Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Problem z kątem wyprzedzenia zapłonu

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

FiFi91
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2016-01-26, 21:02
Lokalizacja: Lublin

[P11/WP11] Problem z kątem wyprzedzenia zapłonu

Post autor: FiFi91 » 2016-05-05, 17:09

Witam Forumowiczów :-)
Mam problem z przyśpieszonym kątem zapłonu, mianowicie kupiłem pojazd z już przyśpieszonym prawie na max. W momencie gdy go cofam do teoretycznego oryginału samochód zaczyna szarpać nie wkręca się w obroty i nie jedzie, natomiast na przyśpieszonym niby jedzie ale bardzo delikatnie go poszarpuje. Nie dawało mi to spokoju i zacząłem po kolei wymieniać to co trzeba i też nie :-D (świece, przewody WN, palec rozdzielacza, kopułkę, filtr paliwa i powietrza) również zakupiłem cały aparat zapłonowy i podmieniłem go .... rezultatów BRAK !!
Po sczytaniu błędów na zworkę nie wyszło nic (błąd 55), dzisiaj go testował mechanik i również potwierdził moje obserwacje i kazał jeździć aż coś wyjdzie :-/
Zasugerował regulacje zaworów ....... !!
Miał ktoś coś takiego kiedyś ??
(SR20De ,115KM rok 1996 końcówka)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-05-05, 18:11

FiFi91, cofnij trochę zapłon. Odepnij klemy od aku i zostaw na całą noc. Rano podepnij, odpal auto - bez żadnych obciążeń typu światła, radio etc. Poczekaj, aż się nagrzeje i włączą wiatraki na chłodnicy (maska zamknięta ma być), jak się wyłączą wiatraki, to zgaś auto. Po jakiś 10min od zgaszenia można jechać.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

FiFi91
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2016-01-26, 21:02
Lokalizacja: Lublin

Post autor: FiFi91 » 2016-05-05, 18:33

Napiszę że to bardzo banalnie rozwiązania przy moich już dokonanych wydatkach i mechaniku :mrgreen:
Ale jeżeli ma to pomóc to zrobię tak tylko w ten weekend bo codziennie rano do pracy furką smigam.
A mógł byś napisać czemu sądzisz że tak trzeba zrobić??

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-05-05, 18:40

FiFi91, zrób tak :] Przy okazji wyczyść przepływkę - zmywacz do tarcz hamulcowych, wystarczy do wyczyszczenia :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

FiFi91
wiem o czym pisze
Posty: 40
Rejestracja: 2016-01-26, 21:02
Lokalizacja: Lublin

Post autor: FiFi91 » 2016-05-05, 18:47

Przepływki nie czyściłem ale odpinałem :] (wyczyszczę)
Tak na wszelki wypadek sprawdzić czy działa :-D

[ Dodano: 2016-05-09, 07:20 ]
janusz akcje przeprowadziłem ale niestety to nie pomogło :sad:
coś tak czuje .... że tak pozostanie mi jeździć

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2016-10-14, 20:19

Pewnie dostanę złoty kilof za odkop ale jeśli temat aktualny to myślę że może to być uwalony przepływomierz albo tps. W najgorszym przypadku wyciągnięty łańcuch rozrządu który powoduje cofnięcie zapłonu, tłumaczyło by to zapłon ustawiony prawie na max przy zakupie.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-10-14, 21:37

Piotrek_10243, szkopuł był gdzie indziej - znalazłem i naprawiłem :] Jakiś jełop źle poskładał rozrząd.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”