę to zrobić mam nadzieję że pomoże od soboty stała nie dotykana a dziś przy odkręceniu świec tłoki normalnie widziałem że są mokre. Miałem kiedyś maximę która miała słabą masę i ją zalewało bardzo często. czasem jedyną szansą był busik ojca i linka. W Primerze nie chciałem odkręcać w sobotę bo stoi pod chmurką i bałem się że wilgoć jej może zaszkodzić.
Ok, zatem samochód już jeździ aż wstyd napisać co było i że nie wpadłem na to od razu. Nowy aparat zapłonowy pochodzi chyba z innego silnika w którym występuje on na tym samym wałku ale z lewej strony, jeśli w ogóle taki silnik istnieje. Oznaczenia na kopułce były odwrotne jeśli chodzi o podłączenie kabli wysokiego napięcia.
Ok, zatem samochód już jeździ aż wstyd napisać co było i że nie wpadłem na to od razu. Nowy aparat zapłonowy pochodzi chyba z innego silnika w którym występuje on na tym samym wałku ale z lewej strony, jeśli w ogóle taki silnik istnieje. Oznaczenia na kopułce były odwrotne jeśli chodzi o podłączenie kabli wysokiego napięcia.