Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Wskaźnik paliwa wariuje

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

[P10/WP10] Wskaźnik paliwa wariuje

Post autor: Ryba » 2010-06-24, 23:20

Witam

Mam pytanko jaka jest rada na wariujący wskaźnik paliwa?

Wyjąłem pływak wraz z pompą, przewody powrotu jak i od pompy paliwa nie naruszają pływaka, sprawdzałem pływak na sucho czy wskazuje i czy poszczególne sekcje ilości paliwa są wyświetlane.

Po włożeniu i ułożeniu pływaka nadal się wścieka i faluje podczas jazdy.

Jaka jest rada na tego typu problem?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-25, 07:24

Miałem to samo w srebrnej. Podejrzewam elektronikę wskaźnika, jakieś kondensatory czy cóś zamontowane w desce. Od strony zbiornika jest O.K.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
lisek
nowy na forum
Posty: 33
Rejestracja: 2009-12-09, 09:11
Lokalizacja: Kielce / Warszawa
Kontakt:

Post autor: lisek » 2010-06-25, 07:53

możesz też poszukac przetarc przewodu do czujnika. Niestety też obstawiam uszkodzenia zegarów - kilkakrotnie ten temat był już poruszany więc taki problem istnieje.

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-25, 08:02

Czy ktoś ma jakieś jeszcze wskazówki jak to zrobić.. ??

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-25, 17:50

Ja to mam problem ze wskazaniem ilości paliwa ale to przez złe zamontowanie pływaka. Musze się kiedyś z tym pobawić. Miałeś podobny problem .... a teraz coś się zepsuło :-P
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-25, 18:59

Na początek trzeba wyjąć tablicę i oczyścić wszystkie styki. Trochę roboty z tym jest. Mialem również problem z obrotomierzem i sygnalizacją rezerwy paliwa, ale pomogło.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-25, 22:38

czyli wyjąć zegary i wyczyścić styki?? to pomoże?? Gdy wymieniałem linke predkosciomierza to zrobiłem taki zabieg . Co teraz... ??

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-26, 18:58

Jakby co, to mam zegarki z P10/1996 po lifcie, ale nie GT. Chcesz do P10, czy do P11?
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
klonek
doświadczony forumowicz
Posty: 242
Rejestracja: 2009-12-09, 15:13
Lokalizacja: Płock

Post autor: klonek » 2010-06-26, 22:02

przerabialem to samo kolego w moich zegarach tez wskazowka latala mi jak na "qr... majtki"" :evil:
robilem rozne rzeczy czyszczenie plywaka lacznie z wymiana na drugi sprawdzenie wiazki od plywaka do zegarow i wszystko po drodze az wkoncu rozebralem zegary na czesci lutownica w reke i wszystkie luty byly poprawione w celu wyeliminowania zimnych lutow i ten zabieg pomogl na dobre juz kawal czasu wskazowka pokazuje tak jak powinna juz nie skacze

link z konkurencji :) warto zobaczyc :D moze cos pomoze -- KLIKNIJ
Obrazek

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-26, 22:12

Już mi pomogłeś, serio.. link ekstra z pewnościa coś z tym podziałam :)

Pawlik89
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2012-02-05, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pawlik89 » 2012-02-05, 23:23

Witam,

Pozwolę sobie odgrzać temat i przy okazji przywitać się bo to mój pierwszy post na tym forum. Wracam do tematu ponieważ dotyczy on w zasadzie dwóch dręczących mnie problemów: wariującego wskaźnika z wymianą wskaźników w tle.

Na starym zestawie wskaźników wskaźnik paliwa pływał i w dodatku gdy w baku znajdowało się np. 10 litrów benzyny to wskazywał totalne dno.

Obecnie wymieniłem zegary bo połaszczyłem się na takie z obrotomierzem (zamiast zegarka analogowego). Na obecnych wskaźnikach wskazówka nie pływa, ale przy tankowaniu za 100zł wskaźnik uznał, że nic się nie wydarzyło, nie drgnął. Po wymianie zegarów było to moje pierwsze tankowanie, wskazówka konsekwentnie idzie w dół. Wolałbym się dopytać o możliwe opcje zanim zacznę się bawić w pływaki.

Drugim tematem jest to, że choć obrotomierz się obudził to wskaźnik temperatury silnika zdechł. Generalnie te kostki się różnią między sobą stąd moje pytanie czy ma ktoś schemat żebym mógł podłączyć ten wskaźnik odpowiednio?

Moja Primerka zanim ją kupiłem stała 1,5 roku na ogrodzie więc generalnie teraz wychodzą różne kwiatki, w sumie mają prawo.

Pozdrawiam i liczę na podpowiedzi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”