Strona 1 z 3
[P11/WP11] Wyposażenie poszczególnych modeli
: 2012-07-07, 19:50
autor: zuh
Siemacie, tak się zastanawiam, co mają na wyposażeniu poszczególne wersje p11stek.
: 2012-07-07, 19:51
autor: Rysiu83
Gdzieś chyba był taki temat.Trzeba by golasy seryjne opisywać...
: 2012-07-08, 09:48
autor: Fenr1r
Coś kiedyś było w tym temacie
http://www.auto-swiat.pl/1-nissan-prime ... -doskonala
Pod linkiem możesz co nieco poczytać o Primkach
: 2012-07-08, 09:53
autor: Rysiu83
Ale kozak artykuł
: 2012-07-08, 13:18
autor: Arias
Artykuł bardzo ciekawy, można sobie poczytać, troszkę skrzydełek dodaje użytkownikom Primerek
Co do pytania zuh'a to ciężko odpowiedzieć jednoznacznie na Twoje pytanie, bo Primerka na różne rynki dysponowała różnym wyposażeniem. Najlepiej wyposażone modele na Europę, to Primerki na rynek skandynawski, zaś w USA jako Infinity G20, skóra i automatyczna klimatyzacja to standard. Generalnie, to dla siebie to najlepiej zrobić składaka, co potrzebujesz to se zamontujesz, ja właśnie taki projekt realizuję
Pozdrawiam
: 2012-07-12, 21:11
autor: zuh
A coś tak bardziej ogólnego.
Np jaka najbogatsza wersja a jaka najbiedniejsza. Najlepiej każdą po kolei.
Albo coś takiego: wersja GT ma obniżone zderzaki, półskóre itp
: 2012-07-13, 10:00
autor: Wiooreck
Również przeczytałem artykuł i o dziwo sama prawda
Co do tych wersji, to z własnego doświadczenia i obserwacji mogę napisać.
LX - najuboższa, ale już w standardzie montowane było wspomaganie i centralny zamek (i przeważnie z pilotem). Później
GX, spotkałem się w tej wersji z dwiema poduszkami jak i z jedną, ABS'em, elektrycznymi szybami (przeważnie tylko dwiema) i lustrami.
Była jeszcze "usportowiona" wersja
Si do której był montowany tylko 1.6. Były kubełkowe fotele, dość często półskórzane, klima i dodany spojler na tylnej klapie. Drugą usportowioną wersją było
SRi, tam już motor 2.0 (przeważnie ten 130 konny, w niemczech tylko 115), pakiet zewnętrzny z GT i głównie to samo co w Si (i tylko benzyna). Nie wiem czy występowały przy p11 GLX, ale warto też wspomnieć o najbogatszej "cywilnej"
SLX. Było prawie wszystko, zależnie od państwa. Występowały 4 elektryczne szyby, lustra podgrzewane i regulowane elektrycznie, półskórzane lub całe obszyte skórą fotele, nawet z elektryczną regulacją położenia i podgrzewaniem. Można było jeszcze spotkać różne rodzaje kierownic: zwykła, zwykła obszyta skórą, perforowana z profilam na kciuki i ta sama ale obszyta skórą.
O
GT wiem tyle że było wszystko, od skóry, po komputer, nawet kolorowane części wnętrza, np perforowana część na kierownicy malowana na zielono. Nie wiem jaki cel miał ten zabieg
I jeszcze
STW (Limited Edition) z jakże świetnym lakierem typu kameleon...
Edit:
Skandynawskie wersje widziałem, że w sedanie miały montowane wycieraczki na tylnych szybach, a także wycieraczki na reflektorach z przodu.
: 2012-07-13, 10:24
autor: janusz
Co do P11GT. Do nakładki na progach, inne zderzaki, halogeny, spojler na klapie, półskóra, przednie fotele - kubełki, 4x poduszka powietrzna + napinacze pasów, klima, ABS, el. lusterka, 4x el. szyby, regulacja wysokości lamp, rozpórki na kielichach przód i tył, u siebie znalazłem jescze wzmocnienie płyty podłogowej, większe tarcze hamulcowe, obrotka do 9tys i budzik do 240km/h, alufelgi w standardzie.
Wersje skandynawskie miały wycieraczkę tylnej szyby w wersji sedan - choć nie wszystkie, wycieraczki na lampach i podgrzewane fotele.
Chociaż podgrzewane fotele także trafiały się inne kraje niż skandynawia
: 2012-07-13, 10:54
autor: Rysiu83
No a gdzie Sportline?
50 sztuk czarnych,50 sztuk czerwonych rocznik wypustu 1997.
Zawieszenie Eibach Pro Kit -30 albo 40 mm,17" OZ F1 z gumą 215/40/17.Listwa ozdobna na desce rozdzielczej przed pasażerem,chromowane nakładki progów,Wloty powietrza malowane na czarno z siatką
Aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów.
[ Dodano: 2012-07-13, 11:55 ]
Wiooreck pisze:usportowioną wersją było SRi, tam już motor 2.0 (przeważnie ten 130 konny, w niemczech tylko 115), pakiet zewnętrzny z GT i głównie to samo co w Si
tylko i wyłącznie tylny spoiler w SRi/Si od GT był zewnętrznie
: 2012-07-14, 17:18
autor: Wiooreck
Rysiu83, zapomniałem całkowicie o Sportlinie... niestety ani jednego nie widziałem na żywo i dlatego mi pewnie wyleciało z głowy. A z tym SRi to może być jak mówisz, ale jak się przyznam że widziałem SRi z pakietem od GT i tym się zasugerowałem. Mowię, że z moich obserwacji
: 2012-07-14, 17:34
autor: vimek999
Dodam jeszcze P11 SRi ga16de bardzo popularną na wyspach. Chromowane klamki oraz listwy ozdobne na progach, półskórzana tapicerka, alu w standardzie i tylko w wersji sedan.Z elektryki tylko szyby przednie.
: 2012-07-14, 18:12
autor: Rysiu83
Wiooreck pisze:Rysiu83, zapomniałem całkowicie o Sportlinie... niestety ani jednego nie widziałem na żywo i dlatego mi pewnie wyleciało z głowy.
Ja takowego posiadam
: 2012-07-15, 17:20
autor: elmer80
Tutaj
KLIK masz co nieco o wyposażeniu tyle że z rynku niemieckiego i w takim języku niestety. Ale i tak większość Primer stamtąd sprowadzana więc powinno się zgadzać
: 2012-07-16, 20:57
autor: SCOOTER
Dodam że była jeszcze wersja TopSport.
Taka odmiana GT.
Np.: podłokietnik tylnej kanapy, szyber dziura.
: 2012-07-17, 06:20
autor: Rysiu83
J.W plus alu wstawki na konsoli środkowej plus dwukolorowa kierownica.
[P11/WP11] Primera P11 Najbogatsza wersja
: 2013-01-15, 22:15
autor: zuh
Podobno najbogatsza wersja to P11 SE czy to może P11 GT SE?
Wiadomo, że miała
4x szyby elektryczne
podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka
halogeny
komputer pokładowy
podgrzewane siedzenia
ABS
4x poduszka powietrzna
elektrycznie sterowane siedzenie kierowcy
skórzana tapicerka
Pytanie co jeszcze miałą na wyposażeniu?
Jak to jest z wersją GT?
Czy sterowanie elektryczne siedzenie też było w fotelu pasażera?
Jaki wygląd miała skórzana tapicerka?
: 2013-01-15, 22:50
autor: vixo
STW nie była najbogatszą
: 2013-01-15, 23:15
autor: Zielkq
STW było limitowaną wersją specjalną, ale czy najbogatszą? - tutaj bym polemizował. Głównie wyróżniała się tylko numerkiem od 1 do 200 i lakierem typu kameleon.
Tutaj link do zaprezentowanej SE (widać między innymi tapicerkę foteli)
http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... lna-opcja-;/
Dorzuć do tego jeszcze wycieraczki na reflektorach, czy wycieraczkę szyby w sedanie, ale czy one były przypisane sztywno do wyposażenia, to ciężko stwierdzić...
Pozdrawiam
: 2013-01-15, 23:20
autor: Rysiu83
Raczej do rynku i ewentualnie opcjonalnie.
: 2013-01-15, 23:28
autor: zuh
To może inaczej. Co jeszcze mogło być na wyposażeniu P11 oprócz
4x szyby elektryczne
podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka
halogeny
komputer pokładowy
podgrzewane siedzenia
ABS
4x poduszka powietrzna
elektrycznie sterowane siedzenie kierowcy
skórzana tapicerka
elektryczny szyberdach
wycieraczki na lampach
wycieraczka na tylnej szybie w sedanach
lotka na klapie
podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych (wyczytałem w serwisówce)
No i jak to było z tym fotelem od pasażera, był regulowany elektrycznie?
Re: Primera P11 Najbogatsza wersja
: 2013-01-15, 23:31
autor: Zielkq
zuh pisze:
Wiadomo, że miała
4x szyby elektryczne
skórzana tapicerka
(..)
Tego, jak i innych elementów też nie brałbym jednak za pewnik - właśnie widzę zdjęcia SE, która ma tylko elektrykę na przednich szybach i nie ma skóry, ale ma podgrzewanie siedzeń i wycieraczki na reflektorach
zuh pisze:To może inaczej. Co jeszcze mogło być na wyposażeniu P11 oprócz
podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych (wyczytałem w serwisówce)
Też gdzieś już pytałem o listę możliwego wyposażenia - w sumie bezskutecznie... Z tego co wiem, to fabrycznie tylko daszek pasażera mógł mieć lusterko i podświetlenie. Kierowcy był "czysty". Przerabiałem akurat ten temat
Dorzuć jeszcze różnice w oświetleniu wnętrza - nie zawsze jest lampka nad lusterkiem środkowym.
[edit]Nie wszystkie modele mialy tez 6 glosnikow fabrycznie.
: 2013-01-16, 03:38
autor: abc1234xx
zapomnieliscie o drzewie na desce rozdzielczej
to takie specjalne drzewo rodzaju plastikowcow lisciastych
: 2013-01-16, 08:52
autor: Zielkq
abc1234xx pisze:zapomnieliscie o drzewie na desce rozdzielczej
w sumie nie tylko na desce rozdzielczej (oslona zegarow/panel srodkowy/okolice dzwigni zmiany biegow), ale i na kierownicy sie zdarzalo
Jeszcze podlokietnik na kanapie, 3 zaglowek, 3 3-punktowe pasy.
Pozdrawiam
: 2013-01-16, 16:33
autor: Arias
Klimatronic w wersjach na Japonię i USA, NATS, szyby atermiczne, cyfrowe zegary, Radio + 6 głośników Kenwood bądź Pioneer + zmieniarka, elektryczne regulowane fotele przednie w USA, lampy Xenon na Japonię, silnik SR20VE na Japonię, uchwyty na kubki i okulary, większy podłokietnika na Japonię i USA, podobno podgrzewana przednia szyba na Skandynawię, automatyczne pasy na USA, klimatyzowany schowek
: 2013-01-16, 16:36
autor: bombel
Arias SR20VE był dopiero w P12
: 2013-01-16, 18:00
autor: Arias
"The sr20ve P11s are the Te-V (sedan) and G-V (wagon).
They made them from September 98.
Both came ONLY with the CVT-M6 transmission."
w razie wątpliwości "
http://www.mgturner.demon.co.uk/primeraj.htm
: 2013-01-16, 18:05
autor: bombel
W p12 już był ten SR20VE 20V. Pomyłka
: 2013-01-16, 18:47
autor: Zielkq
Arias pisze:elektryczne regulowane fotele przednie w USA
U nas tez byly
Arias pisze:klimatyzowany schowek
Pierwsze slysze, wie ktos cos wiecej na ten temat? Odpadloby mi kombinowanie ala grupa VAG, jezeli jest jakies fabryczne rozwiazanie.
Pozdrawiam
: 2013-01-18, 16:46
autor: Arias
Z tego co gdzieś tam wyczytałem to Infinity G20 miały w opcji z klimatronic-iem aspirator i klimatyzowany schowek
: 2013-01-18, 18:23
autor: Zielkq
No to trzeba będzie zasięgnąć języka. Mam nadzieję, że jak już coś wymyślili to nie będzie to coś na kształt schowka w schowku, bo to się mija z celem...:
http://forums.nicoclub.com/oem-jdm-niss ... 19068.html
Pozdrawiam