[P10/WP10] Centralny odmówił posłuszenstawa
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Centralny odmówił posłuszenstawa
Po wczorajszym mrozie(-33c) moja prima sie juz nie zamyka przez centaralny zamek z pilota a od wewnatrz sie zamkna drzwi ta dzwigienka w klamce. Dodam ze wkladki w zamkach mi nie działaja bo kluczyk wchodzi tylko do połowy. Co moze byc tak nagła przyczyna z centralnym?? Dodam tak ze ze przestało mi działac radio, zegarek w licziku i wieczorem(-28C) juz swiatelko w schowku jak i w kabinie co moze byc przyczyna i jak ja rozwiazac
W primerce posiadam centralny zamek otwierany z pilota przez alarm
I co najgorsze nie mam garazu i tu jest najwiekszy problem bo autko stoi otwarte.
W primerce posiadam centralny zamek otwierany z pilota przez alarm
I co najgorsze nie mam garazu i tu jest najwiekszy problem bo autko stoi otwarte.
Powiem Ci ze tez tak myślałem lecz sprawdziłem i akuma ma 12,6V wiec jest w porządku i tez wczoraj dużo jeździłem wiec także się podładowała.
Puki co zrobiłem patent z zamykaniem i otwieraniem a mianowicie do klameczki od kierowcy uwiązałem sznurek i poprowadziłem go do bagażnika i tak otwiera się bez problemu a zamykam przez przednie drzwi ta dźwigienka na otwartych drzwiach. Trochę śmiesznie to wygląda ale najważniejsze by było auto zamknięte (jedno z gorszych osiedli pod względem przestępczości na śląsku)
Puki co zrobiłem patent z zamykaniem i otwieraniem a mianowicie do klameczki od kierowcy uwiązałem sznurek i poprowadziłem go do bagażnika i tak otwiera się bez problemu a zamykam przez przednie drzwi ta dźwigienka na otwartych drzwiach. Trochę śmiesznie to wygląda ale najważniejsze by było auto zamknięte (jedno z gorszych osiedli pod względem przestępczości na śląsku)
Dokładnie to samo przytrafiło mi się kilka dni temu.
Tyle ,że zaczęły szwankować tylko drzwi kierowcy.
Gdy zamykam z pilota to słychać jak inne się zamykają , ale po chwili się otwierają,
Gdy od środka zamykam drzwi kierowcy to reszta też się zamyka. Ale gdy zamykam w innych drzwiach to ten od kierowcy nie reaguje..
Albo coś zamarzło , albo cos padło
Tyle ,że zaczęły szwankować tylko drzwi kierowcy.
Gdy zamykam z pilota to słychać jak inne się zamykają , ale po chwili się otwierają,
Gdy od środka zamykam drzwi kierowcy to reszta też się zamyka. Ale gdy zamykam w innych drzwiach to ten od kierowcy nie reaguje..
Albo coś zamarzło , albo cos padło
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń
Napięcie 12,6V nic nie znaczy. Bo napięcie może być ale wydajność prądowa może być dużo mniejsza. dlatego może nie mieć siły z zamarzniętymi siłownikami.
Jeżeli po ustąpieniu mrozów gdy temperatura będzie już dodatnia, problem pozostanie, oznaczać to będzie uszkodzenie mechaniczne siłownika.
Zamiennik na allegro może kosztować od 12 do 30 zl.
Jeżeli po ustąpieniu mrozów gdy temperatura będzie już dodatnia, problem pozostanie, oznaczać to będzie uszkodzenie mechaniczne siłownika.
Zamiennik na allegro może kosztować od 12 do 30 zl.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią
Już odnalazłem usterkę związana z centralnym winny był bezpiecznik a nawet 3 sztuki
Akumulator mam dobry poziom elektrolitu i gęstość jest prawie idealna
Co do wydajności prądowej to w czasie mrozów jest zawsze mniejsza nawet gdy akumulator jest nowy wydajność w kilku procentach zawsze się zmienia gdy temperatura spada wydajność a gdy jest ciepło jest w porządku prawie w 100%
Akumulator mam dobry poziom elektrolitu i gęstość jest prawie idealna
Co do wydajności prądowej to w czasie mrozów jest zawsze mniejsza nawet gdy akumulator jest nowy wydajność w kilku procentach zawsze się zmienia gdy temperatura spada wydajność a gdy jest ciepło jest w porządku prawie w 100%
- DJSzmer
- fanatyk nissana
- Posty: 555
- Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
- Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
- Kontakt:
Mi padł jeszcze jak było ciepło. Padły drzwi kierowcy, potem już zaczął tylko skrzeczyć i niestety martwy do dziś. Zdiagnozowałem Lock Timer - jednak zbyt zimno by go teraz wymienić.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011 <<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
szacunek..
no dobra a co z centralnym w primie w10 który w ogóle nie chce działać
-bespieczniki ok.
dodam że pod kierownicą znalazłem centralke a wniej coś jak przekaźnik gdy go ręcznie rozepne fórtki się 3 zamykają strona kierowcy nie
pilot sprawny akumulator nowy
wiem że zadałem rebusa ale może ktoś się spotkał z czymś takim
no dobra a co z centralnym w primie w10 który w ogóle nie chce działać
-bespieczniki ok.
dodam że pod kierownicą znalazłem centralke a wniej coś jak przekaźnik gdy go ręcznie rozepne fórtki się 3 zamykają strona kierowcy nie
pilot sprawny akumulator nowy
wiem że zadałem rebusa ale może ktoś się spotkał z czymś takim
-
- stały bywalec
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
- Lokalizacja: Gniezno/Toruń