Strona 1 z 3

[P11/WP11] Wyposażenie poszczególnych modeli

: 2012-07-07, 19:50
autor: zuh
Siemacie, tak się zastanawiam, co mają na wyposażeniu poszczególne wersje p11stek.

: 2012-07-07, 19:51
autor: Rysiu83
Gdzieś chyba był taki temat.Trzeba by golasy seryjne opisywać...

: 2012-07-08, 09:48
autor: Fenr1r
Coś kiedyś było w tym temacie :)
http://www.auto-swiat.pl/1-nissan-prime ... -doskonala
Pod linkiem możesz co nieco poczytać o Primkach ;-)

: 2012-07-08, 09:53
autor: Rysiu83
Ale kozak artykuł :-o

: 2012-07-08, 13:18
autor: Arias
Artykuł bardzo ciekawy, można sobie poczytać, troszkę skrzydełek dodaje użytkownikom Primerek :]

Co do pytania zuh'a to ciężko odpowiedzieć jednoznacznie na Twoje pytanie, bo Primerka na różne rynki dysponowała różnym wyposażeniem. Najlepiej wyposażone modele na Europę, to Primerki na rynek skandynawski, zaś w USA jako Infinity G20, skóra i automatyczna klimatyzacja to standard. Generalnie, to dla siebie to najlepiej zrobić składaka, co potrzebujesz to se zamontujesz, ja właśnie taki projekt realizuję :]


Pozdrawiam :)

: 2012-07-12, 21:11
autor: zuh
A coś tak bardziej ogólnego.
Np jaka najbogatsza wersja a jaka najbiedniejsza. Najlepiej każdą po kolei.
Albo coś takiego: wersja GT ma obniżone zderzaki, półskóre itp

: 2012-07-13, 10:00
autor: Wiooreck
Również przeczytałem artykuł i o dziwo sama prawda ;)

Co do tych wersji, to z własnego doświadczenia i obserwacji mogę napisać. LX - najuboższa, ale już w standardzie montowane było wspomaganie i centralny zamek (i przeważnie z pilotem). Później GX, spotkałem się w tej wersji z dwiema poduszkami jak i z jedną, ABS'em, elektrycznymi szybami (przeważnie tylko dwiema) i lustrami.
Była jeszcze "usportowiona" wersja Si do której był montowany tylko 1.6. Były kubełkowe fotele, dość często półskórzane, klima i dodany spojler na tylnej klapie. Drugą usportowioną wersją było SRi, tam już motor 2.0 (przeważnie ten 130 konny, w niemczech tylko 115), pakiet zewnętrzny z GT i głównie to samo co w Si (i tylko benzyna). Nie wiem czy występowały przy p11 GLX, ale warto też wspomnieć o najbogatszej "cywilnej" SLX. Było prawie wszystko, zależnie od państwa. Występowały 4 elektryczne szyby, lustra podgrzewane i regulowane elektrycznie, półskórzane lub całe obszyte skórą fotele, nawet z elektryczną regulacją położenia i podgrzewaniem. Można było jeszcze spotkać różne rodzaje kierownic: zwykła, zwykła obszyta skórą, perforowana z profilam na kciuki i ta sama ale obszyta skórą.
O GT wiem tyle że było wszystko, od skóry, po komputer, nawet kolorowane części wnętrza, np perforowana część na kierownicy malowana na zielono. Nie wiem jaki cel miał ten zabieg ;)
I jeszcze STW (Limited Edition) z jakże świetnym lakierem typu kameleon...

Edit:
Skandynawskie wersje widziałem, że w sedanie miały montowane wycieraczki na tylnych szybach, a także wycieraczki na reflektorach z przodu.

: 2012-07-13, 10:24
autor: janusz
Co do P11GT. Do nakładki na progach, inne zderzaki, halogeny, spojler na klapie, półskóra, przednie fotele - kubełki, 4x poduszka powietrzna + napinacze pasów, klima, ABS, el. lusterka, 4x el. szyby, regulacja wysokości lamp, rozpórki na kielichach przód i tył, u siebie znalazłem jescze wzmocnienie płyty podłogowej, większe tarcze hamulcowe, obrotka do 9tys i budzik do 240km/h, alufelgi w standardzie.

Wersje skandynawskie miały wycieraczkę tylnej szyby w wersji sedan - choć nie wszystkie, wycieraczki na lampach i podgrzewane fotele.

Chociaż podgrzewane fotele także trafiały się inne kraje niż skandynawia

: 2012-07-13, 10:54
autor: Rysiu83
No a gdzie Sportline? :-) 50 sztuk czarnych,50 sztuk czerwonych rocznik wypustu 1997.
Zawieszenie Eibach Pro Kit -30 albo 40 mm,17" OZ F1 z gumą 215/40/17.Listwa ozdobna na desce rozdzielczej przed pasażerem,chromowane nakładki progów,Wloty powietrza malowane na czarno z siatką :mrgreen: Aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów.

[ Dodano: 2012-07-13, 11:55 ]
Wiooreck pisze:usportowioną wersją było SRi, tam już motor 2.0 (przeważnie ten 130 konny, w niemczech tylko 115), pakiet zewnętrzny z GT i głównie to samo co w Si
tylko i wyłącznie tylny spoiler w SRi/Si od GT był zewnętrznie :-)

: 2012-07-14, 17:18
autor: Wiooreck
Rysiu83, zapomniałem całkowicie o Sportlinie... niestety ani jednego nie widziałem na żywo i dlatego mi pewnie wyleciało z głowy. A z tym SRi to może być jak mówisz, ale jak się przyznam że widziałem SRi z pakietem od GT i tym się zasugerowałem. Mowię, że z moich obserwacji ;)

: 2012-07-14, 17:34
autor: vimek999
Dodam jeszcze P11 SRi ga16de bardzo popularną na wyspach. Chromowane klamki oraz listwy ozdobne na progach, półskórzana tapicerka, alu w standardzie i tylko w wersji sedan.Z elektryki tylko szyby przednie.

: 2012-07-14, 18:12
autor: Rysiu83
Wiooreck pisze:Rysiu83, zapomniałem całkowicie o Sportlinie... niestety ani jednego nie widziałem na żywo i dlatego mi pewnie wyleciało z głowy.
Ja takowego posiadam :-P

: 2012-07-15, 17:20
autor: elmer80
Tutaj KLIK masz co nieco o wyposażeniu tyle że z rynku niemieckiego i w takim języku niestety. Ale i tak większość Primer stamtąd sprowadzana więc powinno się zgadzać ;)

: 2012-07-16, 20:57
autor: SCOOTER
Dodam że była jeszcze wersja TopSport.
Taka odmiana GT.
Np.: podłokietnik tylnej kanapy, szyber dziura.

: 2012-07-17, 06:20
autor: Rysiu83
J.W plus alu wstawki na konsoli środkowej plus dwukolorowa kierownica.

[P11/WP11] Primera P11 Najbogatsza wersja

: 2013-01-15, 22:15
autor: zuh
Podobno najbogatsza wersja to P11 SE czy to może P11 GT SE?
Wiadomo, że miała
4x szyby elektryczne
podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka
halogeny
komputer pokładowy
podgrzewane siedzenia
ABS
4x poduszka powietrzna
elektrycznie sterowane siedzenie kierowcy
skórzana tapicerka

Pytanie co jeszcze miałą na wyposażeniu?
Jak to jest z wersją GT?
Czy sterowanie elektryczne siedzenie też było w fotelu pasażera?
Jaki wygląd miała skórzana tapicerka?

: 2013-01-15, 22:50
autor: vixo
STW nie była najbogatszą :?:

: 2013-01-15, 23:15
autor: Zielkq
STW było limitowaną wersją specjalną, ale czy najbogatszą? - tutaj bym polemizował. Głównie wyróżniała się tylko numerkiem od 1 do 200 i lakierem typu kameleon.
Tutaj link do zaprezentowanej SE (widać między innymi tapicerkę foteli) http://forum.nissanklub.pl/index.php/to ... lna-opcja-;/
Dorzuć do tego jeszcze wycieraczki na reflektorach, czy wycieraczkę szyby w sedanie, ale czy one były przypisane sztywno do wyposażenia, to ciężko stwierdzić...

Pozdrawiam

: 2013-01-15, 23:20
autor: Rysiu83
Raczej do rynku i ewentualnie opcjonalnie.

: 2013-01-15, 23:28
autor: zuh
To może inaczej. Co jeszcze mogło być na wyposażeniu P11 oprócz

4x szyby elektryczne
podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka
halogeny
komputer pokładowy
podgrzewane siedzenia
ABS
4x poduszka powietrzna
elektrycznie sterowane siedzenie kierowcy
skórzana tapicerka
elektryczny szyberdach
wycieraczki na lampach
wycieraczka na tylnej szybie w sedanach
lotka na klapie
podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych (wyczytałem w serwisówce)

No i jak to było z tym fotelem od pasażera, był regulowany elektrycznie?

Re: Primera P11 Najbogatsza wersja

: 2013-01-15, 23:31
autor: Zielkq
zuh pisze: Wiadomo, że miała
4x szyby elektryczne
skórzana tapicerka
(..)
Tego, jak i innych elementów też nie brałbym jednak za pewnik - właśnie widzę zdjęcia SE, która ma tylko elektrykę na przednich szybach i nie ma skóry, ale ma podgrzewanie siedzeń i wycieraczki na reflektorach :-P
zuh pisze:To może inaczej. Co jeszcze mogło być na wyposażeniu P11 oprócz
podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych (wyczytałem w serwisówce)
Też gdzieś już pytałem o listę możliwego wyposażenia - w sumie bezskutecznie... Z tego co wiem, to fabrycznie tylko daszek pasażera mógł mieć lusterko i podświetlenie. Kierowcy był "czysty". Przerabiałem akurat ten temat :D

Dorzuć jeszcze różnice w oświetleniu wnętrza - nie zawsze jest lampka nad lusterkiem środkowym.

[edit]Nie wszystkie modele mialy tez 6 glosnikow fabrycznie.

: 2013-01-16, 03:38
autor: abc1234xx
zapomnieliscie o drzewie na desce rozdzielczej :) to takie specjalne drzewo rodzaju plastikowcow lisciastych ;D :evil:

: 2013-01-16, 08:52
autor: Zielkq
abc1234xx pisze:zapomnieliscie o drzewie na desce rozdzielczej :)
w sumie nie tylko na desce rozdzielczej (oslona zegarow/panel srodkowy/okolice dzwigni zmiany biegow), ale i na kierownicy sie zdarzalo ;-)
Jeszcze podlokietnik na kanapie, 3 zaglowek, 3 3-punktowe pasy.

Pozdrawiam

: 2013-01-16, 16:33
autor: Arias
Klimatronic w wersjach na Japonię i USA, NATS, szyby atermiczne, cyfrowe zegary, Radio + 6 głośników Kenwood bądź Pioneer + zmieniarka, elektryczne regulowane fotele przednie w USA, lampy Xenon na Japonię, silnik SR20VE na Japonię, uchwyty na kubki i okulary, większy podłokietnika na Japonię i USA, podobno podgrzewana przednia szyba na Skandynawię, automatyczne pasy na USA, klimatyzowany schowek

: 2013-01-16, 16:36
autor: bombel
Arias SR20VE był dopiero w P12

: 2013-01-16, 18:00
autor: Arias
"The sr20ve P11s are the Te-V (sedan) and G-V (wagon).
They made them from September 98.
Both came ONLY with the CVT-M6 transmission."

w razie wątpliwości "

http://www.mgturner.demon.co.uk/primeraj.htm

: 2013-01-16, 18:05
autor: bombel
W p12 już był ten SR20VE 20V. Pomyłka :)

: 2013-01-16, 18:47
autor: Zielkq
Arias pisze:elektryczne regulowane fotele przednie w USA
U nas tez byly ;-)
Arias pisze:klimatyzowany schowek
Pierwsze slysze, wie ktos cos wiecej na ten temat? Odpadloby mi kombinowanie ala grupa VAG, jezeli jest jakies fabryczne rozwiazanie.

Pozdrawiam

: 2013-01-18, 16:46
autor: Arias
Z tego co gdzieś tam wyczytałem to Infinity G20 miały w opcji z klimatronic-iem aspirator i klimatyzowany schowek

: 2013-01-18, 18:23
autor: Zielkq
No to trzeba będzie zasięgnąć języka. Mam nadzieję, że jak już coś wymyślili to nie będzie to coś na kształt schowka w schowku, bo to się mija z celem...:
http://forums.nicoclub.com/oem-jdm-niss ... 19068.html
Pozdrawiam