[P10/WP10] Problem - falujące obroty , nawet gaśnięcie
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Problem - falujące obroty , nawet gaśnięcie
Mojej żony primera od pewnego czasu jakoś dziwnie się zachowuje. Falują obroty w stronę dołu nawet do momentu gaśnięcia. Już ma dość ,nie wiem co może być ? Problem mija gdy wypnę wtyczkę przepływomierza powietrza. Dzieje się tak na benzynie i na gazie. Po podłączeniu do komputera błędów brak. Po zmierzeniu przepływomierza miernikiem pracuje w swoim zakresie. Może ktoś miał już taki przypadek i wie co może być. Przepustnica też była czyszczona. Nie mam już pomysłów.
Primera P10 1,6 1995 rok , na wielopunkcie.
Primera P10 1,6 1995 rok , na wielopunkcie.
Ostatnio zmieniony 2010-05-05, 22:56 przez Maniek-ol, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Odświeżę temat.
Wymieniłem całą przepustnicę razem z przepływką , czujnik temperatury OK , sonda OK. Dalej to samo , już nie mam pomysłów. Co może jeszcze być ?
Wymieniłem całą przepustnicę razem z przepływką , czujnik temperatury OK , sonda OK. Dalej to samo , już nie mam pomysłów. Co może jeszcze być ?
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Krokowca sprawdzałeś?
Element nr.7 wiadomo krokowiec a co to jest 14/16? coś więcej 1.6 odpowiada za wolne obroty?Sprawdź w manualu jakie oporności powinien mieć silniczek krokowy i też zmierz bo to, że się nie zacina to jeszcze nic nie znaczy.
Kod: Zaznacz cały
http://nissan4u.com/parts/primera/el_p10e/1995_7/type_135/fuel_and_engine_control/throttle_chamber/
Element nr.7 wiadomo krokowiec a co to jest 14/16? coś więcej 1.6 odpowiada za wolne obroty?Sprawdź w manualu jakie oporności powinien mieć silniczek krokowy i też zmierz bo to, że się nie zacina to jeszcze nic nie znaczy.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- lisek
- nowy na forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 2009-12-09, 09:11
- Lokalizacja: Kielce / Warszawa
- Kontakt:
W moim 1.6 problem wystąpił dwa razy - 1raz skończyło się na wymianie ECU, bo on winił, za drugim razem trzeba było dokładnie wyczyścic przepustnice. Spróboj troche podkręcic obroty, może przestanie sie dławic a żona będzie mogła w miare normalnie jeździc do czasu aż nie wykryjesz usterki.
Aktualnie VW Jetta 1.9D 2006r
A wcześniej P10 95" 1.6, i N14 1.4 94"
A wcześniej P10 95" 1.6, i N14 1.4 94"
- tojanissan
- nowy na forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2010-03-22, 21:54
- Lokalizacja: Szczecin-pomorzany
tojanissan, komputer masz miedzy nogami pasażera i kierowcy , pod nagrzewnicą. A podłączyć się możesz przy bezpiecznikach , tam jest gniazdo diagnostyczne.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
Sprawdź dokładnie masę, w mojej byłej P10 też miałem takie manewry, nawet wymieniłem ten element termiczny w gaźniku i jakiś czas był spokój. Po sprawdzeniu masy dałem jeszcze jedną dodatkową miedzy silnik a blachę i aku i problem nie powrócił aż do czasu rozstania z primą.
BMW E46 320D
Nissan Primera P11.144
Mini Cooper - Żonowóz
Nissan Primera P11.144
Mini Cooper - Żonowóz