Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/WP10] Centralny odmówił posłuszenstawa

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

NismoMan
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2009-12-20, 14:54
Lokalizacja: The Gie

[P10/WP10] Centralny odmówił posłuszenstawa

Post autor: NismoMan » 2010-01-24, 22:31

Po wczorajszym mrozie(-33c) moja prima sie juz nie zamyka przez centaralny zamek z pilota a od wewnatrz sie zamkna drzwi ta dzwigienka w klamce. Dodam ze wkladki w zamkach mi nie działaja bo kluczyk wchodzi tylko do połowy. Co moze byc tak nagła przyczyna z centralnym?? Dodam tak ze ze przestało mi działac radio, zegarek w licziku i wieczorem(-28C) juz swiatelko w schowku jak i w kabinie co moze byc przyczyna i jak ja rozwiazac
W primerce posiadam centralny zamek otwierany z pilota przez alarm
I co najgorsze nie mam garazu i tu jest najwiekszy problem bo autko stoi otwarte.

Awatar użytkownika
marceli
doświadczony forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2009-12-09, 08:28
Lokalizacja: Opatów/świętokrz.

Post autor: marceli » 2010-01-25, 16:24

Zbyt słaby akumulator??

Przy -30*C akumulator traci sporo(chyba ponad połowę) pojemności więc trzeba to wziąć pod uwagę.

NismoMan
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2009-12-20, 14:54
Lokalizacja: The Gie

Post autor: NismoMan » 2010-01-25, 19:05

Powiem Ci ze tez tak myślałem lecz sprawdziłem i akuma ma 12,6V wiec jest w porządku i tez wczoraj dużo jeździłem wiec także się podładowała.

Puki co zrobiłem patent z zamykaniem i otwieraniem a mianowicie do klameczki od kierowcy uwiązałem sznurek i poprowadziłem go do bagażnika i tak otwiera się bez problemu a zamykam przez przednie drzwi ta dźwigienka na otwartych drzwiach. Trochę śmiesznie to wygląda ale najważniejsze by było auto zamknięte (jedno z gorszych osiedli pod względem przestępczości na śląsku)

kowal997
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2010-01-18, 11:57
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: kowal997 » 2010-01-28, 23:55

Dokładnie to samo przytrafiło mi się kilka dni temu.
Tyle ,że zaczęły szwankować tylko drzwi kierowcy.
Gdy zamykam z pilota to słychać jak inne się zamykają , ale po chwili się otwierają,
Gdy od środka zamykam drzwi kierowcy to reszta też się zamyka. Ale gdy zamykam w innych drzwiach to ten od kierowcy nie reaguje..
Albo coś zamarzło , albo cos padło :/

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-01-29, 12:03

Napięcie 12,6V nic nie znaczy. Bo napięcie może być ale wydajność prądowa może być dużo mniejsza. dlatego może nie mieć siły z zamarzniętymi siłownikami.
Jeżeli po ustąpieniu mrozów gdy temperatura będzie już dodatnia, problem pozostanie, oznaczać to będzie uszkodzenie mechaniczne siłownika.
Zamiennik na allegro może kosztować od 12 do 30 zl.
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

kowal997
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2010-01-18, 11:57
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: kowal997 » 2010-01-29, 17:34

Wtrącę tylko ,że dzisiaj gdy było już na plusie awaria minęła ;)

Może tak samo będzie u Ciebie

NismoMan
nowy na forum
Posty: 26
Rejestracja: 2009-12-20, 14:54
Lokalizacja: The Gie

Post autor: NismoMan » 2010-01-29, 22:24

Już odnalazłem usterkę związana z centralnym winny był bezpiecznik a nawet 3 sztuki



Akumulator mam dobry poziom elektrolitu i gęstość jest prawie idealna


Co do wydajności prądowej to w czasie mrozów jest zawsze mniejsza nawet gdy akumulator jest nowy wydajność w kilku procentach zawsze się zmienia gdy temperatura spada wydajność a gdy jest ciepło jest w porządku prawie w 100%

Awatar użytkownika
DJSzmer
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-01, 09:13
Lokalizacja: Ostrołęka KURPIE
Kontakt:

Post autor: DJSzmer » 2010-01-31, 13:35

Mi padł jeszcze jak było ciepło. Padły drzwi kierowcy, potem już zaczął tylko skrzeczyć i niestety martwy do dziś. Zdiagnozowałem Lock Timer - jednak zbyt zimno by go teraz wymienić.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10

>>> 8.10.2011 ;( <<<

Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
Obrazek

kuban
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2010-01-31, 18:31
Lokalizacja: iłów

Post autor: kuban » 2010-01-31, 19:42

szacunek..
no dobra a co z centralnym w primie w10 który w ogóle nie chce działać
-bespieczniki ok.
dodam że pod kierownicą znalazłem centralke a wniej coś jak przekaźnik gdy go ręcznie rozepne fórtki się 3 zamykają strona kierowcy nie
pilot sprawny akumulator nowy
wiem że zadałem rebusa ale może ktoś się spotkał z czymś takim

Hiszpan 207
stały bywalec
Posty: 106
Rejestracja: 2009-12-24, 20:21
Lokalizacja: Gniezno/Toruń

Post autor: Hiszpan 207 » 2010-02-01, 09:54

kuban, na 99% padł siłownik
1% przerwany kabel na zgięciu w drzwiach (przy zawiasach)
Jadąc z prędkością 200 km/h to co widzisz przed sobą... jest już historią

kuban
nowy na forum
Posty: 17
Rejestracja: 2010-01-31, 18:31
Lokalizacja: iłów

Post autor: kuban » 2010-02-14, 18:28

witam.
sorki że zaginąłem na jakiś czas twierdzisz że to siłownik a może masz wiedzę jak to sprawdzić jestem Ci z góry wdzięczny za odpowiedź oraz wszystkim innym którzy coś wiedzą i będą tak mili się tą wiedzą podzielą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”