[P11/WP11] Wymiana pasków wielorowkowych...
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] Wymiana pasków wielorowkowych...
Witajcie.
Po odpaleniu strasznie piszczą mi paski.
Kupiłem już nowe i chciałem je wymienić ale tak mało jest miejsca przez klimy rurki, że poddałem się.
Czy ktoś z Was sam wymieniał, czy macie jakieś wskazówki co i jak?
Nie wiem czy nie trzeba zdejmować koła.
Czekam na info.
Po odpaleniu strasznie piszczą mi paski.
Kupiłem już nowe i chciałem je wymienić ale tak mało jest miejsca przez klimy rurki, że poddałem się.
Czy ktoś z Was sam wymieniał, czy macie jakieś wskazówki co i jak?
Nie wiem czy nie trzeba zdejmować koła.
Czekam na info.
Ściągasz koło i osłonę koła pasowego. Dalej wszystko praktycznie z góry się robi.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
serio aż tak trudno ? w CD nie ma problemu ściągasz osłonę pasków i się wymienia na miętowo przy skręconych kołach jak ktoś lubi dużo miejsca może ściągnąć koło !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
No Panowie bez przesady. Będę gdzieś u kogoś wymieniał w SR20 to zrobię tutoriala.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ja mam takie pytanko co do paska alternatora przy okazji Tam u góry nad alternatorem jest taka długa śruba czy nią sie moze naciąga pasek bo cos takiego widziałem w p12 dieslu ale nie jestem pewien.. Tą srubą przestawia sie chyba polozenie altka, wiec tak mi sie wydaje ze moze sie napina w ten sposób
Jutro zrobie fotke..
Jutro zrobie fotke..
Hortex, przy regulacji masz 2 śruby - jedna od boku - blokująca, i druga od góry - długa jak diabli służąca do regulacji naciągu paska.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie wiem czy dobrze naciągnąłem ten pasek i czy w ogole cos naciągnąłem bo wydaje sie taki jaki był
Mianowicie poluzowałem tą blokade i kreciłem w 2 mańki w 1 szło z oporem a w 2 sruba (ta długa) robiła sie luzna i jak lekko "popukałem" altka to sruba sie napręzyła jak bym musiał go odepchnąć i z tego wynikło ze kreciłem w 2 strony :S Wydawało mi sie ze pasek sie naciągnął w przeciwieństwie do tego luzu co był ale nadal piszczy i obroty mi falują przy sporym obciązeniu tak jakby altek nie był za dobrze napędzany..
Mianowicie poluzowałem tą blokade i kreciłem w 2 mańki w 1 szło z oporem a w 2 sruba (ta długa) robiła sie luzna i jak lekko "popukałem" altka to sruba sie napręzyła jak bym musiał go odepchnąć i z tego wynikło ze kreciłem w 2 strony :S Wydawało mi sie ze pasek sie naciągnął w przeciwieństwie do tego luzu co był ale nadal piszczy i obroty mi falują przy sporym obciązeniu tak jakby altek nie był za dobrze napędzany..
Ugięcie paska po naciągnięciu powinno wynosić 5-7mm jak dobrze pamiętam.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Odpowiednio napinasz pasek tą długą śrubą (pionową). Jak się odpowiednio napnie, to potem blokujesz całość - dokręcasz tą śrubę poziomą.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_