Strona 5 z 6

: 2013-07-04, 20:54
autor: wartburg
A może wszystkie bite były:-)

: 2013-07-05, 00:54
autor: wod2u
To moja też :-D

: 2013-07-05, 22:27
autor: vincetti
swego czasu miałem jedną taką a drugą taką :mrgreen:

: 2013-07-17, 19:04
autor: bombel
Sajmooon zginął Twój rysunke z wymiarami wykładziny :P

: 2013-07-17, 20:30
autor: Sajmooon
już tam poprawiłem i jeszcze tutaj dla pewności:
Obrazek

: 2013-07-26, 06:48
autor: yarco24
koledzy a wiecie coś na temat wersji sport (nie GT) ??? Chodzi mi o jakieś znaki szczególne, z jakim silnikiem wychodziła, czym w wyposażeniu się wyróżniała??

: 2013-07-26, 08:52
autor: MagicalFire
jest tu taki opis p 10 ??

: 2013-07-26, 08:55
autor: vixo
A co chcesz wiedzieć o p10 :?:

: 2013-07-26, 08:59
autor: MagicalFire
to samo co w tym temacie

: 2013-07-26, 09:01
autor: vixo
zakładaj nowy temat to coś ulepimy ;)

: 2013-07-26, 09:23
autor: Sajmooon
yarco24 to było jakoś tak:
-białe zegary
-fotele chyba bardziej wyprofilowane
-silnik to SR20
a co jeszcze to nie wiem :)

: 2013-07-26, 13:27
autor: bombel
Poza polkubelkami i bialymi zegarami to niczym. Silnik ten sam 140 KM

: 2013-07-27, 09:10
autor: yarco24
bombel, i Sajmooon, właśnie o takie wyjaśnienie mi chodziło :-P

: 2013-07-27, 11:24
autor: Sajmooon
wersja "Sport" jak patrzałem na zagranicznych forach to miała na tylnej klapie znaczek "Sport" aaaale wyglądem nie różnił się od takiego znaczka który widziałem w Tesco za parę zł :P :D

: 2013-07-29, 16:20
autor: elmer80
Ja bym jednak śmiał twierdzić ze troszkę twardsza ch-ka zawieszenia w wersjach sedan i hatchback, jezeli chodzi o modele sprzed liftingu liftu. W kombi bez zmian. Mówię to w porównaniu do mojego comfort high oraz tego co piszą na zagranicznych forach. Gdzieś nawet widziałem inne oznaczenie sprężyn, tak jak oznaczają producenci tzn kolorowymi kropkami. Przy końcu produkcji to do wszystkich wersji wkładali ten sam bardziej miękki zawias (niestety)
Kolejna cecha to brak chromów tj grill jak i klamki sa zawsze w kolorze nadwozia.
I jeżeli to wersja sport z silnikiem 2.0 a nie 1.8 , to były tylko na felgach 16"

: 2013-09-05, 21:17
autor: KTR
nie wiem czy dobry temat ale mam pytanie o standardowe miejsca gdzie rdzewieje P11.144:oops: .... Czy spotkaliscie sie z purchlami pod klamkami...??

: 2013-09-05, 21:36
autor: nice-wawa
KTR pisze:nie wiem czy dobry temat ale mam pytanie o standardowe miejsca gdzie rdzewieje P11.144:oops: .... Czy spotkaliscie sie z purchlami pod klamkami...??
Dokładnie moja z 2001 przy kupnie w marcu zeszłego roku miała purchle przy klamkach drzwi od kierowcy i z tyłu od pasażera .Jak podasz mail na PW to mogę wysłać zdjęcia jak się prezentowała zaraz po kupnie.

: 2013-09-05, 22:54
autor: bombel
kielichy przod i poszybie oraz przednie blotniki

: 2013-09-06, 20:43
autor: Serwises
U mnie tak samo pod chromowanymi klamkami wychodzą parchy.Ponoć chrom wchodzi w reakcję z blachą w tym miejscu(tak mówili na zlocie).

: 2013-09-06, 21:10
autor: bombel
Laczenie dwoch metali to bankowa korozja

: 2013-09-06, 21:46
autor: janusz
bombel zależy czy metale się lubią czy niekoniecznie. Jak nie lubią (chodzi o dyfuzję jonów), to korozja jest zagwarantowana.

KTR w Primerach standardowe miejsca do sprawdzenia przed kupnem - progi (zwłaszcza jak jest szyberdach), podłoga pod nogami kierowcy i pasażera, podłużnice tył i kielichy, łączenia błotników z progami - resztę chyba znasz.

: 2013-12-23, 19:53
autor: Toudi1995
Da się przez nr VIN rozszyfrować co ma sie w wyposażeniu?
Myślę, że mam dość bogatą wersje:
halogeny
xenony
spryskiwacze
drewno w środku łącznie z kierownicą
zmieniarka
4 el szyby
el, pod lusterka
el fotel kierowcy
pogrzewane fotele przód
3 trzypunktowe pasy z tyłu i 3 zagłówki
skóra
komputer pokładowy
spojler ze stopem
3 swiatło stop na szybie
alarm
2 lampki we wnętrzu (na podsufitce)
centralny zamek
chromowanie klamki zewnetrzne i wewnetrzne
(na pewno o czymś zapomniałem)
W moim modelu brakuje mi sprysków i halogenów pierwotnie były, ale ktoś naprawiając auto po stluczce nie założył ich, dlatego mam też tylko jeden xenon

: 2013-12-23, 20:08
autor: Zielkq
Toudi1995 pisze:Da się przez nr VIN rozszyfrować co ma sie w wyposażeniu?
Da się :) Jest na forum nawet specjalny temat do rozszyfrowywania VIN: viewtopic.php?t=861

Ale rzeczywiście, z tego co piszesz, to dobrze wyposażony egzemplarz trafiłeś :)

: 2013-12-23, 23:45
autor: zuh
Toudi1995, lotka raczej dokładana bo po co cztery stopy. Ostatnio kupiłem sprowadzaną z niemiec i też takie wyposażenie jak Ty z tym że mam wszystko kompletne ale nie mam spojlera do tego jeszcze alufelgi i pilot do radia przy kierownicy. Nadwozie w wersji HB z SR20 pod maską.

: 2013-12-24, 00:18
autor: laszlo
U mnie rdza wlazła na słupek A od strony pasażera troche nad lusterkiem. Normalnie sie dziura zrobiła.

: 2013-12-24, 12:49
autor: Toudi1995
Ja też mam alufelgi i 8 głośników :)
Lotka może oryginał tylko ktoś mógł do niej stop dołożyć moja przyjechała z Belgi.

: 2013-12-24, 13:04
autor: Zielkq
Toudi1995 pisze:8 głośników
W których miejscach konkretnie? Maxem nie było 6 w serii?

: 2013-12-24, 13:15
autor: Toudi1995
w przednich drzwiach 2
na półce z tyłu 2
słupek "A" 2
słupek "B" 2
czyli w sumie 8 :)
Chyba ze w słupku "B" są takie zaślepki ale wydaje mi sie ze sa tam glosniki

: 2013-12-24, 13:26
autor: janusz
Toudi1995 w środkowych słupkach są czujki do alarmu.

: 2013-12-29, 16:21
autor: zuh
Sporo ludzi myśli że w środkowych słupkach to głośniki.
Jak można sprawdzić czy mam te wspomaganie hamulców? Aktualnie mam zapowietrzone przednie zaciski więc nie mam jak sprawdzić "pod nogą". Chociaż jak ją jechałem to coś mi za mocno hamowała porównując do mojej primery przed liftem.