Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Problem z centralnym

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Primera98
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2011-11-12, 16:54
Lokalizacja: Poznań

[P11/WP11] Problem z centralnym

Post autor: Primera98 » 2012-02-15, 12:53

Witam

Primera 98-99 rok.Auto ma pilota raczej dokładany z 3 guzikami zielonymi.
Jak auto otwieram z pilota to po paru sekundach ledwo wejde ,samo sie RYGLUJE.

Nie raz kluczyki sie zaryglowały w stacyjce.Problem jest jak zarygluje sie dalej od domu ,dokumenty ,kasa,telefony,i wszystko w aucie.Niestety stało sie to mi.

Jak mozna zlikwidowac SAMO ZAMYKANIE Temat bardzo pilny

JAk malutkim kluczykiem zgasze całkowicie alarm to tez wystepuje samo ryglowanie.

Jak rozwiazac TEN MANKAMENT zatruwajacy zycie :shock:
POZDRAWIAM Robert

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-02-15, 15:35

Znajdź układ od centralki i odłącz go :->
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
vincetti
fanatyk nissana
Posty: 516
Rejestracja: 2011-07-18, 22:38
Lokalizacja: Częstochowa/Londyn

Post autor: vincetti » 2012-02-15, 15:35

Szczerze mówiąc jest to ciężki temat. Może to być przetarty kabelek masowy, który styka się z karoserią powodując zamykanie (najczęściej na łączeniu drzwi z karoserią) a może być to uszkodzenie/zalanie centralki co również jest bardzo możliwe podczas takich warunków pogodowych jakie mamy teraz. Wiele do tematu nie wniosłem ale na samym początku sprawdził bym te dwie rzeczy.
Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Primera98
wiem o czym pisze
Posty: 45
Rejestracja: 2011-11-12, 16:54
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Primera98 » 2012-02-15, 16:03

Działo sie tak w upały tez. To niestety nie zalanie ani nie kabel.TYLKO FUNKCJA ALARMU samo ryglowanie.Niestety nie wiem jak to zlikwidowac.Walcze z tym od roku meczarnia bo auto sie rygluje .Nim pikne i wejde do kabiny to z 3 razy zdazy sie zaryglowac nim odjade.DRAMAT Najchetniej zlikwidowałbym cały alarm bo po co alarm w tak starym aucie.Ale mam watpliwosci ze wtedy strace centralny z pilota.
POZDRAWIAM Robert

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-02-15, 20:50

Zlikwidować alarm kupić uniwersalna centralne z pilotem i spokój ;-)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
TeO
stały bywalec
Posty: 93
Rejestracja: 2012-04-17, 20:59
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: TeO » 2014-02-14, 13:48

Podepnę się pod temat
Mam podobny problem z moją P11GT, zamek sam się rygluje na głębokie zamykanie, czyli tylko kluczykiem w drzwiach lub stacyjce można go otworzyć. Zdarza się, że samoczynnie się zamyka bez jakiejkolwiek interwencji kogokolwiek. Tak jakby sam żył swoim życiem. Rozebrałem to wszystko, przejrzałem kable, podpiołem nawet drugi sterownik i cały czas jest to samo. Nie można zaistalować nawet pilotów do centralnego. Straciłem wiarę na naprawę tego...
kAżDy jEsT kOwAlEm SwOJeGo LoSu...
Obrazek

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-02-14, 13:59

A pilot masz Nissana na dwa przyciski czerwony i czarny? Czy masz inne?
Ostatnio zmieniony 2014-02-14, 14:56 przez marlos90, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
TeO
stały bywalec
Posty: 93
Rejestracja: 2012-04-17, 20:59
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: TeO » 2014-02-14, 14:11

dokładnie taki na dwa przyciski - czerwony i czarny
kAżDy jEsT kOwAlEm SwOJeGo LoSu...
Obrazek

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-02-14, 14:42

A masz jakieś zastrzeżenie do działania elektrycznych szyb, grzania lusterek lub głośników? Pytam ponieważ mi to wygląda na zwarcie, zamykasz drzwi i następuje zwarcie z masą i się ryglują zamki, a są sterowane minusem. Obstawiam, że w przejściu z karoserii do drzwi kierowcy możesz coś nie łączyć, ew. włącz radio otwórz drzwi kierowcy i spróbuj ruszać tą gumową rurką z kablami co jest między karoserią a drzwiami.
Ostatnio zmieniony 2014-02-14, 14:56 przez marlos90, łącznie zmieniany 1 raz.

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2014-02-14, 15:25

Ja miałem taki przypadek że autko też samo się ryglowało , u mnie winny okazał się czujnik na wkładce kluczyka od drzwi kierowcy . Po odpięciu kostki od wkładki aż do sprzedaży wszystko działało poprawnie prawie dwa lata.Doszedłem metodą prób i błędów .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
TeO
stały bywalec
Posty: 93
Rejestracja: 2012-04-17, 20:59
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: TeO » 2014-02-14, 16:02

cały zamek od strony kierowcy był wyciagnięty i przejrzany - na bank nie jest od tego, ale kabelki na łączeniu drzwi z karoserią nie patrzałem, muszę to przejrzeć
kAżDy jEsT kOwAlEm SwOJeGo LoSu...
Obrazek

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2014-02-14, 16:18

Ja miałem dodatkowy czujnik na wkładce od zamka (kluczyka) a nie pisałem o zamku .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2014-02-14, 17:57

na wkładce w drzwiach kierowcy to raczej standardowo jest jakiś przełącznik, w mojej P11 z 96r też widziałem że był
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
TeO
stały bywalec
Posty: 93
Rejestracja: 2012-04-17, 20:59
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: TeO » 2014-02-15, 10:33

tak, jest tam taki czujnik na wkładce - to jest sterownik ryglowania zamka i w tym sa dwa silniczki (jeden rygluje głęboko, drugi płytko), one sterują zębatkami i w konsekwencji podając sygnał do jedego lub drugiego jest wybór sposobu zamykania.
kAżDy jEsT kOwAlEm SwOJeGo LoSu...
Obrazek

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-03-08, 17:23

Witam, mam problem z centralnym zamkiem. Nie jest on oryginalny tylko dokładany tzn pilot jest dokładany ;). Chodzi o to że jak chcę zamknąć z pilota to raz czasem mrugają tylko światła a czasem się zamknie, i jak chcę otworzyć pilotem to też nie zawsze łapie. A znów jak chcę zamknąć kluczykiem to centralny się zamyka i od razu otwiera, wszystkie zamki tak robią. O co chodzi?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-03-14, 07:53

Moim zdaniem dwie możliwości: zimne luty w centralce, albo uszkodzone przewody. Sprawdź na sam początek jak wyglądają połączenia przewodów z Twojej centralki do instalacji w samochodzie.

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-03-14, 08:45

Wiooreck pisze:yglądają połączenia przewodów z Twojej centralki do instalacji w samochodzie.
Gdzie to znajdę ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Wiooreck
fanatyk nissana
Posty: 1468
Rejestracja: 2010-05-19, 23:24
Lokalizacja: Łódź/Przysucha

Post autor: Wiooreck » 2014-03-14, 12:00

Zależy, bo są teoretycznie dwa miejsca, ale i tak po stronie kierowcy :) albo po prawej stronie gdzieś nad sterownikiem silnika, albo po lewej pod osłoną plastikową słupka (w okolicach cięgna otwierania maski lub wyżej)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”