Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11] Palec i Kopułka - problem odpaleniem/zakupem częsci

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

PiterPL
nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2014-07-23, 08:19
Lokalizacja: Łańcut

[P11] Palec i Kopułka - problem odpaleniem/zakupem częsci

Post autor: PiterPL » 2014-07-23, 08:23

Witam,

jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Primery od Września 2013 roku, mimo że autko stare 97r. jest to moje pierwsze auto i jestem bardzo zadowolony.

Chciałbym również zaznaczyć, że jestem tu nowy i jestem strasznym laikiem jeśli chodzi o auta :)

Kupiłem auto od starszego Pana (który jak sie później okazało lubiał majstrować przy aucie), auto po kupnie chodziło super, aczkolwiek po czasie zaczęły wychodzić różne usterki.


To przejdźmy do jednego z problemów:

Mam pewien problem od momentu kiedy zaczęła spadać temperatura na zewnątrz auto przestało palić zaraz po przekręceniu kluczyka, od tamtego momentu muszę albo kręcić jakieś 5-6 sekund żeby odpalilo lub delikatnie wcisnąć pedał gazu aby zaczął działać- popytałem wśród zanjomych i stwierdzili że to normalne w okresie zimowym, wiec to zostawiłem, miesiąc temu wymieniłem kable i świece - niestety nic nie pomogło. W ostatnich dniach pojawiła się następna "usterka" jak odpale auto i nie trzymam wciśniętego gazu to auto traci obroty i gaśnie. Jak jade na biegu(bez dodawania gazu) przy obrotach 1800-2200 - strzela mi z wydechu. Po przeszukaniu różnych for i przeczytaniu kilku tematów ktoś miał podobny problem i okazało się, że po wymianie palca i kopułki, problem został zażegnany.

A wiec teraz przechodze do konkretów: