[P11/WP11] Szarpanie powyżej 2,5k obrotów - 2.0TD
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Szarpanie powyżej 2,5k obrotów - 2.0TD
Witam,
Od niedawna jestem w posiadaniu takiegoż autka jak w tytule. Jeśli jadę w trasy powyżej 100 km to po przejechaniu powyżej tej 100-150 km autko zaczyna mi szarpać jak obroty przekraczają 2,5 tys obrotów czasem 3 tys. a czasem wcale nie szarpie. Nie ma reguły, ale coś zaczyna się złego dziać. Czyżby turbina szwankowała?
Od niedawna jestem w posiadaniu takiegoż autka jak w tytule. Jeśli jadę w trasy powyżej 100 km to po przejechaniu powyżej tej 100-150 km autko zaczyna mi szarpać jak obroty przekraczają 2,5 tys obrotów czasem 3 tys. a czasem wcale nie szarpie. Nie ma reguły, ale coś zaczyna się złego dziać. Czyżby turbina szwankowała?
Ostatnio zmieniony 2014-08-12, 07:18 przez pitermi, łącznie zmieniany 2 razy.
tak jakby nastawnik się zacinał, a wolne obroty ma dobre, ok 750?
i diagnostykę zrób na początek, usuń błędy, zrób kilka km i znowu sprawdź jakie błędy się pojawią:
viewtopic.php?t=158
i diagnostykę zrób na początek, usuń błędy, zrób kilka km i znowu sprawdź jakie błędy się pojawią:
viewtopic.php?t=158
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Zanikał sygnał z czujnika i paliwo było odcinane. Koniecznie zdaj relację czy nadal tak szarpie.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
A może po prostu filtr paliwa do wymiany???
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Witam ponownie. Niestety problem z szarpaniem powrócił. Nie jest to częste ale jak robię dużą trasę 500 km, auto szarpie.i nie mogę jechać powyżej 100 km na godz. Niestety nie jest to wina czujnika wału. Auto zaczyna tak świrować po dłuższej jeździe 100 km i więcej.
kupie
siedzenie kierowcy lub pasażera i
zderzak tył do p 11 kombi najlepiej kolor biały.
siedzenie kierowcy lub pasażera i
zderzak tył do p 11 kombi najlepiej kolor biały.
Hmmm... no to teraz zabiłeś mi klina do myślenia. Nie chcę pod żadnym powodem "krakać", ale jeśli to przerwy w paliwie, to albo któryś wtrykiwacz coś odwala, albo może sekcja w pompie... Ale to mało prawdopodobne. Musisz się bliżej przyjżeć nastawnikowi, tak jak na początku również sugerował marlos90.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Sprawdź a najlepiej wymień filtr paliwa u mnie szarpanie było też tym spowodowane a później czujnikiem położenia wału, za każdym razem każda wymiana pomagała a na przeplywce jakie napięcie? Wszystko się z kumuluje to może wariowac silnik. Dawaj znać o wszystkim coś się pomyśli. A ten czujnik wału jaki kupiłeś gdzie?
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120