Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

nissan primera 1.6 1997 czujnik położnia wału

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

fiufiu125
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-06-19, 09:50
Lokalizacja: lublin

nissan primera 1.6 1997 czujnik położnia wału

Post autor: fiufiu125 » 2015-06-19, 09:57

Witam. Ostatnio padła mi primera w trasie. Podczas jazdy padł silnik i tyle. Zaholowałem ją pod blok, zrobiłem diagnostykę błyskową, kod-21 brak sygnału zapłonu. Nie znam się nie jestem mechanikiem ale sam sobie wszystko zawsze naprawiam więc podejrzewam że to czujnik położenia wału. Chciałbym go wykręcić i zanieść na uczelnie niech mi go wykładowca sprawdzi i wtedy się okaże. Problem w tym że nie mam pojęcia gdzie ten czujnik jest. Po prostu nie wiem. Szukałem już wszędzie. Po prostu go nie widzę nigdzie. Instrukcja które znalazłem po forach także nie pomagają. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu tego czujnika. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
jswistow
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 12:58
Lokalizacja: Zamość

Post autor: jswistow » 2015-06-19, 13:01

jest w aparacie zapłonowym, aparat do wymiany

fiufiu125
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-06-19, 09:50
Lokalizacja: lublin

Post autor: fiufiu125 » 2015-06-29, 15:33

Zatem kupiłem aparat. Wymieniłem, iska już jest (!) ale nie odpala. jest bardzo zalana bo była katowana bez iskry. Co z tym zrobić ? Poza tym martwię się że źle go ustawiam i dlatego nie odpala. Wstępnie ustawiłem go tak jak był stary. Co zrobić by go wreszcie odpalić ? :)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-06-29, 15:37

Wykręć świece, niech wacha odparuje :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...