Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[p10] brak ciśnienia oleju.. sr20 gt

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

[p10] brak ciśnienia oleju.. sr20 gt

Post autor: donn_primerra » 2010-05-23, 14:17

witam długo sie moim niby gt nie nacieszyłem.. po krutce zeby sie nie rozpisywać jak to się stało. bo stało się samo z siebie.. odpalam auto rano a tu silnik chodzi jak w starym dieslu. kontrolka oleju nie gaśnie.. dzień wcześniej jezdził kuzyn mowi coś pukało delikatnie ale olej na bank się nie palił.. no wiec po szybkich ogledzinach cisnienie na zegarze 0 zegar wkręcony w czujnik oleju.. moje pytanie bo starą primere miałem ponad 5 lat i n igdy nie rozbierałem silnika jest tam jakis myk który się psuje czy poprostu pompa siadła czy jakiś zawór oleju??? czy co??? silnik ma niby 210 tyś pracował o niebo ciszej niż w mojej pierwszej p10 w której było słychać łańcuch i miała ponad 500 tysi.. olej wlałem valvoline polecany na forum po zdjęciu pokrywki zaworów silnik jest czyściutki jak nowy... co tam mogło się uwalić... czyż bym juz musiał szukać silnika ??? bo pewnie nawet po usunięciu usterki to pukanie to jakas panewka czy cuś... kurde takie dobre zdanie miałem o tych silnikach ze są wieczne a tu taka zasadza...teraz bedzie polew jak gt pojdzie na cegły a z powrotem wsiąde do mojego 4-biegowego prawdziwego nissana...
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

ice
aktywny forumowicz
Posty: 167
Rejestracja: 2009-12-09, 14:34
Lokalizacja: Lubuskie

Re: [p10] brak ciśnienia oleju.. sr20 gt

Post autor: ice » 2010-05-24, 12:22

donn_primerra pisze: kurde takie dobre zdanie miałem o tych silnikach ze są wieczne a tu taka zasadza...teraz bedzie polew jak gt pojdzie na cegły a z powrotem wsiąde do mojego 4-biegowego prawdziwego nissana...
Nie ma nic nie zniszczalnego i każdy silnik da sie zakatować. Dowiedz sie co pukało i jak pukało. W którym momencie sie pojawiło. Pewnie panewka sie obróciła :(

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2010-05-24, 15:58

ciekaw jestem jak ten kuzyn jezdził :-> napewno obrócił na panewce :-(

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-05-24, 16:21

a no właśnie. za ręke nie złapałem. jezdził sobie bo ja byłem w delegancji... nie bede mu teraz robil awantury bo nie po to auto dałem.. moze się zdażyć.. coś mi się kojarzy ze juz kiedys cosik tak lekko pukało. ale olej zmieniłem jak to w nowo nabytym aucie. i ustało albo zapomniałem.. ale zaniemogła pompa czy przez panewke ucieka całe ciśnienie????? chodzil naprawde ładnie sam go wyniuchałem u nimców.. transport i rejestracjia wyszły więcej niż cena zakupu.. u mnie jeszcze po garkach nie dostał chyba ze u nich...a jest sens z mojego silnika wziąć blok z wałem i tłokami a reszte z tamtego... wałki głowica łańcuch... w sumie to nie duży koszt.. tyle co uszczelki i moje dłubanie... spasi to się w calość..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

Awatar użytkownika
Jastrząb
fanatyk nissana
Posty: 1053
Rejestracja: 2009-12-09, 17:19
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jastrząb » 2010-05-24, 16:27

Wiesz, gdyby osoba która prowadziła auto od razu po usłyszeniu pukania zgasiła silnik, to prawdopodobnie skończyło by się na wymianie panewek, szlifie wału no i ewentualnie sprawdzeniu zaworów i głowicy itp.

Awantury możesz nie robić, ale niech przynajmniej prawdę powie. No bo to jednak w pizde musiał dać aby się panwia obróciła. :-?
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.

hary7
stały bywalec
Posty: 132
Rejestracja: 2010-01-02, 00:03
Lokalizacja: Susz

Post autor: hary7 » 2010-05-24, 18:33

Nie ma co gdybać. Najpierw spuść olej i zdejmij misę. Może tylko smok i ta siateczka tam się jakąś mazią zapchała,albo może całkiem to cholerstwo odpadło i pompa nie ma jak oleju zassać. Zanim panewka się zatrze to musi najpierw ciśnienie oleju spaść a wtedy lampka ostro daje po oczach. Ale najbardziej prawdopodobne jest to że VALVOLINE wypłukał jakieś stare nagary z wewnątrz silnika i one zapchały siatkę na smoku. Bo jeśli filtr oleju się zapcha syfami to jest jeszcze taki zawór "bezpieczeństwa" który puszcza olej niefiltrowany do smarowania wału i innych części. Nie wiem tylko czy to jest w jakiś sposób sygnalizowane. Najpierw zdejmij misę i popatrz co tam się wydarzyło.

donn_primerra
stały bywalec
Posty: 99
Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
Lokalizacja: Łask

Post autor: donn_primerra » 2010-05-24, 21:40

na razie mam nowe nabytki w garage więc nie mam miejsca nawet.. ale bede robił sekcjie z ciekawości.. kuzyn mowi ze nic mu po garach nie dawał ze tak kase mi odda i takie tam nie o to chodzi.. bo moje pierwsze p10 jak kupiłem to tak w piiii dostawało że (ukręciłem półoś, wysypał się synchronizator 2 biegu a na koniec obcieły się nity na tarczy sprzęgła) cobcio zna temat bo od niego brałem. ale zeby jakas panewka czy ciśnienie to nie do pomyślenia było. i olej miała i ma do dzic 15w.. a tu mnie boli najbardziej ze wsio powymieniałem dograłem takie miało byc moje cacko szukane pół roku i kupa.. :-(

wyciągnąłem silnik po wstepnych ogledzinach wygląda ze padla pompa i dopiero wsio zaczeło pukać i się zacierać.. szukam 2 silnika.. stąd moje pytanie czy sr20 miały takie same bloki wały tłoki.. a rózniły się tylko gorami.. kupić silnik gt troche trudnu a nawat jak jest to strach...

[ Dodano: 2010-09-09, 23:09 ]
dziękuje wszystkim za odpowiedzi i oferty zsilnikami... nie było mnie kila miesięcy, byłem w stanach.. silnik oczywiście juz zrobiony.. kupiłem za smiesne pieniądze 400 pln jednostke 2.0 sr na jednopunkcie gołą bez osprzętu.. od automatu więc to mnie skusiło bo niby nie wysilony silnik.. po 2 miałem plan sprzedać już ten samochów i mało mnie interesowało co włoże.. byle zapalało... góre przeinstlowAłem od swojego gt i poszło w dobre rodzinne ręce.. przez najbliższy czas nie będe miał nawet czasu się przejechać wiec bez senu by stało..pozdrawiam wszystkich nissan maniaków
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik

p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”