Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Siemens 5wk4 593 kęci a nie odpala

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

leatek
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-08-09, 12:17
Lokalizacja: gubin

[P10/WP10] Siemens 5wk4 593 kęci a nie odpala

Post autor: leatek » 2015-08-09, 12:32

Posiadam Primere p10 96r. Odpaliłem samochód przejechałem 100m i stanął. Rozrusznik kręci kontrolka od immobilizera gaśnie ale nie odpala. Nie dochodzi napięcie do cewki przed rozdzielaczem czyli brak iskry. Podejrzewam ż to wina właśnie immobilizera. Po włożeniu kluczyka bez immobilizera silnik zachowuje się tak samo. czy ktoś miał już z Tym styczność i wie jak temu zaradzić? Czy wymiana modułu 5kw4 wystarczy czy jest on zakodowany razem z kluczykiem?

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-08-09, 13:32

jak mnie pamięć nie myli to w P10 nie było immo.. a ten moduł simensa to raczej od pilotów centralnego zamka

masz jakieś piloty? są gdzieś napisy NATS?
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

leatek
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-08-09, 12:17
Lokalizacja: gubin

Post autor: leatek » 2015-08-09, 13:40

Immo mam na 100% w kluczyku. I to jest moduł od niego właśnie. Piloty nie rozbrajają u mnie immo od pilotów mam osobną centrale pod popielniczką. Na centrali od pilota są napisy NATS

Oskr5
doświadczony forumowicz
Posty: 258
Rejestracja: 2013-12-24, 20:41
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: Oskr5 » 2015-08-09, 19:17

Jak sprawdzałeś ze nie dochodzi napięcie do cewki/ aparatu ? Jaki to silnik?

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2015-08-09, 19:30

było immo w P10 od 94 do 96 r. kluczyk wygląda identycznie jak w P11,ma napis nats,miałem ten sam objaw,zapaliło przejechało 500 m,zgasło,zapaliło po 15 minutach przejechało 100m i już nie odpaliło,szukałem po wtyczkach,w słupku kierowcy,pod panelem środkowym,a skończyło się na tym że wymieniłem pestkę w kluczyku,skrzynkę w słupku kierowcy wraz z kompem na inny i jak ręką odjął,szybko i tanio ;) (rzecz jasna musi być jeden komplet z jednego auta )

leatek
nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-08-09, 12:17
Lokalizacja: gubin

Post autor: leatek » 2015-08-09, 20:58

Silnik 2.0 SLX dla pewności jeszcze raz sprawdziłem cewkę co się okazuje mój miernik nadaje sie tam gdzie niedługo może trafić moja ukochana primerka czyli na złom. Jutro sprawdzę cewkę jeszcze raz nowym :hah:

[ Dodano: 2015-08-11, 22:39 ]
Do cewki dochodzi napięcie. Zrobiłem test na zworkę wyszło 14 długich i 5 krótkich a po tym 14 długich i 6 krótkich mignięć ktoś wie co to za błędy? Może to czujnik położenia wału?

[ Dodano: 2015-08-12, 20:38 ]
Obrazek
A o to przyczyna braku iskry ;(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”