Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P10] Kupno orginalnego łancucha

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
tojanissan
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-03-22, 21:54
Lokalizacja: Szczecin-pomorzany

[P10] Kupno orginalnego łancucha

Post autor: tojanissan » 2010-08-03, 13:15

witam bede zmienial dolny lancuch rozrzadu w primerze P10 zadzwonilem do ASO nissana w szczecinie z pytaniem o cene i krzykneli mi 450 zl
pytanie : gdzie jeszcze mozna kupic orginalny lancuch rozrzadu do nissana poza ASO ??bo ta cena mnie troszke zabija :) a nie chce czesci Made in "Japan" Dziekuje

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-08-03, 21:42

wiesz co-jeśli 450 za oryginał to jest cena rewelacyjna-z tego co pamiętam to raz za zamiennik w INTER CARS wołali 550pln...-ale zmieniając łańcuch musisz tez zmienić łyżwęprowadzącą [to chyba tez napina łańcuch] i koła rozrządu...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
tojanissan
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-03-22, 21:54
Lokalizacja: Szczecin-pomorzany

Post autor: tojanissan » 2010-08-04, 15:31

tak zmieniam łyzwe dolna od dolnego lancucha i 1 albo dwie plozy zobacze w jakim stanie one sa - napinacza nie zmieniam bo to prosta konstrukcja tam niema co sie popsuc zwykly tloczek i on niema stycznosci z lancuchem tylko ploze dociska - zebatki bym wymienil ale drogo chca i roboty znimi od cholery w poniedzialek rozbieram to zobacze dokladnie co jest walniete moze jakies fotki zamieszcze dla potomnych :)

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-08-04, 21:37

tojanissan, jeśli chodzi o napinacz to jeszcze byś się zdziwił. Najczęściej właśnie padają napinacze.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
tojanissan
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-03-22, 21:54
Lokalizacja: Szczecin-pomorzany

Post autor: tojanissan » 2010-08-05, 15:08

hmmm dales mi do myslenia mam nadzieje ze wiesz to z doswiadczenia badz z opini mechanikow - ogladalem gorny napinacz konstrukcja prosta jak budowa cepa tloczek, jakas sprezynka - nie wiem jak wyglada dolny - ale dobra zamowie tez i napinacz + 350 zl :( kurde

Sob
stały bywalec
Posty: 130
Rejestracja: 2010-01-03, 11:38
Lokalizacja: www

Post autor: Sob » 2010-08-05, 17:54

grunt zebys wymienil i mial spokoj, bo jak zmienisz te 2 czesci za kwote 800zl i cos bedzie nie tak jak powinno, to czy nie lepiej poszukac silniczka calego w dobrym stanie, albo kupno rozbitka?

Awatar użytkownika
tojanissan
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-03-22, 21:54
Lokalizacja: Szczecin-pomorzany

Post autor: tojanissan » 2010-08-05, 19:24

co do wymiany silniczka moj silniczek jest od nowosci moj :) ma przejechane ledwie 146 tys wiec szkoda go wymieniac, nie wiadomo co sie trafi :) zamowilem dzis czesci w aso musz czekac okolo 2 tyg :( 450 lancuch 250 prowdnica 350 napinacz + 500 robocizna = 1550 szok - co prawda mechanik mowil zebym dal sobie spokoj z wymiana i zebym jeszcze jezdzil 2 lata ale wkurza mnie jak jade i slysze grzechoatnie ma byc ryk silnika a nie grzechotniki ;) 2 miesiace bez piwka post ;)

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-08-05, 21:25

Ja na początek wymieniłbym tylko napinacz.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2010-08-07, 18:29

Czy wymiana napinacza samego jest skomplikowana? Ile mechanik za to może wziąć?
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
tojanissan
nowy na forum
Posty: 22
Rejestracja: 2010-03-22, 21:54
Lokalizacja: Szczecin-pomorzany

Post autor: tojanissan » 2010-08-08, 09:52

wymiana gornego napinacza np primerce p10 jest banalna - odkrecasz boczek taka klapeczka i tam odrazu widac napinacz ktory jest przykrecony 2 srubkami - odkrecasz wyjmujesz wkladasz nowy - smarujesz boczek silikonem przykrecasz i po sprawie. mi mechanik robil to jakies 30 minut za darmo- ale mysle ze 100 zl max chyba bo naprawde jak zobaczylem 1 raz jak sie to robi to teraz z zamknietymi oczami to zrobie;)

Awatar użytkownika
BULI
aktywny forumowicz
Posty: 185
Rejestracja: 2009-12-07, 10:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: BULI » 2010-08-09, 11:03

tojanissan, ciesz się że nie masz silnika QG - oryginalny łańcuch w ASO 1000 zł ;)
BULI
Reklamacji na zamknięte tematy nie uwzględniam :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-08-09, 14:49

tojanissan, z górnym nie ma problemu , ale z dolnym to już inna historia.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
lisek
nowy na forum
Posty: 33
Rejestracja: 2009-12-09, 09:11
Lokalizacja: Kielce / Warszawa
Kontakt:

Post autor: lisek » 2010-08-10, 10:10

Niestety przerabiałem to u siebie. Wytarła sie dolna listwa i dolny łańcuch latał sobie luźno hałasując, szczęście że nie przeskoczył.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”