Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] SR20VE vs. SR20DEH + T

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

[P11/WP11] SR20VE vs. SR20DEH + T

Post autor: Puchacz » 2016-02-21, 21:30

Cześć,
od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wzmocnieniem mojej prymki i chciałbym przeprowadzić coś w stylu ankiety.
Mianowicie Jak wypada zestawienie Ve i Turbo do deha ?

jak wygląda to pod względem finansowym ? użytkowym ? awaryjnością i wszytko co tylko powinienem wiedzieć :)
proszę o opinie, rady itd ;)

moc jaka mnie interesuje to 220 i w górę :P

dzięki i pozdrawiam
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2016-02-21, 21:32

Nie uturbiaj , jesli nie masz worka z pieniedzmi ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-02-21, 22:13

Ogarniete VE starczy ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2016-02-21, 22:34

Puchacz też popieram VE

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2016-02-21, 23:17

no dobra a jaka moc można z tego ve wyciągnąć ?:)
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-22, 00:04

bazowo z dobrym wydechem i zadbanym silnikiem i dobrym strojeniem w oparciu o podstawowe mody to ok 220ps

tak udało się Gwałtkowi 224ps/225nm, zajrzyj do jego wątku

ogólnie szanowana moc to 200-210ps i tyle udaje się większości osiąnąć

powiedz mi kolego czy twoje DE umarło na dobre?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2016-02-22, 08:10

Temat przekładki na VE jest już na tyle dobrze rozeznany przez kilka osób, że bardzo prawdopodobna jest opcja, że po włożeniu silnika pod maskę będziesz musiał zaglądać tylko w celu zmiany oleju lub zmiany żarówki. Dokładane turbo w znakomitej większości mają tzw. "choroby wieku dziecięcego".
VE to nadal będzie wolnossący silnik więc obsługa taka sama jak w DE/DEH. Nie trzeba uważać na turbinę.
VE w codziennej eksploatacji powinno mniej palić.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2016-02-22, 12:14

oczywiście VE ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-02-22, 12:19

Skoro pchamy się w swap to seryjny DET. Wieksza rozwojowosc niż VE i traktowany z glowa będzie bezawaryjny. Ponad 200 mamy na wejściu.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-02-22, 12:42

rz, 230ps zdrowa seria powinna wykazać, a ponieważ trzeba to odpalić na REDecu+Ecumaster to na dzieńdobry mamy przymusowe strojenie więc ok 250ps od wuja sama i :* w policzek

jak turbina nie będzie czerwona to się z tym nic nie dzieje, rewizja jednego DETa z avenira wykazała praktycznie zerowe zużycie Turba, toć to na automacie nie dostało nigdy po pupce...

każdy robi to co chce...

1. SR20DE+remont+makeover... dostępność części, łatwość obsługi, chętnie z LPG
2. SR20VE+przegląd+makover... ładniejsze kreski i cyferki, podobna można spalic poniżej 7l/100km... skrajne przypadki okolice 250ps/250nm
3. SR20DET+rewizja+strojenie... nawet z pedalskim wydechem i małą ingerencją masz 250ps i chyba coś ok 350nm

wszystko co powyżej można oagrnąc samemu w kosztach od 2500zl-7500zł
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2016-02-22, 14:56

Zadna 2 litrowka nie weźmie 7L... no chyba, ze mowa o trasie to owszem. Miasto to inna sprawa i dycha musi być.

Tak patrząc na ceny VE i DETow to pchanie się w VE jakoś nie ma sensu patrząc, ze to ma iść do ciężkiej lochy P11. W tym zestawieniu jestem za DETem.

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2016-02-22, 15:42

Jedyny sens VE to trackdaye jak dla mnie osobiście. Podział na klasy itp. W mieście przy codziennym użytkowaniu zakładając tę samą bezawaryjność to szedłbym w turbo ( lub po swojemu kompresor). Codzienna jazda jest o wiele przyjemniejsza z racji niuta. Co do spalania, mój 100nx z kompresorem podczas regularnych tras do krakowa czy zlot lub inne wypady regularnie spalał okolice 7l w trasie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Post autor: Puchacz » 2016-02-22, 16:37

Ad@mus, generalnie mój deh ma sie wyśmienicie dbam ja moge jest bardzo zrywany i żwawy :)
Po prostu brakuje mi juz mocy pod pedałem.
Zastanawiam sie nad tym ve ale to kolejne tysiące a p11 i tak bolidem nigdy nie bd.
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2016-02-23, 16:04

maxima 3.0 w manualu w pierwszej trasie spaliła mi 6.3 L/100 co też wydawałoby się nierealne ;-)
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

maykel132
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2016-04-05, 21:39
Lokalizacja: Ząbki

Nowe życie Primery GT

Post autor: maykel132 » 2016-04-05, 21:48

Cześć.
Jestem zainteresowany wzmocnieniem mojej primery.
Poszukuję chętnego i rzetelnego specjalisty w tej materii.
Polecicie kogoś??

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2016-04-06, 06:56

Bodek Bocamotors

viewtopic.php?t=5451
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2016-04-06, 22:57

maykel132, tak jak napisał PrzeRuSco, udaj się do Bodka, albo ewentualnie poczytaj dokładnie forum i zrób to sam ;)

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2016-04-07, 22:26

Stoję przed dylematem czy budować vet-a czy ve z walkami od n1. Zastanawiaja mnie różnice na drodze tj.np przyspieszenie z rolki podczas wyprzedzania. Dużo po trasie jeżdżę i najbardziej mi brakuje tego "odejścia".
nissan.. i wszystko jasne..

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-04-07, 22:33

Ve zwykłe bez wałków
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2016-04-09, 20:42

A dlaczego nie wałki z n1? Myślałem, że dają power up i większy moment obrotowy. ..
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2063
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2016-04-09, 21:03

koziro, pogadaj z Wolfshade, będziesz miał najlepsze źródło informacji na temat VE w primerze oraz jego modyfikacji.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-04-11, 13:48

koziro pisze:A dlaczego nie wałki z n1? Myślałem, że dają power up i większy moment obrotowy. ..
Dają ale cena osiągi nieadekwatne. A jak mówisz na trasy chcesz to zwykłe VE daje radę.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”