Ciężkie odpalanie na ciepłym silniku
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Ciężkie odpalanie na ciepłym silniku
Witam. Jak w temacie, problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Trzeba go dość długo pokrecic żeby zaskoczył, a na zimnym nie ma najmniejszego problemu, pali na dotyk. Koledzy mówią że jakis czujnik poszedł ale nie mam pojęcia jaki. Proszę o pomoc
Primera 2.0 TD 97r
Primera 2.0 TD 97r
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
ciezko odpala
Dobrze by bylo gdybys napisal jaki masz osprzet. Bosch czy Zexel. Druga sprawa to czy swieci sie check(lampka kontrolna silnika ). Wiesz co to jest. Zrob autodiagnostyke silnika. Jak ja zrobic to masz w dziale primery w waznych tematach KODY BLEDOW W TD AUTODIAGNOSTYKA . Twoje autko jest z 1997roku wiec bedzie gniazdo diagnostyczne prostokatne . I tu mala uwaga . Pisze zewrzec gorne krncowe prawe piny w gornym rzedzie . To Ty masz zewrzec pin ostatni i przedostatni. reszta to tak jest tam napisane.
Zobaczymy jakie bledy sie pokaza.Jak zrobisz autodiagnostyke i nie pokaze Ci bledu to zagrzej silnik do tej temperatury co nie odpala i wez butelke z zimma woda (1,5 litra ) i polej glowice pompy wtryskowej ta woda i odpal silnik . Jesli odpali to bedzie pompa do remontu. Jesli nie to trzeba bedzie wyciagnac czujnik polozenia walu korbowego i dobrze go poogladac .On moze miec juz mikropekniecia bo moze byc od nowosci i jak sie nagrzeje te mikropekniecia sie powiekszaja i on bedzie przeklamywac. Rowniez moze sie CI rozleciec w rekach jak go wyciagniesz . Jesli to bedzie czujnik polozenia walu korbowego to napisz na priv .Ja Ci napiszwe jaki masz kupic czujnik zeby nie placic tak duzo (okolo500zl )za orginal.
Zobaczymy jakie bledy sie pokaza.Jak zrobisz autodiagnostyke i nie pokaze Ci bledu to zagrzej silnik do tej temperatury co nie odpala i wez butelke z zimma woda (1,5 litra ) i polej glowice pompy wtryskowej ta woda i odpal silnik . Jesli odpali to bedzie pompa do remontu. Jesli nie to trzeba bedzie wyciagnac czujnik polozenia walu korbowego i dobrze go poogladac .On moze miec juz mikropekniecia bo moze byc od nowosci i jak sie nagrzeje te mikropekniecia sie powiekszaja i on bedzie przeklamywac. Rowniez moze sie CI rozleciec w rekach jak go wyciagniesz . Jesli to bedzie czujnik polozenia walu korbowego to napisz na priv .Ja Ci napiszwe jaki masz kupic czujnik zeby nie placic tak duzo (okolo500zl )za orginal.
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
Dobrze. Z boschem latwiej cos podkombinowac. Z checkiem tak ma byc. Pomimo tego ze sie nie swieci w czasie jazdy to zrobcie ta autodiagnostyke . Jak wywali jakies bledy to najpierw je wykasujcie wedlug procedury i zapal silnik i znowu zrobcie autodiagnostyke i zobaczysz ktore zostana .Moga zostac jakies stare bledy i nie zostaly wykasowane.