Strona 1 z 1

[P10/W10] Problem z układe, kierowniczym

: 2011-04-04, 21:57
autor: Maniek-ol
Po wymianie przekładni kierowniczej i pompy wspomagania po odpaleniu i pierwszym ruchu kierownicą , kierownica zaczyna sama się obracać. I to z taką siłą , że nie można jej utrzymać. Obraca się w prawo lub w lewo , a nawet wykonuje szybkie i krótkie ruchy w obie strony. Co może być powodem takiego zachowania przekładni , co jest nie tak ?

: 2011-04-08, 19:42
autor: Supernissan
Hallo halo kolego, rozwiązałeś problem? Na pewno przy składaniu maglownicy bierze się pod uwagę ustawienia magla. Mierzy się wymiar: od końca magla do maglownicy. Wymiar od Lewej - Prawej nie koniecznie jest taki sam. U mnie w sunny wymiary dla L są inne niż dla P. Musisz wyczytać w serwisówce wymiary. Czy po poskładaniu odpowietrzyłeś układ hydrauliczny? Jeśli ta maglownica jest niewiadomego pochodzenia i długo leżakowała widzę też opcję że jest zabrudzona i olej nie idzie na przelew, lub po prostu przy składaniu coś zablokowało przewód przelewowy i nie jest 100% drożny.

: 2011-04-08, 19:54
autor: misiek-ol
Problem rozwiazany Okazało sie ze rurki były odwrotnie podłonczone ( te na maglownicy) Takie podłączenie spowodowane było błędnym rysunkiem w serwisówce u Manieka-ol, :-/

: 2011-04-08, 20:10
autor: Supernissan
To się musieliście napocić przy składaniu, jak te rurki za ciekawie nie współpracują przy składaniu w odpowiednie miejsca, co dopiero w nieodpowiednie. :-D

: 2011-04-08, 21:43
autor: misiek-ol
Supernissan pisze: To się musieliście napocić przy składaniu, jak te rurki za ciekawie nie współpracują przy składaniu w odpowiednie miejsca, co dopiero w nieodpowiednie. :-D
w tym sęk że nie było żadnego problemu z nieodpowiednim umiejscowieniu ich odwrotnie :mrgreen:

: 2011-04-08, 22:11
autor: Maniek-ol
Dzięki Misiek-ol. Przełożenie rurek to raptem pół godziny. :)