Witam!
Mam problem z ustawieniem stalych obrotow w przedziale 1,8-4tys na luzie
Problem ten pojawia tylko wtedy jak auto jest rozgrzane do tem pracy
Dziwne jest jeszcze to ze jak jade wrzuce na luz to ustawie te 2tys a gdy tylko auto sie zatrzymam to znow ich nie moge ustawic
Filmik http://www.youtube.com/watch?v=d_UMwZtVcpk
[P/WP11.144] Problem z ustawieniem obrotów
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- okraglaczek
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-01-26, 12:41
- Lokalizacja: Minsk Maz
[P/WP11.144] Problem z ustawieniem obrotów
Ostatnio zmieniony 2010-02-09, 10:21 przez okraglaczek, łącznie zmieniany 1 raz.
2.0
Po wymianie przepływki , ewentualnie czyszczeniu jej trzeba na nowo zaprogramować komputer ( czujnik położenia przepustnicy jak i silniczka krokowego )
Oto opis :
1. Silnik ma być nagrzany do temperatury pracy
2. Wyłącz światła , klimę , koła na wprost (ogólnie wszystko wyłączyć żeby silnik chodził bez obciążenia)
3. Wyłączasz silnik i czekasz przynajmniej 9 sekund
4. Odpalasz silnik, nie dodajesz gazu, ma popracować na obrotach jałowych przynajmniej 28sekund
5. Odpinasz czujnik położenia przepustnicy *brązowy* i podpinasz z powrotem w ciągu 5 sekund
6. Czekasz 20 sekund
7 Sprawdzasz czy ma 750 +/- 50 obrotów
8. przy gazuj mu z 2-3 razy i sprawdź czy trzyma obroty i przejedz sie
Po wymianie przepływki , ewentualnie czyszczeniu jej trzeba na nowo zaprogramować komputer ( czujnik położenia przepustnicy jak i silniczka krokowego )
Oto opis :
1. Silnik ma być nagrzany do temperatury pracy
2. Wyłącz światła , klimę , koła na wprost (ogólnie wszystko wyłączyć żeby silnik chodził bez obciążenia)
3. Wyłączasz silnik i czekasz przynajmniej 9 sekund
4. Odpalasz silnik, nie dodajesz gazu, ma popracować na obrotach jałowych przynajmniej 28sekund
5. Odpinasz czujnik położenia przepustnicy *brązowy* i podpinasz z powrotem w ciągu 5 sekund
6. Czekasz 20 sekund
7 Sprawdzasz czy ma 750 +/- 50 obrotów
8. przy gazuj mu z 2-3 razy i sprawdź czy trzyma obroty i przejedz sie
. coś
- okraglaczek
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-01-26, 12:41
- Lokalizacja: Minsk Maz
Problem rozwiązany!:D
Czujnik, który informował ECU czy przepustnica jest zamknięta czy otwarta wariował,
przy puszczonym pedale gazu raz pokazywał ze jest obwód zamknięty a raz ze otwarty wcześniej sprawdzałem tylko czujnik położenie przepustnicy (TPS) a ten drugi jest obok
W manualu jest napisane ze czujnik zamknięcia i otwarcia przepustnicy ma tylko znaczenie przy automatycznej skrzyni biegów a widać że w rzeczywistości jest inaczej
Czujnik, który informował ECU czy przepustnica jest zamknięta czy otwarta wariował,
przy puszczonym pedale gazu raz pokazywał ze jest obwód zamknięty a raz ze otwarty wcześniej sprawdzałem tylko czujnik położenie przepustnicy (TPS) a ten drugi jest obok
W manualu jest napisane ze czujnik zamknięcia i otwarcia przepustnicy ma tylko znaczenie przy automatycznej skrzyni biegów a widać że w rzeczywistości jest inaczej