![:/](./images/smilies/kwasny.gif)
Więc ...
![Obrazek](http://img849.imageshack.us/img849/666/1728948287.jpg)
porozcinałem diaxem zakuwki, trzeba delikatnie objechac wokoło, nie za głęboko zeby nie uszkodzic rurki w srodku, a brzegi pozostałe po cieciu wygładziłem do poziomu kołnierza na rowno pilnikiem.
zaraz po rozcieciu i zsunięciu węzyka
![Obrazek](http://img594.imageshack.us/img594/3637/zdjcie0370v.jpg)
![Obrazek](http://img580.imageshack.us/img580/5266/zdjcie0371.jpg)
![Obrazek](http://img607.imageshack.us/img607/7423/zdjcie0373.jpg)
FILM
![Obrazek](http://i3.ytimg.com/vi/zGOWHyhmwkY/default.jpg)
a tu grad juz zpiłowany i punktakiem zabijam od gory, końcówka rurki musi byc lekko szersza zeby przewod nie zsunął sie.
![Obrazek](http://img9.imageshack.us/img9/7225/zdjcie0375y.jpg)
Dokupiłem węża Fagumit WT-33/11 na paliwa i oleje do 1Mp czyli 10 bar temp. pracy -30 do 100"C okresowo do 125"C
http://www.tworzywa.org/download/users/ ... 1i2Mpa.pdf
0,5 m weża wystarczy do tego opaski zaciskowe 4 szerokie na śrubę i 4 wąskie ślimakowe, po dwie na każde łączenie. Zdjęcia moze wkrótce.