Witam otóż mam problem z moim nissanem auto nie pali na pierwszym cylindrze
chciałbym się was spytać jaka może być tego przyczyna dodam ze sprawdzone są świece z przewodami i są one ok.
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
[P/WP11.144] Problem z pierwszym cylindrem
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Problem z pierwszym cylindrem
Ostatnio zmieniony 2015-09-29, 18:14 przez Czak, łącznie zmieniany 1 raz.
Jaki silnik? GA, QG, SR (w QG wątpię, bo napisałeś, że masz przewody zapłonowe).
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Sprawdź w jakim stanie masz przepustnice i czy nie ma gdzieś jakiejś nieszczelności między kanałem wodnym a powietrznym.
Przeczyść jeszcze kopułkę i palec - ewentualnie wymień
Przeczyść jeszcze kopułkę i palec - ewentualnie wymień
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja miałem identyczną sytuację, winnym okazał się przerwany kabel inst. elektrycznej zasilający wtryskiwacz benzynowy przy tym cylindrze. Usterkę odnalazł elektryk.
Błąd P0301 mi wyskakiwał.
Objawy to przerywający silnik na obrotach przy przyspieszaniu, nierówne obroty, znaczny spadek mocy, krztuszenie sie silnika.
Zanim elektryk to znalazł obstawiałem przepływomierz, padnięty wtryskiwacz gazowy, czujnik położenia wału, komputer, itd.
Błąd P0301 mi wyskakiwał.
Objawy to przerywający silnik na obrotach przy przyspieszaniu, nierówne obroty, znaczny spadek mocy, krztuszenie sie silnika.
Zanim elektryk to znalazł obstawiałem przepływomierz, padnięty wtryskiwacz gazowy, czujnik położenia wału, komputer, itd.
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr