Mam problem z odpalaniem mojej Primery WP11.144
Mianowicie gdy parkuje ją silnikiem do dołu (pod kątem) strasznie długo trzeba kręcić żeby odpaliła. Silnikiem do góry gdy auto stoi jest trochę lepiej, ale też bez rewelacji.
Wymieniłem filtr paliwa, a przed filtrem zastosowałem drugi filtr z zaworkiem zwrotnym, żeby paliwo się nie cofało (myślałem że to może być przyczyną). Niestety nie pomógł ten zabieg. Ktoś z Was miał podobny problem i go rozwiązał?
[P/WP11.144] Ciężko odpala
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Raz to rozrusznik - pewnie bendiks się wiesza, a dwa to zasilanie do zrobienia - masy do przeczyszczenia. No i pytanie w jakim stanie jest akumulator?
Po co filtr z zaworkiem zwrotnym? Przecież pompa jest w baku i pompuje paliwo zaraz po załączeniu zapłonu.
Po co filtr z zaworkiem zwrotnym? Przecież pompa jest w baku i pompuje paliwo zaraz po załączeniu zapłonu.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Główna jest pod podstawą akumulatora, reszty musisz poszukać sam - gruby przewód przykręcony do bloku silnika lub do głowicy - przynajmniej w dwóch miejscach
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_