[P/WP11.144] Wentylator
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Wentylator
Czy wentylator powinien od razu się załączać nawet chwile po odpaleniu silnika? Silnik mam SR20DE
a przypadkiem klimy nie miałeś włączonej .
[ Dodano: 2012-10-18, 21:13 ]
raczej coś nie tak z czujnikiem temp. czujnik podaje sygnał do ecu o załączeniu wentylatora z tego co pamiętam . Termostat nic nie będzie miał do tego że na zimnym silniku załącza się wentylator , troszkę czasu musi minąć nim silnik złapie optymalną temp. silnika .
[ Dodano: 2012-10-18, 21:13 ]
raczej coś nie tak z czujnikiem temp. czujnik podaje sygnał do ecu o załączeniu wentylatora z tego co pamiętam . Termostat nic nie będzie miał do tego że na zimnym silniku załącza się wentylator , troszkę czasu musi minąć nim silnik złapie optymalną temp. silnika .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Jak masz włączony nawiew na szybę to z automatu włącza się klima.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jest tak jak masz załączony nawiew na szybę to klima zawsze zastartuje. Zobacz co się stanie jak będziesz miał ustawiony nawiew na twarz. Chodzi o to, że zimne powietrze bardzo szybko zgania parę wodną z szyby.
Klima działa na zasadzie załączenie kompresora i wiatraków na 15-20sek. po czym wyłączenie. Kompresor nie może pracować w sposób ciągły, bo się przegrzeje.
Swoją drogą włączenie klimy powoduje załączenie wiatraków na chłodnicy, bo trzeba przynajmniej częściowo schłodzić sprzężony gaz. To wynika z przemiany gazowej, a dokładnie z przemiany izochorycznej p/T=const. gdzie p-ciśnienie, T-temperatura. Wszystko przy stałej objętości gazu. Jeżeli zwiększamy ciśnienie gazu to i rośnie jego temperatura, natomiast jeśli gwałtownie zmniejszamy ciśnienie gazu to jego temperatura też gwałtownie spada i ot cała filozofia działania klimatyzacji w samochodzie.
Klima działa na zasadzie załączenie kompresora i wiatraków na 15-20sek. po czym wyłączenie. Kompresor nie może pracować w sposób ciągły, bo się przegrzeje.
Swoją drogą włączenie klimy powoduje załączenie wiatraków na chłodnicy, bo trzeba przynajmniej częściowo schłodzić sprzężony gaz. To wynika z przemiany gazowej, a dokładnie z przemiany izochorycznej p/T=const. gdzie p-ciśnienie, T-temperatura. Wszystko przy stałej objętości gazu. Jeżeli zwiększamy ciśnienie gazu to i rośnie jego temperatura, natomiast jeśli gwałtownie zmniejszamy ciśnienie gazu to jego temperatura też gwałtownie spada i ot cała filozofia działania klimatyzacji w samochodzie.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ściągasz tunel środkowy i masz dostęp do śruby naciągającej linkę- jak mnie pamięć nie myli klucz 10. Jak Ci słabo łapie bądź nie łapie wcale to lepiej zajrzyj w tylne zaciski czy się nie zablokowały.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie, wyciągasz ramkę na której jest mieszek ochronny od skrzyni biegów wraz z zapalniczką i popielniczką i wykręcasz 2 śrubki. Pod osłoną pod ręcznym też są 2 śrubki i z tyło na bokach 2 śrubki. Jak chcesz sobie ułatwić to ściągnij gałkę zmiany biegów - wtedy mieszek zejdzie z lewarka bez żadnych większych kombinacji. A i jeszcze jak wyciągniesz tą ramkę z popielniczką i zapalniczką to uważaj bo do niej są przyczepione przewody od podświetlania popielniczki i zasilania zapalniczki.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To samo sugerowałem nieco wcześniej, bo zaciski pewnie stoją w miejscu
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Xenon ma autopoziomowanie - musisz wejść pod samochód i zobaczyć czy masz połączoną belkę z czujnikiem z tyłu oraz drążek stabilizatora z przodu. Jak masz układ autopoziomowania to możesz założyć przetwornice i palniki xenonowe - tylko normalne PHILIPS, OSRAM, NARVA, a nie tanie badziewie z chin bez żadnego atestu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_