Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Wymiana pasków wielorowkowych...

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

dcc69
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2015-05-04, 22:08
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

[P11/WP11] Wymiana pasków wielorowkowych...

Post autor: dcc69 » 2015-05-07, 19:01

Witajcie.
Po odpaleniu strasznie piszczą mi paski.
Kupiłem już nowe i chciałem je wymienić ale tak mało jest miejsca przez klimy rurki, że poddałem się.
Czy ktoś z Was sam wymieniał, czy macie jakieś wskazówki co i jak?
Nie wiem czy nie trzeba zdejmować koła.
Czekam na info.

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-07, 19:37

Ściągasz koło i osłonę koła pasowego. Dalej wszystko praktycznie z góry się robi.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-05-07, 20:26

serio aż tak trudno ? w CD nie ma problemu ściągasz osłonę pasków i się wymienia na miętowo przy skręconych kołach jak ktoś lubi dużo miejsca może ściągnąć koło !
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2015-05-07, 21:45

Potwierdzam słowa dcc69 bardzo słaby dostęp w sr20 przez klimę, ja tez się poddałem.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-07, 21:55

No Panowie bez przesady. Będę gdzieś u kogoś wymieniał w SR20 to zrobię tutoriala.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2015-05-08, 09:26

Da się wymienić samemu mało miejsca fakt ale troszkę gimnastyki i pójdzie .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
hortex
wiem o czym pisze
Posty: 60
Rejestracja: 2015-04-19, 22:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hortex » 2015-05-22, 18:49

Ja mam takie pytanko co do paska alternatora przy okazji :P Tam u góry nad alternatorem jest taka długa śruba czy nią sie moze naciąga pasek bo cos takiego widziałem w p12 dieslu ale nie jestem pewien.. Tą srubą przestawia sie chyba polozenie altka, wiec tak mi sie wydaje ze moze sie napina w ten sposób :P

Jutro zrobie fotke..

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-22, 20:32

Hortex, przy regulacji masz 2 śruby - jedna od boku - blokująca, i druga od góry - długa jak diabli służąca do regulacji naciągu paska.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
hortex
wiem o czym pisze
Posty: 60
Rejestracja: 2015-04-19, 22:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hortex » 2015-05-28, 22:35

Nie wiem czy dobrze naciągnąłem ten pasek i czy w ogole cos naciągnąłem bo wydaje sie taki jaki był :D

Mianowicie poluzowałem tą blokade i kreciłem w 2 mańki w 1 szło z oporem a w 2 sruba (ta długa) robiła sie luzna i jak lekko "popukałem" altka to sruba sie napręzyła jak bym musiał go odepchnąć i z tego wynikło ze kreciłem w 2 strony :S Wydawało mi sie ze pasek sie naciągnął w przeciwieństwie do tego luzu co był ale nadal piszczy i obroty mi falują przy sporym obciązeniu tak jakby altek nie był za dobrze napędzany..

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-28, 22:41

Ugięcie paska po naciągnięciu powinno wynosić 5-7mm jak dobrze pamiętam.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
hortex
wiem o czym pisze
Posty: 60
Rejestracja: 2015-04-19, 22:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hortex » 2015-05-29, 01:13

A jak jest z tą blokadą, mam ja luzowac jak naprezam pasek i potem ją skrecic?
Jutro jeszcze pokombinuje, nie chciałem przesadzic zeby zaraz łozysk nie wymieniac..

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2015-05-29, 08:09

Odpowiednio napinasz pasek tą długą śrubą (pionową). Jak się odpowiednio napnie, to potem blokujesz całość - dokręcasz tą śrubę poziomą.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”