[P11/WP11] SR20VE vs. SR20DEH + T
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] SR20VE vs. SR20DEH + T
Cześć,
od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wzmocnieniem mojej prymki i chciałbym przeprowadzić coś w stylu ankiety.
Mianowicie Jak wypada zestawienie Ve i Turbo do deha ?
jak wygląda to pod względem finansowym ? użytkowym ? awaryjnością i wszytko co tylko powinienem wiedzieć
proszę o opinie, rady itd
moc jaka mnie interesuje to 220 i w górę
dzięki i pozdrawiam
od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wzmocnieniem mojej prymki i chciałbym przeprowadzić coś w stylu ankiety.
Mianowicie Jak wypada zestawienie Ve i Turbo do deha ?
jak wygląda to pod względem finansowym ? użytkowym ? awaryjnością i wszytko co tylko powinienem wiedzieć
proszę o opinie, rady itd
moc jaka mnie interesuje to 220 i w górę
dzięki i pozdrawiam
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
bazowo z dobrym wydechem i zadbanym silnikiem i dobrym strojeniem w oparciu o podstawowe mody to ok 220ps
tak udało się Gwałtkowi 224ps/225nm, zajrzyj do jego wątku
ogólnie szanowana moc to 200-210ps i tyle udaje się większości osiąnąć
powiedz mi kolego czy twoje DE umarło na dobre?
tak udało się Gwałtkowi 224ps/225nm, zajrzyj do jego wątku
ogólnie szanowana moc to 200-210ps i tyle udaje się większości osiąnąć
powiedz mi kolego czy twoje DE umarło na dobre?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Temat przekładki na VE jest już na tyle dobrze rozeznany przez kilka osób, że bardzo prawdopodobna jest opcja, że po włożeniu silnika pod maskę będziesz musiał zaglądać tylko w celu zmiany oleju lub zmiany żarówki. Dokładane turbo w znakomitej większości mają tzw. "choroby wieku dziecięcego".
VE to nadal będzie wolnossący silnik więc obsługa taka sama jak w DE/DEH. Nie trzeba uważać na turbinę.
VE w codziennej eksploatacji powinno mniej palić.
VE to nadal będzie wolnossący silnik więc obsługa taka sama jak w DE/DEH. Nie trzeba uważać na turbinę.
VE w codziennej eksploatacji powinno mniej palić.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
rz, 230ps zdrowa seria powinna wykazać, a ponieważ trzeba to odpalić na REDecu+Ecumaster to na dzieńdobry mamy przymusowe strojenie więc ok 250ps od wuja sama i w policzek
jak turbina nie będzie czerwona to się z tym nic nie dzieje, rewizja jednego DETa z avenira wykazała praktycznie zerowe zużycie Turba, toć to na automacie nie dostało nigdy po pupce...
każdy robi to co chce...
1. SR20DE+remont+makeover... dostępność części, łatwość obsługi, chętnie z LPG
2. SR20VE+przegląd+makover... ładniejsze kreski i cyferki, podobna można spalic poniżej 7l/100km... skrajne przypadki okolice 250ps/250nm
3. SR20DET+rewizja+strojenie... nawet z pedalskim wydechem i małą ingerencją masz 250ps i chyba coś ok 350nm
wszystko co powyżej można oagrnąc samemu w kosztach od 2500zl-7500zł
jak turbina nie będzie czerwona to się z tym nic nie dzieje, rewizja jednego DETa z avenira wykazała praktycznie zerowe zużycie Turba, toć to na automacie nie dostało nigdy po pupce...
każdy robi to co chce...
1. SR20DE+remont+makeover... dostępność części, łatwość obsługi, chętnie z LPG
2. SR20VE+przegląd+makover... ładniejsze kreski i cyferki, podobna można spalic poniżej 7l/100km... skrajne przypadki okolice 250ps/250nm
3. SR20DET+rewizja+strojenie... nawet z pedalskim wydechem i małą ingerencją masz 250ps i chyba coś ok 350nm
wszystko co powyżej można oagrnąc samemu w kosztach od 2500zl-7500zł
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Jedyny sens VE to trackdaye jak dla mnie osobiście. Podział na klasy itp. W mieście przy codziennym użytkowaniu zakładając tę samą bezawaryjność to szedłbym w turbo ( lub po swojemu kompresor). Codzienna jazda jest o wiele przyjemniejsza z racji niuta. Co do spalania, mój 100nx z kompresorem podczas regularnych tras do krakowa czy zlot lub inne wypady regularnie spalał okolice 7l w trasie...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nowe życie Primery GT
Cześć.
Jestem zainteresowany wzmocnieniem mojej primery.
Poszukuję chętnego i rzetelnego specjalisty w tej materii.
Polecicie kogoś??
Jestem zainteresowany wzmocnieniem mojej primery.
Poszukuję chętnego i rzetelnego specjalisty w tej materii.
Polecicie kogoś??
koziro, pogadaj z Wolfshade, będziesz miał najlepsze źródło informacji na temat VE w primerze oraz jego modyfikacji.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Dają ale cena osiągi nieadekwatne. A jak mówisz na trasy chcesz to zwykłe VE daje radę.koziro pisze:A dlaczego nie wałki z n1? Myślałem, że dają power up i większy moment obrotowy. ..
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily