[P11/WP11] Uszkodzony przepływomierz w TD
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Uszkodzony przepływomierz w TD
Witam wszystkich i choć temat pewnie był już przerabiany to jednak mam pytanko.Ponieważ wielu z was już wymieniało przepływke w p11TD interesuje mnie jakie mieliście napięcia w uszkodzonych a potem w sprawnych przepływkach i czy po wymianie jest odczuwalna różnica podczas jazdy.ja przeprowadziłem pomiar na 5 styku i masą i wykazue 1,5v na wolnych obrotach,czy to bardzo źle???
_____________________________________________________________________________
Chyba deko za mało.
Masz tu procedurę do sprawdzenia:
_____________________________________________________________________________
miałem 1,6V na uszkodzonym przepływomierzu, dziura w przyspieszaniu i 26s do setki.
Po wymianie (nie mierzyłem napiecia) auto ładnie przyspiesza i 16s do setki.
_____________________________________________________________________________
Jednego nie kumam - gdzie się wpinam na ten pomiar ? Do pinu w gnieździe na przepływce, a drugim przewodem od miernika do masy, przy odłączonej wtyczce kabelka ?
_____________________________________________________________________________
Ja to zrobiłem tak:
1 Przekłułem na wylot szpilką przewód na pinie 5 (niebieski z białym paskiem) niewypinając kostki - zsunąłem troszkę tej ogólnej izolacji
2 Uruchomiłem silnik
3 Podpiąłem multimetr minus na klemie także minusowej w szparze przy śrubie ściskającej
4 Plus miernika podpiąłem do szpilki
5 Odczytałem wskazania woltomierza, oczywiście już na pracującym silniku na wolnych obrotach (zagrzanym wcześniej - nie wiem czy to ma wpływ nie sprawdzałem na zimnym) - miałem 1,34V
6 Zmówiłem tego samego dnia przepływomierz :diabel:
7 Na następny dzień wstawiłem nowy przepływomierz - 2,1 V
Użyj miernika z cyfrowym wyświetlaczem
P. S. Czyszczenie starego preparatem do gaźników w spraju nie zaskutkowało
_____________________________________________________________________________
A u mnie napięćie na wolnych obrotach 1.04V,przy 3000obr/min wzrosło do 1.24V-więc chyba mam padnięty przepływomierz?Po czyszczeniu napięcie już się nie zmienia-cały czas jest 1.01V-1.02V-pewnie już całkiem padł.Ale auto odpala normalnie,pali ok.8l/100km tylko muł jak cholera-ok.21-23s do setki...
Piszecie że sprawdza się na 5 pinie-u mnie w przepływomierzu jest 5 styków,ale wtyczka ma tylko 4 przewody-pierwszy jest zaślepiony,ostatni piąty rzeczywiście jest niebiesko-biały(na tym mierzyłem napięcie).Co myślicie?
Poza tym jak odepnę wtyczkę od przepływki to nic się nie zmienia-jeżdzi tak samo..
_____________________________________________________________________________
Wymieniaj, masz padniętą przepływke. Nie daj się tylko oszukać i kup nówke w ASO cena cos około 200zł nie pamiętam już dokładnie ile, ale z pewnością warto zainwestować.
_____________________________________________________________________________
A może wiecie czy jest jakaś różnica między przepływomierzami do primery 2.0td o nr (ostatnie 5 cyfr) 7F400 i 7F425,ponieważ jedni tewierdzą że można założyć ten i ten,inni że raczej nie,jeszcze inni nie wiedzą...A jeden kosztuje 1600pln,drugi 300pln-oczywiście ten który mnie jest potrzebny kosztuje 1600
....
Wynieniłem w końcu ten przepływomierz -okazuje się że 7f425 jest zamiennikiem 7f400 więc można go zastosować.A auto?........
Jakby mu ktoś dał ze 20 KM
_____________________________________________________________________________
U mnie wyszło 1,86 V.
Niby nie tragicznie ale rewelacji też nie ma.
Wg serwisówki ma być 1,9 - 2,3 V więc pos dolną granicę podchodzę.
Może silnik nie był wystarczająco nagrzany?
Napiszcie co o tym sądzicie?
Moze to tak być czy raczej wymiana?
_____________________________________________________________________________
Jeśli już długo nie był czyszczony spróbuj go delikatnie przeczyścić-jak to zrobić poszukaj na forum.Wg mnie jest ok.Sprawdz jeszcze czy napięcie się zmienia wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika-powinno dochodzić do ok.3V przy 4000obr/min.Sprawdz też przyspieszenie do setki-ok.14s powinno być.
I pamiętaj-2.0 TD to niestety rakieta nie jest-ja jak wymieniłem przepływkę to wydawało mi się że dostał ze 20KM a teraz już mi pod nogą brakuje;-)))
Człowiek się szybko przyzwyczaja...
_____________________________________________________________________________
jak sprawdzić 3 pinowy przepływomierz ,do którego koloru się podpiąć voltomierzem
kolory to;czerwony ,czarny, niebieski
_____________________________________________________________________________
przypuszczam, że niebieski jest kolorem sygnałowym - czyli tym, na którym można dokonać pomiaru, czerwony to zasilanie (przecież skądś przepływomierz musi mieć zasilanie), czarny masa.
Podepnij do niebieskiego, najwyżej nic się nie stanie
_____________________________________________________________________________
Jestem nowy na forum a także świeżo upieczonym posiadaczem Primery P11 2.0TD COMBI 1999r. I tu pytanie. Jaki przepływomierz kupić? Bo napewno mam walnięty, napięcie na 5 pinie na wolnych obrotach oscyluje między 1,2V a 1,4V no i muł jak diabli. Znajomy w sklepie polecił mi BOSCHa o takim numerze 0281002207(chuba jakiś nr katalogowy) a z orginalnego spisałem takie 22680-7F400 ponadto buły jeszcze takie F00C2G2016 oraz 870233B i nie wiem czy kupić
_____________________________________________________________________________
0281002207 to prawidłowy numer. Taki przepływomierz masz w swoim samochodzie. To jest numer katalogowy Boscha. Wiem bo sam wymieniałem i mam tu przed oczami stary zepsuty
22680-7F400 to numer katalogowy Nissana.
1,2V a 1,4V to dużo za mało. Minimum to 1,9V
_____________________________________________________________________________
pisaliscie że kupiliście przepływomierz za 280zł z serwisu, możecie mi podać jakiś telefon do tego serwisu , bo u mnie w gdańsku w serwisie chcą 450zł
_____________________________________________________________________________
Dla zainteresowanych odkopę troszkę temat. W moim aucie również miałem problem z przepływką. Cena w serwisie 450zł troszkę mnie odstraszyła. Na szczęście znalazłem promocję w jednym ze sklepów (link poniżej). Oryginalny BOSCH numer się zgadza przepływka założona autko ożyło. Jeśli link gdzieś już był to sorry nie widziałem. Pozdrawiam
http://www.autoczesci.autosowa.pl/index ... zamowienie
_____________________________________________________________________________
Długa historia z przepływką w moim ciągniku (p11 114 2.0 td) !
Auto zakupione 2008.01
Po zmianie moich nawyków i przystsowaniu ich do silnika typu disel, na trasie, autko pali 8.2 i przyspiesza raczej jak maszyna rolnicza a nie japoński samochodzik. Przeglądam to forum i natrafiam na informacje o przepływce. Pomiar napięć w moim ciągniku wyraźnie wskazuje że jest padnięta.
Zakupułem więc nowy prepływomierz na allegro za 250 Pln (zamiennik) i zakładam go do auta (2008.08). Poprawa niby jest, autko jakby lekko żwawsze, ale nadal muł, a na dodatek po zalaniu go paliwkiem z Orlenu typu VIPOWER zaczyna świecić kontrolka silniczk.
Mimo mrugającej od czasu do czasu tejże kontrolki autko spisuje się nie najgorzej - spalanie na trasie porównawczej (320km z średnią przejazdu ok 70km/h) spadło nawet do poziomu 7.2 l/100km. I to zarówno na ON z Orelenu, BP, Auchan i Tesko.
Od 2009.01 zalewam go już głównie BIOESTREM z Bliskiej, jedzie frytkami, ale to jedyny minus paliwa jaki zauważam. Spalanie na trasie porównawczej pozostaje na niezmienionym poziome - okolice 7.2l. Niestety kontrolka swieci coraz częściej i rzadko kiedy gaśnie. Czasem tez potrafi zgasnąć podczas nagłego hamowania silnikiem.
2009.06 - natrafiam na forum na wątek o kodach błędów - sprawdzam jak to wygląda u mnie: Komp wskazuje dwa błędy 12 - dotyczy przepławki (wymieniona w zeszłym roku na zamiennik) i 18 (cosik nie tak z sterowaniem pompy).
Sprawdzam napięcia na przepławce - trochę powyżej dolnej normy. Resetuje kompa (zgodnie z opisaną procedurą dla p11 114 TD) i sprawdzam ponownie wyniki na drugi dzień po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Bład 18 pozostał, 12 juz się nie pokazuje.
Wyruszam w trasę i akurat tak się składa, że jest to trasa porównawcza.
Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu auto jakby takie bardzie dynamiczne - zwłaszcza w zakresie obrotów 2.200 - 2.800 i spalanie na kompie 6.1 l/100Km w baku BIOESTER.
Dwa dni póżźniej ponownie przejeżdżam tą trasą tylko że tym razem na ViPower z Orlenu - spalanie 6.3 .
Hipoteza:
Wymiana przepływki to nie wszystko, komputer po zarejestrowaniu błędu na tym elemencie przechodzi w tryb awaryjny i steruje praca silnika w ten sposób aż do wykasowania tego błędu.
Niestety pozostaje mi ciągle błąd 18 i nie wiem jeszcze co z nim zrobić i czy w ogóle warto cokolwiek czynić w tym zakresie.
_____________________________________________________________________________
Co do resetowania komputera - już było pisane na forum o tym, że po wymianie przepływki należy zrobić reset.
_____________________________________________________________________________
źródło: NKP
_____________________________________________________________________________
Chyba deko za mało.
Masz tu procedurę do sprawdzenia:
_____________________________________________________________________________
miałem 1,6V na uszkodzonym przepływomierzu, dziura w przyspieszaniu i 26s do setki.
Po wymianie (nie mierzyłem napiecia) auto ładnie przyspiesza i 16s do setki.
_____________________________________________________________________________
Jednego nie kumam - gdzie się wpinam na ten pomiar ? Do pinu w gnieździe na przepływce, a drugim przewodem od miernika do masy, przy odłączonej wtyczce kabelka ?
_____________________________________________________________________________
Ja to zrobiłem tak:
1 Przekłułem na wylot szpilką przewód na pinie 5 (niebieski z białym paskiem) niewypinając kostki - zsunąłem troszkę tej ogólnej izolacji
2 Uruchomiłem silnik
3 Podpiąłem multimetr minus na klemie także minusowej w szparze przy śrubie ściskającej
4 Plus miernika podpiąłem do szpilki
5 Odczytałem wskazania woltomierza, oczywiście już na pracującym silniku na wolnych obrotach (zagrzanym wcześniej - nie wiem czy to ma wpływ nie sprawdzałem na zimnym) - miałem 1,34V
6 Zmówiłem tego samego dnia przepływomierz :diabel:
7 Na następny dzień wstawiłem nowy przepływomierz - 2,1 V
Użyj miernika z cyfrowym wyświetlaczem
P. S. Czyszczenie starego preparatem do gaźników w spraju nie zaskutkowało
_____________________________________________________________________________
A u mnie napięćie na wolnych obrotach 1.04V,przy 3000obr/min wzrosło do 1.24V-więc chyba mam padnięty przepływomierz?Po czyszczeniu napięcie już się nie zmienia-cały czas jest 1.01V-1.02V-pewnie już całkiem padł.Ale auto odpala normalnie,pali ok.8l/100km tylko muł jak cholera-ok.21-23s do setki...
Piszecie że sprawdza się na 5 pinie-u mnie w przepływomierzu jest 5 styków,ale wtyczka ma tylko 4 przewody-pierwszy jest zaślepiony,ostatni piąty rzeczywiście jest niebiesko-biały(na tym mierzyłem napięcie).Co myślicie?
Poza tym jak odepnę wtyczkę od przepływki to nic się nie zmienia-jeżdzi tak samo..
_____________________________________________________________________________
Wymieniaj, masz padniętą przepływke. Nie daj się tylko oszukać i kup nówke w ASO cena cos około 200zł nie pamiętam już dokładnie ile, ale z pewnością warto zainwestować.
_____________________________________________________________________________
A może wiecie czy jest jakaś różnica między przepływomierzami do primery 2.0td o nr (ostatnie 5 cyfr) 7F400 i 7F425,ponieważ jedni tewierdzą że można założyć ten i ten,inni że raczej nie,jeszcze inni nie wiedzą...A jeden kosztuje 1600pln,drugi 300pln-oczywiście ten który mnie jest potrzebny kosztuje 1600
....
Wynieniłem w końcu ten przepływomierz -okazuje się że 7f425 jest zamiennikiem 7f400 więc można go zastosować.A auto?........
Jakby mu ktoś dał ze 20 KM
_____________________________________________________________________________
U mnie wyszło 1,86 V.
Niby nie tragicznie ale rewelacji też nie ma.
Wg serwisówki ma być 1,9 - 2,3 V więc pos dolną granicę podchodzę.
Może silnik nie był wystarczająco nagrzany?
Napiszcie co o tym sądzicie?
Moze to tak być czy raczej wymiana?
_____________________________________________________________________________
Jeśli już długo nie był czyszczony spróbuj go delikatnie przeczyścić-jak to zrobić poszukaj na forum.Wg mnie jest ok.Sprawdz jeszcze czy napięcie się zmienia wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika-powinno dochodzić do ok.3V przy 4000obr/min.Sprawdz też przyspieszenie do setki-ok.14s powinno być.
I pamiętaj-2.0 TD to niestety rakieta nie jest-ja jak wymieniłem przepływkę to wydawało mi się że dostał ze 20KM a teraz już mi pod nogą brakuje;-)))
Człowiek się szybko przyzwyczaja...
_____________________________________________________________________________
jak sprawdzić 3 pinowy przepływomierz ,do którego koloru się podpiąć voltomierzem
kolory to;czerwony ,czarny, niebieski
_____________________________________________________________________________
przypuszczam, że niebieski jest kolorem sygnałowym - czyli tym, na którym można dokonać pomiaru, czerwony to zasilanie (przecież skądś przepływomierz musi mieć zasilanie), czarny masa.
Podepnij do niebieskiego, najwyżej nic się nie stanie
_____________________________________________________________________________
Jestem nowy na forum a także świeżo upieczonym posiadaczem Primery P11 2.0TD COMBI 1999r. I tu pytanie. Jaki przepływomierz kupić? Bo napewno mam walnięty, napięcie na 5 pinie na wolnych obrotach oscyluje między 1,2V a 1,4V no i muł jak diabli. Znajomy w sklepie polecił mi BOSCHa o takim numerze 0281002207(chuba jakiś nr katalogowy) a z orginalnego spisałem takie 22680-7F400 ponadto buły jeszcze takie F00C2G2016 oraz 870233B i nie wiem czy kupić
_____________________________________________________________________________
0281002207 to prawidłowy numer. Taki przepływomierz masz w swoim samochodzie. To jest numer katalogowy Boscha. Wiem bo sam wymieniałem i mam tu przed oczami stary zepsuty
22680-7F400 to numer katalogowy Nissana.
1,2V a 1,4V to dużo za mało. Minimum to 1,9V
_____________________________________________________________________________
pisaliscie że kupiliście przepływomierz za 280zł z serwisu, możecie mi podać jakiś telefon do tego serwisu , bo u mnie w gdańsku w serwisie chcą 450zł
_____________________________________________________________________________
Dla zainteresowanych odkopę troszkę temat. W moim aucie również miałem problem z przepływką. Cena w serwisie 450zł troszkę mnie odstraszyła. Na szczęście znalazłem promocję w jednym ze sklepów (link poniżej). Oryginalny BOSCH numer się zgadza przepływka założona autko ożyło. Jeśli link gdzieś już był to sorry nie widziałem. Pozdrawiam
http://www.autoczesci.autosowa.pl/index ... zamowienie
_____________________________________________________________________________
Długa historia z przepływką w moim ciągniku (p11 114 2.0 td) !
Auto zakupione 2008.01
Po zmianie moich nawyków i przystsowaniu ich do silnika typu disel, na trasie, autko pali 8.2 i przyspiesza raczej jak maszyna rolnicza a nie japoński samochodzik. Przeglądam to forum i natrafiam na informacje o przepływce. Pomiar napięć w moim ciągniku wyraźnie wskazuje że jest padnięta.
Zakupułem więc nowy prepływomierz na allegro za 250 Pln (zamiennik) i zakładam go do auta (2008.08). Poprawa niby jest, autko jakby lekko żwawsze, ale nadal muł, a na dodatek po zalaniu go paliwkiem z Orlenu typu VIPOWER zaczyna świecić kontrolka silniczk.
Mimo mrugającej od czasu do czasu tejże kontrolki autko spisuje się nie najgorzej - spalanie na trasie porównawczej (320km z średnią przejazdu ok 70km/h) spadło nawet do poziomu 7.2 l/100km. I to zarówno na ON z Orelenu, BP, Auchan i Tesko.
Od 2009.01 zalewam go już głównie BIOESTREM z Bliskiej, jedzie frytkami, ale to jedyny minus paliwa jaki zauważam. Spalanie na trasie porównawczej pozostaje na niezmienionym poziome - okolice 7.2l. Niestety kontrolka swieci coraz częściej i rzadko kiedy gaśnie. Czasem tez potrafi zgasnąć podczas nagłego hamowania silnikiem.
2009.06 - natrafiam na forum na wątek o kodach błędów - sprawdzam jak to wygląda u mnie: Komp wskazuje dwa błędy 12 - dotyczy przepławki (wymieniona w zeszłym roku na zamiennik) i 18 (cosik nie tak z sterowaniem pompy).
Sprawdzam napięcia na przepławce - trochę powyżej dolnej normy. Resetuje kompa (zgodnie z opisaną procedurą dla p11 114 TD) i sprawdzam ponownie wyniki na drugi dzień po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Bład 18 pozostał, 12 juz się nie pokazuje.
Wyruszam w trasę i akurat tak się składa, że jest to trasa porównawcza.
Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu auto jakby takie bardzie dynamiczne - zwłaszcza w zakresie obrotów 2.200 - 2.800 i spalanie na kompie 6.1 l/100Km w baku BIOESTER.
Dwa dni póżźniej ponownie przejeżdżam tą trasą tylko że tym razem na ViPower z Orlenu - spalanie 6.3 .
Hipoteza:
Wymiana przepływki to nie wszystko, komputer po zarejestrowaniu błędu na tym elemencie przechodzi w tryb awaryjny i steruje praca silnika w ten sposób aż do wykasowania tego błędu.
Niestety pozostaje mi ciągle błąd 18 i nie wiem jeszcze co z nim zrobić i czy w ogóle warto cokolwiek czynić w tym zakresie.
_____________________________________________________________________________
Co do resetowania komputera - już było pisane na forum o tym, że po wymianie przepływki należy zrobić reset.
_____________________________________________________________________________
źródło: NKP
Jeśli masz takie wskazania przepływki to raczej jest ona dobra. A jak rozumiesz "zamulone auto"? Dasz radę w 15sekund rozpędzić się do 100km/h ?szoferro pisze:Mam 2V na wolnych obrotach, ale auto jest zmulone strasznie. Czy te 2V pozwalają stwierdzić, że przepływka jest ok czy tylko, że wtyczka w porządku, a sam przepływomierz może leżeć?
Jeśli odepnę przepływkę i osiągi będą takie same, to ewidentnie jest ona do wymiany?
Co przez to rozumieszszoferro pisze:ale auto jest zmulone strasznie.
komputer uśrednia wtedy dawki paliwa i może być bez zmiany lub nawet się pogorszyć.szoferro pisze:Jeśli odepnę przepływkę i osiągi będą takie same, to ewidentnie jest ona do wymiany?
Optymista instrukcja podaje 17sek/100km/hhary7 pisze:Dasz radę w 15sekund rozpędzić się do 100km/h ?
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
hary7 pisze:Dasz radę w 15sekund rozpędzić się do 100km/h ?
Hmm.. optymista??? W instrukcji obsługi nie znalazłem żadnych wzmianek na temat osiągów P11 natomiast z katalogów Auto Świata wynika że 2.0TD ma przyśpieszenie do 100/h na poziomie 14.5sekundy.Optymista instrukcja podaje 17sek/100km/h
Może ktoś jeszcze się wypowie?
Sprawdziłem ze stoperem. U mnie jest od zera do setki w 20 sekund
wymienilem dzisiaj przeplywomierz kupilem boscha za 225 zl
TU
auto zagrzane i na nowej przeplywce napiecie 1.99V auto ozylo jakby dostalo strzal z nitro zastanawia mnie to ze prawidlowa wartosc to 1.9V-2.3V czy u mnie to 1.99V to nie przymalo jak na nowke przeplywke?? trzeba odpinac akumulator na jakis czas zeby sie komp zresetowal czy niema takiej potrzeby?? bo jedni pisza ze tak a inni ze nie dodam ze dalem troche w rure po wymianie i sie zastanawiam czy nie bedzie widzial teraz za duzych wskazan co do dawki paliwa czy cos tam jeszcze nie znam sie az tak bardzo
[center]po wymianie przeplywki zaobserwowalem wzrost spoalania wczesniej bylo ok 8 litrow a teraz pali 10 dlaczego??[/center]
TU
auto zagrzane i na nowej przeplywce napiecie 1.99V auto ozylo jakby dostalo strzal z nitro zastanawia mnie to ze prawidlowa wartosc to 1.9V-2.3V czy u mnie to 1.99V to nie przymalo jak na nowke przeplywke?? trzeba odpinac akumulator na jakis czas zeby sie komp zresetowal czy niema takiej potrzeby?? bo jedni pisza ze tak a inni ze nie dodam ze dalem troche w rure po wymianie i sie zastanawiam czy nie bedzie widzial teraz za duzych wskazan co do dawki paliwa czy cos tam jeszcze nie znam sie az tak bardzo
[center]po wymianie przeplywki zaobserwowalem wzrost spoalania wczesniej bylo ok 8 litrow a teraz pali 10 dlaczego??[/center]
Podłączam sie pod temat. Zmierzyłem przepływke i pokazuje 1.70/1.71V no więc za mało. Spalanie też jest nie zaciekawe ostatnio mi sie wydaje, za 50zł ledwie 100km bez jakiś korków tyle co po warszawie. W trasie ok.7.5L a jazda max 100km/h . Kupić używke niesprawną to bez sensu. A nowe znajduje takie
http://allegro.pl/przeplywomierz-primer ... 35340.html
http://allegro.pl/przeplywomierz-nissan ... 70777.html
http://allegro.pl/przeplywomierz-nissan ... 71938.html
Czym się bedą różnić???
http://allegro.pl/przeplywomierz-primer ... 35340.html
http://allegro.pl/przeplywomierz-nissan ... 70777.html
http://allegro.pl/przeplywomierz-nissan ... 71938.html
Czym się bedą różnić???
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Falbinho z tego co kojarzę to P11 ma przepływomierz HITACHI, a P11.144 BOSCHa. Wstaw fotkę swojego przepływomierza. Tu masz napięcia jakie powinien dawać przepływomierz dla danych wersji silnikowych i przepływomierzy viewtopic.php?t=15285
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jakiego bym nie miał jednak napięcie mam za małe... ale sprawdze nie długo jaki mam.
Wiec jednak mam HITACHI . Jaki z linku byście proponowali do kupna?
Wiec jednak mam HITACHI . Jaki z linku byście proponowali do kupna?
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
-
- nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2014-05-04, 21:18
- Lokalizacja: Wschowa
Drodzy koledzy, posiadam od nie dawna Primerę 2.0 td po lf 2001, samochód trochę mulasty zwłaszcza przy rozpędzaniu powyżej 90km/h więc sprawdziłem przepływomierz na zapłonie ok 1V, rozgrzanym silniku na jałowym biegu 1,83V czyli jeszcze w normie (jeżeli dopuszczalna jest 1,9-2,3) ale dzisiaj odczytałem kody błyskowe i pokazuje 12 i 144, czyli czujnik przepływu masy powietrza (MAFS) i immobilisera, dodam jeszcze, że samochód chodzi i jedzie tak samo po odłączeniu wtyczki od przepływki - nie widać zbytnio żadnej różnicy jeśli chodzi o pracę silnika. W czym tkwi problem?! Może ktoś już się spotkał z podobnym problemem?
Ja tutaj dostrzegam sprzeczność w Twoim zdaniu:
krosiaczek pisze: rozgrzanym silniku na jałowym biegu 1,83V czyli jeszcze w normie (jeżeli dopuszczalna jest 1,9-2,3)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
X2. Jak są podane wartości w widełkach, to każda inna jest niedopuszczalna.Zielkq pisze:Ja tutaj dostrzegam sprzeczność w Twoim zdaniu
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
A ja który mam kupić?
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Falbinho wrzuć fotkę spod maski, będzie łatwiej
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
P11stki z 96r i część z 97r były najczęściej na przepływce hitachi, nówka coś ok tysiaka więc lepiej rozejrzeć się za używką z gwarancją co by kupić, zamontować i sprawdzić napięcie, cena używanej ok 100zł. Później młodsze modele raczej miały przepływkę boscha, nówki od ok 250zł się zaczynają i ja proponuję kupić nówkę, osobiście brałem u niedziałka oryginał boscha i jak coś to jest kwit i gwarancja bo te nówki za 100coś zł to raczej nie leżały nawet obok boscha
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Mam takie coś do sprzedania, Denso, z N14 GTi, nie podejdzie komuś ? [/img]
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
Denso to widziałem ze za 1000zł w jakims katalogu w sklepie motoryzacyjnym . A BOSH to co nie bedzie mi pasował? jak to jest ?
22680- 2J200
AFH70-14
6830
Hitachi
Coś wiecej chcesz wiedziec?
22680- 2J200
AFH70-14
6830
Hitachi
Coś wiecej chcesz wiedziec?
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
ale Ja nie chcę 1000
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
Falbinho, Hitachi ma wyprowadzenie na 3 przewodowy, a bosch na 4 - więc kupa.
Tu masz przepływkę Hitachi za 150zł http://allegro.pl/nissan-primera-p11-2- ... 93188.html
Tu masz przepływkę Hitachi za 150zł http://allegro.pl/nissan-primera-p11-2- ... 93188.html
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
proponuję wpisać magiczną frazę " p11 td przepływomierz " na znanym portalu aukcyjnym i patrzeć po zdjęciach, ceny od 50zł ( patrzyłem i sprawdzałem ), nawet forumowy kolega przemektom1992 ma za całą stówkę:
http://allegro.pl/przeplywomierz-powiet ... 25798.html
http://allegro.pl/przeplywomierz-powiet ... 25798.html
Czy ktoś kupował kiedyś takie przepływki ?
http://allegro.pl/przeplywomierz-nissan ... 71938.html
http://allegro.pl/przeplywomierz-powiet ... 68522.html
http://allegro.pl/przeplywomierz-nissan ... 71938.html
http://allegro.pl/przeplywomierz-powiet ... 68522.html
Mieszkos, nie opłaca się tego brać. Na początek spróbujemy Twoją przepływkę przywrócić do stanu należytego - to nic nie będzie kosztować .
W razie czego można zadzwonić do Przemektom1992 i zapytać się czy ma gdzieś BOSCHa do CD20T.
W razie czego można zadzwonić do Przemektom1992 i zapytać się czy ma gdzieś BOSCHa do CD20T.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Marlos90 czyli Przemek ma i trzeba będzie do niego przedzwonić . Przy okazji widziałem przepływomierz jaki jest u Mieszkosa i ktoś tam w przypływie inwencji twórczej trochę "stjuningował" przepływkę......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
słyszałem że jakieś mody tam kolega ma przy przepływce, dogadać się aby dał gwarancję na uruchomienie i ew. wtyczkę z kawałkiem kabli dobrać, cenę dogadać i uzdrowić Primę
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Kupić to nie sztuka, kupić tanio i dobrą to jest najwazniejsze !
Ale ok mam linki wiem gdzie dzwonic i pytac jakie mają napięcie .
Ale ok mam linki wiem gdzie dzwonic i pytac jakie mają napięcie .
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120