[P11/WP11] Czujnik spalania stukowego i kabel go laczacy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Czujnik spalania stukowego i kabel go laczacy
Pierwszy problem to czy ktos ma jakies rady jak sie wykreca ten czujnik, bo za cholere niechce sie ruszyc.
Dwa, czy ten kabel ktory go laczy jest poprawny? najpierw wychodza dwa kable a potem do czujnika dociera juz tylko jeden (zielony) kabel w oslonie czarnej z bialym paskiem i kropkami jest jakby przerwany
Dwa, czy ten kabel ktory go laczy jest poprawny? najpierw wychodza dwa kable a potem do czujnika dociera juz tylko jeden (zielony) kabel w oslonie czarnej z bialym paskiem i kropkami jest jakby przerwany
u mnie jest identycznie i właśnie nad tym samym się zastanawiałem, a czujnik mechanik mi mówił że ręką wyszedł..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
a u mnie ani drgnie ta sruba.
Czy czujnik musi byc w tym samym miejscu czy mozna go przykrecic z boku silnika a nie z tylu?
EDIT: owinalem ten nie zaizolowany drut tasma podlaczylem do tego czujnik (wchodzi w wtyczke bez zaczepiana sie o nia i mozna ja bez problemow wyjac, chociaz czujnik kupilem do tego silnika) i dalej pokazuje mi blad 34. Do juta odlaczylem akumulator i zobaczymy co bedzie jutro
Czy czujnik musi byc w tym samym miejscu czy mozna go przykrecic z boku silnika a nie z tylu?
EDIT: owinalem ten nie zaizolowany drut tasma podlaczylem do tego czujnik (wchodzi w wtyczke bez zaczepiana sie o nia i mozna ja bez problemow wyjac, chociaz czujnik kupilem do tego silnika) i dalej pokazuje mi blad 34. Do juta odlaczylem akumulator i zobaczymy co bedzie jutro
Ale skasowałeś po zamianie, przejechałeś się i wrócił? Bo jak nie kasowałeś to chyba zniknie dopiero po 15-tu odpaleniach auta.DiLGT pisze:tyle ze po podlaczeniu nowego czujnika dalej jest blad.
Instrukcja mówi, żeby sprawdzić połączenia i sam sensor, ale mi się kojarzy, że ktoś pisał, że przy dziurawym łączniku elastycznym wydechu też mu ten błąd wywalało.
pozdr. Kamil
A wiec tak, kabel jest faktycznie sprawny, przy okazji jak ktos bedzie mial problem z czujnikiem spalania stukowego mozna przedluzyc ten kabel lecacy do czujnika (kolor zielony) o jakies 30-40 cm i czujnik przykrecic z boku bloku kolo akumulatora, sa tam 2 wolne miejsca na srube m8 - dlugosc 45mm bedzie ok.
Jesli czujnik jest prawidlowo przykrecony blad w auto diagnostyce ponienen zaraz po podlaczeniu zaplonu (i wykonaniu autodiagnostyki) kod 55.
Przy padniętym czujniku nawet przyspieszenie zapłonu u mnie nie skutkowało lepszą pracą silnika.
Dzieki Wod2u za wsparcie.
Jesli czujnik jest prawidlowo przykrecony blad w auto diagnostyce ponienen zaraz po podlaczeniu zaplonu (i wykonaniu autodiagnostyki) kod 55.
Przy padniętym czujniku nawet przyspieszenie zapłonu u mnie nie skutkowało lepszą pracą silnika.
Dzieki Wod2u za wsparcie.
a wkreca sie szybko na obroty jak kiedys?
Dziwne ze nie pokazuje zadnego bledu, u mnie byl odrazu 34, moze odlacz akumulator na jakis dluzszy okres czasu - kilka godzin i sprawdz znowu atodiagnostyke.
Jak masz czym to przeczysc przeplywomierz i zobacz jak jest, potem odlacz sonde lambda i tez zobacz czy jest jakas roznica i czy pokazuje jakis blad
Dziwne ze nie pokazuje zadnego bledu, u mnie byl odrazu 34, moze odlacz akumulator na jakis dluzszy okres czasu - kilka godzin i sprawdz znowu atodiagnostyke.
Jak masz czym to przeczysc przeplywomierz i zobacz jak jest, potem odlacz sonde lambda i tez zobacz czy jest jakas roznica i czy pokazuje jakis blad
Z czujnikiem jest jeszcze tak że może nie byc kodu 34 ale on podaje fałszywy sygnał o stuku i ECU cofa zapłon. Może też psuć sie stopniowo. nie musi byc od razu zepsuty na 100%
Mam chyba tez jakiś padnięty - planuje zrobic by-pass'a i jak pomoże to wymienić na nowy.
Mam chyba tez jakiś padnięty - planuje zrobic by-pass'a i jak pomoże to wymienić na nowy.
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
Odkopię co by nie robić zamieszania
Mam taki problem od jakiegoś czasu świeci check, czasami autodiagnostyka wywala 34, przeważnie jednak jest 55, odkręciłem czujnik spalania stukowego i przeniosłem na bok bloku. Check zgasł, ale po kilku minutach pracy znowu się zapalił, kod 55. Po odłączeniu czujnika od razu wywala 34. Czujnik mierzyłem ma 560kohm.
Najlepsze że przyłożyłem miernik między pin w kostce co idzie do czujnika, a masę i też pokazuje 560kohm. Nie wiem o co chodzi, GT pali ok 1-2 litry więcej niż zwykle czy to PB czy LPG. Dodatkowo jakoś osłabła, nie chodzi jak wcześniej.
Stuku raczej nie ma bo śmigam na V-Power Racing i LPG.
Mam taki problem od jakiegoś czasu świeci check, czasami autodiagnostyka wywala 34, przeważnie jednak jest 55, odkręciłem czujnik spalania stukowego i przeniosłem na bok bloku. Check zgasł, ale po kilku minutach pracy znowu się zapalił, kod 55. Po odłączeniu czujnika od razu wywala 34. Czujnik mierzyłem ma 560kohm.
Najlepsze że przyłożyłem miernik między pin w kostce co idzie do czujnika, a masę i też pokazuje 560kohm. Nie wiem o co chodzi, GT pali ok 1-2 litry więcej niż zwykle czy to PB czy LPG. Dodatkowo jakoś osłabła, nie chodzi jak wcześniej.
Stuku raczej nie ma bo śmigam na V-Power Racing i LPG.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT