[P10/WP10] Sonda Lambda P10 - P11
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Sonda Lambda P10 - P11
Witam mam pytanko do znawców tematu - SONDA LAMBDA
Generalnie już od jakiegoś czasu mam z nią problem, cały czas wyskakuje błąd podczas użycia złącza diagnostycznego.
Sonda która jest dedykowana do P10GT to NGK 3- przewodowa za około 500zł..
Cena to masakra jakaś..
Mam w związku z tym pytanie, czy można ją zastąpić jakąś inną a jeśli tak, to jaką?
Używka odpada ponieważ to już 2 moja sonda używana która padła
Chciałbym pozbyć się tego problemu raz na zawsze!
Z góry dzięki za podpowiedzi i pomoc
Generalnie już od jakiegoś czasu mam z nią problem, cały czas wyskakuje błąd podczas użycia złącza diagnostycznego.
Sonda która jest dedykowana do P10GT to NGK 3- przewodowa za około 500zł..
Cena to masakra jakaś..
Mam w związku z tym pytanie, czy można ją zastąpić jakąś inną a jeśli tak, to jaką?
Używka odpada ponieważ to już 2 moja sonda używana która padła
Chciałbym pozbyć się tego problemu raz na zawsze!
Z góry dzięki za podpowiedzi i pomoc
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Wiesz co .. jakiś czas temu natknąłem się na jakić temat na "starym" forum .. i tam się min. Coobcio wypowiadał apropos dopasowywania innych sond .. chodziło o gwinty, rozwiercanie itp . jak znajdę to podeśle.. ale wiesz. sonda jest sonda także raczej powinno wszystko hulać jak należy ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Ja u siebie np latam na sadzie z Sunnego GTi MRC a on z kolei chyba na jakiejś z TOYOTY i wszystko w miar ok. Fakt u mnie troche lipa bo prawdopodobnie mam walnietego kompa w aucie i troche były problemy z dobrym wyregulowanie lpg, teraz to wogóle znów mi sie coś zesrało dlaczgego latasz na lpg do 3tys?
pozdro
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Ryba, trochę się dziwię , że na LPG latasz tylko do 3 tys. Ja latam normalnie , niekiedy nawet do 7 tys i nic się nie dzieje. Odnośnie sondy to niestety jest to ciężki temat. W SR20 jest gwint M12x1,25 i niestety jest to nie typowy rozmiar i dlatego tyle kosztuje. Jedyna możliwość to zakup sondy uniwersalnej , ja osobiście nie słyszałem o takiej na gwint 12 , może i jest. Drugie wyjście to rozwiercić istniejący otwór na M18 wkręcić typową sondę. A cha ,jeszcze jedno , trzeba pamiętać , że sonda musi być do 1V.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Ryba, zgodnie z obietnicą LINK
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
ajć.... KTR Szkoda że nie satało się to wcześniej miałem kompa od GT ale sprzedałem
Mam jeszcze pytanie, czy ta sonda nie będzie przeszkadzać w stroje w późniejszym etapie montując SMT lub ECU MASTERA III
Bo teraz jest dylemat... czy tak jak to Coobcio robi że mapa na sztywno ze zgodnym AFR i pod to gaz zrobić czy jednak montować sondę ?
Mam jeszcze pytanie, czy ta sonda nie będzie przeszkadzać w stroje w późniejszym etapie montując SMT lub ECU MASTERA III
Bo teraz jest dylemat... czy tak jak to Coobcio robi że mapa na sztywno ze zgodnym AFR i pod to gaz zrobić czy jednak montować sondę ?
Chyba można wystroić LPG tak samo jak bene ecumajstrem. Mapa na sztywno i po problemie z sondami. Wydatek na strojenie i do tego same korzyści. Spokojnie możesz podnieść limit gazowy przy prawidłowej mieszance. AFR jest gdzie sprawdzić.
U mnie gaz starej generacji więc nie jestem pewien, trzeba dopytać. Ja od ponad 1,5 roku jeżdzę bez sondy.
U mnie gaz starej generacji więc nie jestem pewien, trzeba dopytać. Ja od ponad 1,5 roku jeżdzę bez sondy.
Nissan Primera SR20DE+T
Wiesz co ja ostatnio podnosząc auto zobaczyłem, że kabelek od sondy się urwał przy samej sondzie, rach ciach podpinam interfejs i wiadomo wywala błąd...auto wystrojone na smt6 i żadnych ale to żadnych skutków ubocznych nie ma.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ja bym sobie sonde raczej darował, jeśli masz w perspektywie strojenie...ale to tylko moje zdanie i może być błędne
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ryba jak masz wydać 300zł na sondę to bez kitu sobie daruj szkoda kasy ecu master ze strojeniem wyjdzie sporo więcej ale przynajmniej będziesz miał na przyszłość i będziesz mógł sobie od razu zmajstrować dolot na przepływce z p11 GT ogólnie ja jestem tego samego zdania co Pawel18PL dla pewności może zadzwoń do Kuby skoro nie odpowiada na PW i może się wyjaśni na 100% czy sonda jest konieczna przy sekwencji
Dywagacje na temat sondy lambda trzeba zacząć nie od rozmiaru gwintu tylko od tego, że w GT jest sonda tytanowa, która pracuje na innej zasadzie niż cyrkonowe. Nie ma żadnych tańszych zamienników i nie da się jej zamienić na inną. Albo trzeba zapłakać i wyłożyć te 400-500zł na nową albo zainwestować w ecumastera i wystroić na sztywno.