[P11/WP11] P11 --> P11.144
: 2015-08-06, 16:05
Witam!
Od niedawna jestem posiadaczem Nissana Primery P11 1999r. Mieszkam, studiuję i żyję w Danii gdzie samochody są dostępne ogólnie rzecz biorąc drogie (180% podatku...). Na swoje pierwsze auto wytypowałem Primerę wspomnianą przed momentem. Auto jest niebywałe i jeździ mi się nim zdecydowanie lepiej niż jakimikolwiek innymi, które do tej pory prowadziłem (pewnie dlatego, że moje;))
Auto kupiłem od znajomego, który, dość niespodziewanie wyprowadza się hen hen daleko. Było więc na chodzie przez cały czas, jest zachowane w super stanie (do 2012 Duńskie małżeństwo, od 2012 on) i przebieg ma relatywnie niski (200000, a w Dani liczniki kręci się tylko do przodu).
Wszystko jest na ogromny plus poza jedną, jedyną rzeczą. No nic nie poradzę na fakt, że szalenie podoba mi się wersja poliftowa. Ze względu na zaufane źródło, atrakcyjna cenę itp. kupiłem wersję przedliftową, ale teraz marzy mi się zmiana.
Znalazłem na forum kilka wątków, przejrzałem je, jednak są już dość stare i domyślam się, że od tego czasu ktoś mógł to skutecznie uczynić (mogę się mylić;).
Stąd, po tym zdekka długawym wstępie moje pytanie:
Czy da się przełożyć poliftowy przód do przedliftowej wersji? Ewentualnie tył również?
Wiem, że przy listwach, kierownicy itp jest to jak najbardziej możliwe, ale poczytuję tutaj o innym pasie przednim i jestem zdecydowanie skonfundowany.
Nie ukrywam, że jestem laikiem i są to dla mnie względy czysto estetyczne (Pozbycie się wycieraczek świateł również jest istotne;). Zwracam się do was zatem z prośbą o pomoc i mam nadzieję, że takowej mi udzielicie.
Dodam, że cena całego przedsięwzięcia, o ile nie będzie kosmiczna, nie jest argumentem przeciwko dokonaniu takiej zamiany. Przy zakupie poliftowej wersji, ale z nieznanego źródła i od nieznanego właściciela cena rośnie niebywale w górę (kwestia podatków, opłat, rejestracji i tablic), więc zdecydowanie wolałbym zrobić przekładkę.
Artur
Wybaczcie długi post i moją kiepskawą składnię;)
Od niedawna jestem posiadaczem Nissana Primery P11 1999r. Mieszkam, studiuję i żyję w Danii gdzie samochody są dostępne ogólnie rzecz biorąc drogie (180% podatku...). Na swoje pierwsze auto wytypowałem Primerę wspomnianą przed momentem. Auto jest niebywałe i jeździ mi się nim zdecydowanie lepiej niż jakimikolwiek innymi, które do tej pory prowadziłem (pewnie dlatego, że moje;))
Auto kupiłem od znajomego, który, dość niespodziewanie wyprowadza się hen hen daleko. Było więc na chodzie przez cały czas, jest zachowane w super stanie (do 2012 Duńskie małżeństwo, od 2012 on) i przebieg ma relatywnie niski (200000, a w Dani liczniki kręci się tylko do przodu).
Wszystko jest na ogromny plus poza jedną, jedyną rzeczą. No nic nie poradzę na fakt, że szalenie podoba mi się wersja poliftowa. Ze względu na zaufane źródło, atrakcyjna cenę itp. kupiłem wersję przedliftową, ale teraz marzy mi się zmiana.
Znalazłem na forum kilka wątków, przejrzałem je, jednak są już dość stare i domyślam się, że od tego czasu ktoś mógł to skutecznie uczynić (mogę się mylić;).
Stąd, po tym zdekka długawym wstępie moje pytanie:
Czy da się przełożyć poliftowy przód do przedliftowej wersji? Ewentualnie tył również?
Wiem, że przy listwach, kierownicy itp jest to jak najbardziej możliwe, ale poczytuję tutaj o innym pasie przednim i jestem zdecydowanie skonfundowany.
Nie ukrywam, że jestem laikiem i są to dla mnie względy czysto estetyczne (Pozbycie się wycieraczek świateł również jest istotne;). Zwracam się do was zatem z prośbą o pomoc i mam nadzieję, że takowej mi udzielicie.
Dodam, że cena całego przedsięwzięcia, o ile nie będzie kosmiczna, nie jest argumentem przeciwko dokonaniu takiej zamiany. Przy zakupie poliftowej wersji, ale z nieznanego źródła i od nieznanego właściciela cena rośnie niebywale w górę (kwestia podatków, opłat, rejestracji i tablic), więc zdecydowanie wolałbym zrobić przekładkę.
Artur
Wybaczcie długi post i moją kiepskawą składnię;)