Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Czyszczenia Silnik Krokowy w P11 SR20DE

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
voy78
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2015-07-09, 03:07
Lokalizacja: Gliwice

[P11/WP11] Czyszczenia Silnik Krokowy w P11 SR20DE

Post autor: voy78 » 2015-08-02, 16:54

Szukałem i jest opis czyszczenia silniczka krokowego w 1.6 ale chyba w 2.0 jest inny , i troche się zawiesiłem .
Który to silniczek krokowy ?

Obrazek

Obrazek
Addicted to driving

Awatar użytkownika
nismo46
fanatyk nissana
Posty: 348
Rejestracja: 2012-02-22, 13:54
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: nismo46 » 2015-08-02, 17:00

drugie zdjeecie
Nie sztuką jest kupić gotowy projekt..
Sztuka jest go zbudować!

Awatar użytkownika
voy78
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2015-07-09, 03:07
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: voy78 » 2015-08-02, 17:33

No taką miałem nadzieje i jak widać odkręciłem to ;) a potem dostałem zawiasu heheh.
Dzięki
Mogę odpinać kostki bez odłączania akumulatora itd ?
Czym to czyścić ? Nie za wiele tam widać do czyszczenia w sumie
Addicted to driving

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-08-02, 17:52

Tak, kostki możesz bezproblemowo odpinać, to nie jest AIRBAG. Tego z pierwszego zdjęcia nie ruszaj i nie kręć tym.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
voy78
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2015-07-09, 03:07
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: voy78 » 2015-08-02, 18:29

OK. Mam to - tylko nie wiem czy jak odkrece ten zawór na dwóch śrubach krzyzakach to się nie rozleci wszystko totalnie

A ta czarna śrubka na krzyżak to rozumiem że do regulacji obrotów itp ?
Addicted to driving

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-08-02, 18:50

voy78, możesz wykręcać, nic się nie rozleci. Ten drugi zawór, co ma fioletową wtyczkę też możesz wykręcić - klucz 17 albo 19 - nie pamiętam

Ta plastikowa śruba jest tak, jak napisałeś - regulacja wolnych obrotów.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
voy78
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2015-07-09, 03:07
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: voy78 » 2015-08-02, 18:52

Czym to czyściłeś ?

Klucz 19 ale trzyma max i chyba nie puści
Ostatnio zmieniony 2015-08-02, 18:53 przez voy78, łącznie zmieniany 1 raz.
Addicted to driving

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-08-02, 18:53

Szmatką :] Obudowę możesz myć jakąś benzyną, acetonem, rozpuszczalnikiem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
voy78
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2015-07-09, 03:07
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: voy78 » 2015-08-02, 19:03

Odkręciłem jednak :)
Jak szmatką ? Chyba musiałeś czymś tam psiknąć pod ciśnieniem itd
Addicted to driving

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-08-02, 19:13

Bolce od zaworów i elementy ruchome szmatką. Obudowę - korpus myłem benzyną :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-08-02, 21:14

tylko jak wykręcisz tą śrubkę czarną to sprawdź stan oringu który jest na końcu, może wymagać wymiany, resztę w benzynie przemyj, przedmuchaj i można składać
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
voy78
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2015-07-09, 03:07
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: voy78 » 2015-08-02, 21:39

Luz . Zrobiłem . Dzięki

[ Dodano: 2015-08-02, 23:07 ]
Generalnie za wiele to nie zmieniło . Przepustnica czysta . Adaptacja zrobiona . Teraz Krokowy .
A czasami jak się zatrzymam to trzyma około 1300-1500obr . Trzeba depnąć do 2000 i wtedy zejdzie do normalnych obrotów.
Chyba nie będę walczył z tym . Można się przyzwyczaić hehe
Addicted to driving

Awatar użytkownika
hortex
wiem o czym pisze
Posty: 60
Rejestracja: 2015-04-19, 22:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hortex » 2015-11-06, 23:08

Mam to samo z obrotami, jak znajde pierwszy przyczyne to dam znac i licze na odzew z Twojej strony jak cos Ci sie uda zlokalizowac :D

Znajomy w almerze miał podobnie i mechanik myslal ze to cos z alternatorem, ale powymieniali mu tylko okablowanie(co tam dokladnie zrobili nie wiem).. Moze cos w tym byc bo u mnie na altku jest stabilniejsze napiecie niz na aku, i nawet jak wlacze kierunkowskazy to mi lekko skaczą obroty.

Sprawdz u siebie, wrzuc luz na odpalonym wlacz swiatla i awaryjne i zobacz czy Ci lekko obroty nie spadaja. Jesli masz tak samo to ja bede brał + od altka bezposrednio do aku pomijając "fabryczne" bezpieczniki i dam swój na kablu 25-35mm2(2 wzmaki wiec zapotrzebowanie na prąd bedzie :D)

Jesli sie okaze ze to działa to bedzie poradnik dla potomnych bo duzo osób ma z tym problemy..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”