[P/WP11.144] Kody błędów TD
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Kody błędów TD
dzisiaj wymieniłem żarówke w konsoli i pokazuje mi błąd 10 w 1sz 8sz 10 sz. co to za błąd?
Ostatnio zmieniony 2011-08-08, 07:24 przez B99, łącznie zmieniany 1 raz.
Może bardziej po polsku, pełnymi zdaniami, ja się muszę dużo domyślaćB99 pisze: błąd 10 w 1sz 8sz 10 sz. co to za błąd?
[ Dodano: 2011-08-07, 20:42 ]
Jeżeli dobrze się domyślam to jakieś głupoty Ci migają bo kody błyskowe to mignięcia wolne jako dziesiątki, mignięcia szybkie jako liczby pojedyncze, jeżeli dobrze pamiętam.
Np : 1 wolne i 9szybkich to 19.
Więc idąc dalej tym tropem to ty masz błąd nr 101810 a takiego błędu nie ma więc wszystko w porządku.
P.S Nie to żebym miał zły dzień (weekend się kończy ) i się czepiał ale regulamin forum i w tym "Tagowanie" tematów obowiązują wszystkich bez wyjątku.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
Witam. Nasz kolega napisal ze ma primere 144 wagon czyli kombi po lifcie . Wobec tego jego autko posiada zlacze diagnostycze OBD2 trapezowe 16 pinowe i dla tego zlacza sa koby bledow 4 cyfrowe. Teraz mala uwaga . Cyfra 0 jest sygnalizowana przez 10 mrugniec. I teraz jesli kolega napisal ze wymrugalo mu 10wolnych 1 szybkie 8 szybkich i 10 szybkich to bedzie kod bled 0180. Wedlug opisu to czujnik temperatury paliwa usterka obwodu . Wszystko bedzie w porzadku jesli bedzie 0000 czyli 4 razy po 10 mrugniec.
Natomiast kody dwucyfrowe beda dla gniazda diagnostycznego prostokatnego 14 pinowego tak jak napisal kolega np 19 . Czesc.
[ Dodano: 2011-08-07, 23:40 ]
Ale najpierw spobuj wykasowac blad i zobaczysz czy powroci.
Natomiast kody dwucyfrowe beda dla gniazda diagnostycznego prostokatnego 14 pinowego tak jak napisal kolega np 19 . Czesc.
[ Dodano: 2011-08-07, 23:40 ]
Ale najpierw spobuj wykasowac blad i zobaczysz czy powroci.
- Bart-qlka2
- stały bywalec
- Posty: 103
- Rejestracja: 2009-12-17, 07:57
- Lokalizacja: Brzeszcze
Nie do końca prawda...krzysiek1958 pisze:Natomiast kody dwucyfrowe beda dla gniazda diagnostycznego prostokatnego 14 pinowego tak jak napisal kolega np 19 . Czesc.
Primera WP11.144 z 1999 roku z silnikiem TD - gniazdo 16 pinowe trapezowe - kody dwucyfrowe.
Należało by tylko nadmienić że to co jest Primerze TD wygląda jak OBD2 ale nim nie jest. Taka mała ciekawostka...
Pozdrawiam.
Bart.
Bart
EX Almera N15 1998 1,4
EX Primera WP11.144 1999 2,0TD
EX Micra K11 2000 1,4
EX Almera N15 1998 1,4
EX Primera WP11.144 1999 2,0TD
EX Micra K11 2000 1,4
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
- Mateusz_P11_144
- wiem o czym pisze
- Posty: 64
- Rejestracja: 2012-05-25, 22:18
- Lokalizacja: Opolskie
U mnie wywala kody błedów od 141 do 143 a jak przekrecam kluczyk w stacyjce to szybko miga check engine.Byłbym wdzięczny za podpowiedzi co to jest.To wszystko dzieje się w P11 2.0td z 1997r.
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
tylko co ja w tym imo mam patrzeć bo patrzę teraz na niego i nie wiem za co mam sie brać
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Jak wypiałem jedną z kostek to same zamkneły sie drzwi i musiałem na nowo zakodować kluczyki,a po wypięciu drugiej kostki i włozeniu z powrotem nadal jest to samo
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
- Mateusz_P11_144
- wiem o czym pisze
- Posty: 64
- Rejestracja: 2012-05-25, 22:18
- Lokalizacja: Opolskie
krzysiek1958 pisze:Witam. Nasz kolega napisal ze ma primere 144 wagon czyli kombi po lifcie . Wobec tego jego autko posiada zlacze diagnostycze OBD2 trapezowe 16 pinowe i dla tego zlacza sa koby bledow 4 cyfrowe.
[ Dodano: 2011-08-07, 23:40 ]
Ale najpierw spobuj wykasowac blad i zobaczysz czy powroci.
kolego ja mam Primera 2.0 Td 2001 rok i mam kody błędów dwu cyfrowe.
Weź skasuj te błędy co Ci wymigało,odpal silnik poczekaj chwile niech pochodzi,wyłącz i sprawdź spinaczem jeszcze raz
Kupiłem P11.144 i w drodze do domu zaświecił jakiś błąd. Poczytałem trochę na forum jak to sprawdzić i trochę wsparłem się Googlem
Więc to jest tak. Wszystkie silniki benzynowe mają złącza OBD2 od 2000r. Ale diesle mają złącze OBD2 dopiero od 2004r. Do tego czasu mogło w dieslach pojawiać się OBD i stąd różnice w rozkodowaniu i ilości cyfer w kodzie błędu.
Mi wyświetliły sie 2 błędy:
P0325 - Czujnik spalania stukowego 1 (Bank 1 lub poj.czujnik) - usterka*
P0325 - Knock Sensor 1 Circuit Malfunction*
P0420 - System katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu*
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)*
Co to znaczy bo mimo ze po polsku to dla mnie niewiele to znaczy Co trzeba zrobić zeby się tego pozbyć. Skasowałem błędy i zobacze kiedy się powtórzą teraz.
Więc to jest tak. Wszystkie silniki benzynowe mają złącza OBD2 od 2000r. Ale diesle mają złącze OBD2 dopiero od 2004r. Do tego czasu mogło w dieslach pojawiać się OBD i stąd różnice w rozkodowaniu i ilości cyfer w kodzie błędu.
Mi wyświetliły sie 2 błędy:
P0325 - Czujnik spalania stukowego 1 (Bank 1 lub poj.czujnik) - usterka*
P0325 - Knock Sensor 1 Circuit Malfunction*
P0420 - System katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu*
P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)*
Co to znaczy bo mimo ze po polsku to dla mnie niewiele to znaczy Co trzeba zrobić zeby się tego pozbyć. Skasowałem błędy i zobacze kiedy się powtórzą teraz.
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)
eee...yyy... mam rozumieć, że kupiłeś diesla? Wg tego tematu viewtopic.php?t=158 kody dla obd1 i obd2 są takie same...
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
No tak, zapomniałem napisać co kupiłem
Mam P11.144 z 2.0 PB, nie pamietam oznaczenia silnika.
Mam P11.144 z 2.0 PB, nie pamietam oznaczenia silnika.
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)
Odnośnie katalizatora, to najprościej rzecz ujmując, wg tego błędu jest on wyeksploatowany i spaliny, które z niego wychodzą, nie mieszczą się w widełkach wartości ustalonych dla drugiej sondy.
A co do czujnika spalania stukowego, znaczyłoby to też na jego uszkodzenie, bądź przerwę w obwodzie. Zerknij na przewody, może gdzieś się coś poluzowało.
W ogóle, to pojawiły się jeszcze te błędy po wykasowaniu?
A co do czujnika spalania stukowego, znaczyłoby to też na jego uszkodzenie, bądź przerwę w obwodzie. Zerknij na przewody, może gdzieś się coś poluzowało.
W ogóle, to pojawiły się jeszcze te błędy po wykasowaniu?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Dzięki panowie za obie odpowiedzi
Na razie błędów nie było ale i zrobiłem z 10 km od tamtej pory P11 stoi bo mi pali 10l benzyny po mieście a Almerka tylko 7l diesla
Ale z tego co popatrzyłem to chyba mam jeden przewód trochę nadszarpnięty, izolacja ma małą przerwę, tak jak by się wytarła czy cos. Moze to dla tego Ale nie bede kombinował jeśli się nie świeci w tej chwili.
Na razie błędów nie było ale i zrobiłem z 10 km od tamtej pory P11 stoi bo mi pali 10l benzyny po mieście a Almerka tylko 7l diesla
Ale z tego co popatrzyłem to chyba mam jeden przewód trochę nadszarpnięty, izolacja ma małą przerwę, tak jak by się wytarła czy cos. Moze to dla tego Ale nie bede kombinował jeśli się nie świeci w tej chwili.
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)
Witam
I znowu mam problemy z moim "traktorem" Nie tak dawno "walczyłem" z czujnikiem położenia wału i od tamtej pory było ok a dziś podczas szybkiej jazdy auto zaczęło szarpać i obroty zaczęły falować na wolnych obrotach.Zrobiłem autodiagnostykę i wyskoczył mi błąd 36 czyli odcięcie zaworu elektromagnetycznego paliwa ,przerwa w obwodzie zaworu odcinającego paliwo. I teraz mam pytanko-czy to może być wina,że nie wymieniałem przez ostatnie wymiany oleju filtru paliwa czy tez coś innego się "posypało' ? Ewentualnie gdzie szukać tej usterki z góry będę wdzięczny za szybką odp bo na "wczoraj" potrzebuje autko
[ Dodano: 2013-05-30, 18:33 ]
Problem rozwiazany Okazało się,że nakrętka od przewodu do elektrozaworu była luźna i nie stykało.Dokręciłem ją i wszystko OK Autko odpaliło od razu,równo na wolnych pracuje i w ogóle smiga
I znowu mam problemy z moim "traktorem" Nie tak dawno "walczyłem" z czujnikiem położenia wału i od tamtej pory było ok a dziś podczas szybkiej jazdy auto zaczęło szarpać i obroty zaczęły falować na wolnych obrotach.Zrobiłem autodiagnostykę i wyskoczył mi błąd 36 czyli odcięcie zaworu elektromagnetycznego paliwa ,przerwa w obwodzie zaworu odcinającego paliwo. I teraz mam pytanko-czy to może być wina,że nie wymieniałem przez ostatnie wymiany oleju filtru paliwa czy tez coś innego się "posypało' ? Ewentualnie gdzie szukać tej usterki z góry będę wdzięczny za szybką odp bo na "wczoraj" potrzebuje autko
[ Dodano: 2013-05-30, 18:33 ]
Problem rozwiazany Okazało się,że nakrętka od przewodu do elektrozaworu była luźna i nie stykało.Dokręciłem ją i wszystko OK Autko odpaliło od razu,równo na wolnych pracuje i w ogóle smiga
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
No widzisz, z wieloma rzeczami często jest tak, że można by wymieniać i wkładać pieniądze, a wychodzi, inna błachostka. Te silniki się trochę trzęsą... Ja ostatnio walczyłem i dalej walczę, bo wymieniłem już 3 poduszki i nadal się trzepie. Jeszcze jedna została, ale za to najdroższa.hochoł pisze:Okazało się,że nakrętka od przewodu do elektrozaworu była luźna i nie stykało.Dokręciłem ją i wszystko OK
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Tak,tym bardziej,że ostatnio była demontowana pompa wtryskowa i pewnie po ponownym montażu "mechanik" nie dokręcił tej nakrętki Najważniejsze,ze wszystko jest już OK
micra K10 1,0 lx 89r R.I.P.
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Primera P11.144 2,0 TD kombi 2000r R.I.P.
Primera P11 2.0 TD hb 1997 R.I.P.
http://www.drezyny.pl/
W TRASIE ZAWSZE NA "DZIEWIĘTNASTCE"
Po 1000 km wywaliło mi te same błędy, usunąłem znowu ale nie wiem jak to dalej bedzie.Wiooreck pisze: W ogóle, to pojawiły się jeszcze te błędy po wykasowaniu?
>> NZ grupa Płock <<z Nissanem od 10.12.07r-05.09.10r(N14), od 14.05.10r(N15), od 22.01.12r-27.06.13r(K11), od 8.05.13r-24.06.2018(P11.144), 22.04.2018r(Tino)