[P11/WP11] Dziwne "coś" podpięte do licznika
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Dziwne "coś" podpięte do licznika
Witam, jak rozbierałem deskę rozdzielczą, aby powymieniać żaróweczki natrafiłem na dziwne "coś" przylutowane do licznika i drugim kablem wprowadzone do jego środka(zdjęcia w poniżej). Czy mógłby mi ktoś powiedzieć do czego to może być, bo nie wygląda to na oryginalną część licznika Nie chciałem tego rozbierać, żeby czegoś nie zepsuć, ale z wyglądu podobne było do 2 dużych baterii...
http://zapodaj.net/70f0b131d5cb2.jpg.html
http://zapodaj.net/8ece42414fbe8.jpg.html
http://zapodaj.net/a8ae14c68fee3.jpg.html
http://zapodaj.net/70f0b131d5cb2.jpg.html
http://zapodaj.net/8ece42414fbe8.jpg.html
http://zapodaj.net/a8ae14c68fee3.jpg.html
Ostatnio zmieniony 2014-03-25, 21:42 przez zigurt7, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmmm 2 przewody są podłączona chyba do zasilania. a dwa pozostałe wrzucone w miejsce kontrolki od otwarcia drzwi. Dziwna rzeźba....
Do tego czegoś idą tylko 4 przewody? Odwiń taśmę i zobacz co tam jest pod nią.
Te duże żarówki od podświetlania to są W3W i takie masz włożyć. Jak włożysz W5W to Ci się tam trochę potopi plastik
Do tego czegoś idą tylko 4 przewody? Odwiń taśmę i zobacz co tam jest pod nią.
Te duże żarówki od podświetlania to są W3W i takie masz włożyć. Jak włożysz W5W to Ci się tam trochę potopi plastik
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ha dobre xDbonzo pisze:Jak pika to bomba
A to nie jest przypadkiem jakoś podłączone pod kontrolkę od ABSu? ze niby coś się zapala razem z ABSem? Pierwszy raz coś takiego widzę...
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Odkopię temat, bo wydaje mi się że to jest lekarstwo na moją bolączkę.
To coś magicznego to nic innego jak przekaźnik, służy to zmiany sterowania kontrolką. Ktoś przekładał u Ciebie zegary z EU do wiązki z UK. EU od UK różni się nie tylko licznikiem, ale i sterownikami, z czego jeden jak się domyślam steruje kontrolką poprzez plus a drugi poprzez minus. W efekcie daje nam to przy zastosowaniu kombinacji licznik EU, sterownik ABS UK i odwrotnie, przy poprawnym działaniu abs stan +-, zamiast stanu ++ lub --, czego efektem jest upierdliwie świecąca kontrolka.
BTW: ABS Ci działa
To coś magicznego to nic innego jak przekaźnik, służy to zmiany sterowania kontrolką. Ktoś przekładał u Ciebie zegary z EU do wiązki z UK. EU od UK różni się nie tylko licznikiem, ale i sterownikami, z czego jeden jak się domyślam steruje kontrolką poprzez plus a drugi poprzez minus. W efekcie daje nam to przy zastosowaniu kombinacji licznik EU, sterownik ABS UK i odwrotnie, przy poprawnym działaniu abs stan +-, zamiast stanu ++ lub --, czego efektem jest upierdliwie świecąca kontrolka.
BTW: ABS Ci działa
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Nie, możliwe że własnie czujniki padnięte, najlepiej je pomierz powinny mieć po 1,6kohma. A powiedz jak wyglada to od moment przekręcenia kluczyka, wsiadasz do auta wkładasz kluczyk przekręcasz na pozycję ON i co się dzieje z lampką abs następnie przekręcasz kluczyk do końca celem odpalenia i co wtedy robi kontrolka kody błyskowe nie mają nic do tego, a powiedz jeszcze która kontrolka ci kody wybłyskała abs czy check
[ Dodano: 2014-03-13, 22:51 ]
dobrze by bylo jakbyś rozkleił to coś i pokazał światu, było by łatwiej
[ Dodano: 2014-03-13, 22:51 ]
dobrze by bylo jakbyś rozkleił to coś i pokazał światu, było by łatwiej
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Jak przekręcam kluczyk na zapłon to kontrolka się już świeci i po zapaleniu nadal się świeci.
Błędy od oczywiście wybłyskała mi kontrolka od ABS'u nie pamiętam, który to był pin ale na pewno nie ten co od Check.
W końcu znalazłem chwile na zrobienie zdjęć, wygląda to tak...
http://zapodaj.net/845fef500aefb.jpg.html
http://zapodaj.net/588ef3e2abcf5.jpg.html
http://zapodaj.net/deaf2a6644e79.jpg.html
Błędy od oczywiście wybłyskała mi kontrolka od ABS'u nie pamiętam, który to był pin ale na pewno nie ten co od Check.
W końcu znalazłem chwile na zrobienie zdjęć, wygląda to tak...
http://zapodaj.net/845fef500aefb.jpg.html
http://zapodaj.net/588ef3e2abcf5.jpg.html
http://zapodaj.net/deaf2a6644e79.jpg.html
zigurt7 dwa elektrolity ładowane przez rezystor - wątłej mocy i do tego dioda (zwykłda prostownicza).... Gdzie jest podpięta dioda, bo z tego co widzę na zdjęciu to jeszcze spolaryzowana w kierunku zaporowym.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zigurt7 - z czystej ciekawości - odetnij przewód, który idzie do rezystora i zobacz co się stanie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zigurt7 zależy gdzie to jest podpięte, ale przewiduję, że stanie się "nic".
Musiałbym dokładnie wiedzieć, gdzie to jest podpięte. 440µF to trochę mało jak na podtrzymanie czegoś.
Musiałbym dokładnie wiedzieć, gdzie to jest podpięte. 440µF to trochę mało jak na podtrzymanie czegoś.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
zigurt7 nikt w przemyśle nie robi jakiejś alternatywnej wersji - za duże koszty. Mam service manuala do P11 i tam jest tylko rozróżnienie z wiązce kabiny - lustrzane odbicie. Wszystkie systemy to jest dokładnie to samo.
Zresztą zauważ, że Arias napisał to, jak wszystko było schowane pod taśmą .
Zresztą zauważ, że Arias napisał to, jak wszystko było schowane pod taśmą .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Mnie to wygląda na druciarstwo, ale z drugiej strony mnie dalej świeci się kontrolka ABS, co dziwne kontrolka ABS wybłyskuje błędy komputera, a CHECK wybłyskuje błędy ABS, odpięcie czujnika ABS powoduje zapalenie CHECK. Test komputera - 55, test ABS 12. Dodam, że centralka ABS różni się w poszczególnych wersjach, czego można się doczytać w manualu. Nie rozumiem zbytnio zasadności użycia tego układu, co on daje
Jak podamy napięcie od strony opornika to nic się nie stanie, a jak podamy od strony diody to się naładują i powoli oddadzą napięcie pomniejszone o opór. Jak Janusz zauważył te kondki są tak małe, że do diod się co najwyżej nadają
Jak podamy napięcie od strony opornika to nic się nie stanie, a jak podamy od strony diody to się naładują i powoli oddadzą napięcie pomniejszone o opór. Jak Janusz zauważył te kondki są tak małe, że do diod się co najwyżej nadają
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias to znaczy te pojemności są dobre ale do filtrowania napięcia. Ale po co komu pojemności na 200V?! Kondensatory ładowane są przez rezystor. Dioda w zależności od tego co będzie na anodzie będzie spolaryzowana albo w kierunku przewodzenia albo zaporowo.
Energia zgromadzona w kondensatorze to będzie E=(CU²)/2
Energia zgromadzona w kondensatorze to będzie E=(CU²)/2
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_