Jako, że podjąłem decyzję o reanimacji P11 - przeszczep silnika, myślę, że przed zimą warto byłoby zadbać też o blacharkę, kielichy są w stanie delikatnie mówiąc marnym, ale jeszcze nie beznadziejnym i w związku z tym mam kilka pytań:
1) Na co zwracać uwagę przy robieniu kielichów - może są jakieś ich elementy którym warto szczególnie się przyjrzeć?
2) Czy to, że nie będzie silnika może w jakikolwiek sposób ułatwić robienie kielichów, czy nie ma to żadnego znaczenia?
3) Czy ktoś robił kielichy w Warszawie lub Wrocławiu i może polecić kogoś solidnego?
[P11] Kielichy amortyzatorów
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Nie ma nic co wymyślać szukać czy cokolwiek , bierzesz kogoś kto ogarnia blacharkę i spawa Ci tam gdzie trzeba nowa blachę i poprawia zgrzewy i obspawuje z dwóch stron , oczywiscie amory wyjedzają całe przy pracy aby było widać od spodu też co i jak wyglada ! W Poznaniu mogę Ci polecić ziomeczków co robią takie sprawy i są dość tani a bardzo solidni mi reanimowali w P11 kielichy i obspawali całą komorę silnika
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie