Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] SR20 115 KM jak przywrócić moc?

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-02-03, 19:23

zuh pisze:Moda robiłeś bez wymiany wałka nantego z GT?
Tak bez wałki potem zmieniałem na GT.

alirc
wiem o czym pisze
Posty: 87
Rejestracja: 2012-12-26, 19:23
Lokalizacja: Szczecin Koszalin

Post autor: alirc » 2013-05-14, 02:00

Panowie odświeżę trochę kotleta....Mam primerę P10 2,0 125KM, będzie odczuwalna poprawa mocy jak włożę wałki od GT? Ile może przybyć mocy? Jeżeli w ogóle przybędzie?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-05-14, 02:15

alirc, służę walkami z GT jakby co ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
jswistow
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 12:58
Lokalizacja: Zamość

Post autor: jswistow » 2013-05-14, 17:20

moja primera też pochodzi z niemiec
z dokumentów można wyczytać 96kw czyli 131 KM
a z VIN-u wynika że mam silnik SR20DEL, program esi tronic pokazuje jasno że te silniki miały 131
ile osób tyle teorii

koziro
stały bywalec
Posty: 113
Rejestracja: 2009-12-09, 21:57
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

Post autor: koziro » 2013-06-24, 09:13

są wersje 115-sto konne. ja mam takową. po zakupię pojechałem na hamownię i wyszło 117 km.
nissan.. i wszystko jasne..

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

[P11/WP11] Róznice między silnikami SR20DE /DEH /DEL

Post autor: howard512 » 2014-10-28, 15:57

Witam. Jak już wiadomo moc w papierach i po sprawdzeniu VINu nie zawsze pokrywa się. Stąd moja ciekawość czym różnią się jednostki DE / DEL / DEH . Dokładniej czy ich moc i oznaczenie zależy od samej konstrukcji silnika ( wałków, ustawień rozrządu etc. ) czy gdzieś w elektronice, ECU albo rodzaju wydechu ( katalizatorów itp.) dolotu? Jeśli ktoś ma jakąś sprawdzoną wiedzę na ten temat to czekam na odpowiedzi na nurtujące mnie dotąd pytanie :)
Dla przykladu u mnie w papierach 96KW czyli te 131KM. Z VINu wynika, że mniej, bo to ponoć DEL -najsłabszy z SRek. Teraz mam silnik z Almery Tino, która rzekomo miala 136KM, po podłubaniu w katalogach różnego typu wychodzi, ze nie jest to DEL tylko DE, którego konstrukcja wg mnie zupełnie się nie różni od poprzedniego silnika. Zanim pojadę na hamownię by na 100% określić moc chętnie zasięgnę teorii z forum. Hamownie planuję odwiedzic dwukrotnie, przed modami i po czyli zmianie kolektora z 4-1 z katalizatorem na 4-2-1 z P10 bez tego ekobadziewia i wałka ssacego z DEH - to chyba najbardziej popularne i najmniej skomplikowane przerobki.

http://www.nissantech.pl/topic/84-sr20- ... parametry/ Tutaj o DEL nic nie znalazłem, a ten najbardziej mnie interesuje prawdę mówiąc.

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2014-10-28, 18:55

Ja w swojej miałem dwa katy i małą średnice rur w wydechu na kolankach jeszcze mniejszą. Coś mi się o uszy obiło, że w DELach są tłoki wklęsłe.

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2014-10-28, 22:36

O wklęsłych tłokach też coś słyszałem. U mnie były płaskie. Jeden kat ( ten po środku) ktos przede mna zamienil na zwykla rure, został jeszcze pierwszy ten zaraz za kolektorem. 4-2-1 od P10 juz czeka :)
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”