Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10/W10] Kolektor ssący i wydechowy z P11

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Adallo
nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: 2010-01-07, 17:33
Lokalizacja: Szczecin

[P10/W10] Kolektor ssący i wydechowy z P11

Post autor: Adallo » 2010-10-10, 19:06

Witam
Pomijając to, że mam silnik Sr20di i wiem że jest na monowtrysku, to chciałbym się dowiedzieć czy będą do niego pasować kolektory z P11 z wersji LOW-PORT. Chodzi o rozmiar otworow i ich kształty.

Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedz

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-10-10, 22:15

będą ale rozumiem ze wiesz iż na kolektor z wielopunktu monowtrysku nie zamontujesz.. do głowicy wszystko pasuje
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Adallo
nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: 2010-01-07, 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Adallo » 2010-10-10, 22:43

Jasne że wiem. Mam wiązke z monowtrysku plus komputer, tylko wszystko zestroic ;D

I wcale nie jest tak różowo, bo nie pasują kształty kanałów. Co mam teraz
zrobic ?

Pod adresem sa fotki

http://img171.imageshack.us/gal.php?g=1233028836.jpg

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-10-15, 10:58

tam są podtoczenia na wtryski i tylko tym się różni. teraz nie chce cię wprowadzać w bład kiedyś robiłem kumplowi przekładke silnik od jednopunktu a osprzęt wielopunkt więc na odwrót jak u ciebie wszyscy mówili ze nie bedzie śmigał bo te podtoczenia w głowicy a on śmigał no może miał z 2 km mniej :-) przymierz kolektor od jenopunktu na głowice od wielo i zobacz czy podtoczenia nie wystaja poza kolektor .. jeżeli wio sie pokrywa kupuj uszczelke i składaj.. jeżeli kolektor nie zakrywa podtoczeni .. nie da się i tu moja pomyłka..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Adallo
nowy na forum
Posty: 19
Rejestracja: 2010-01-07, 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Adallo » 2010-10-15, 16:42

Ale ja chcę właśnie w kierunku jednopunkt---> wielopunkt

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-10-15, 21:04

Z tego co kiedyś wyczytałem , to jest to możliwe ale z P10 do P10. Podobno nawet nie trzeba zmieniać kompa i wiązki , trzeba tylko przedłużyć niektóre kabelki , a jeśli chodzi o podłączenie wtrysków to podobno wystarczy jakoś je rozdzielić. Kiedyś szukałem tego tematu na forum ,ale nie mogłem znaleźć.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-10-16, 00:14

ale przymierzałeś ten kolektor w ogóle ?????
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”