nauka wolnych obrotów primera 1.6
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
nauka wolnych obrotów primera 1.6
po czyszczeniu przepustnicy obroty szaleja. jak nauczyc ja wolnych obrotów bez podpinania pod consulta. sa opisy do 1.8 i 2.0 lecz do 1.6 nie znalazlem. primera 1.6 99KM 99r
[ Dodano: 2014-10-21, 07:55 ]
cos ktos?
[ Dodano: 2014-10-21, 07:55 ]
cos ktos?
-
- nowy na forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2013-07-13, 16:25
- Lokalizacja: Łódź
rrobal powiem Ci tak. Wszystkie opisy dotyczące pełnej adaptacji przepustnicy po czyszczeniu można wsadzić do D... Bajki i bzdury jakich mało. To że komuś się uda ustawić wolne obroty, jaszcze na dodatek debilnie kręcąc śrubą od wychyłu, jest ustawiana fabrycznie i indywidualnie . Nie usza się tego!!! Po zabiegach czyszczenia w 90% rozjeżdźa sie deko mapa, więc nici z wolnych obrotów bo i tak mieszanka zostaje zła! Nestety bez N.Consult dobrze nie będzie! Ale jak chcesz to baw sie do woli!
WOLNOŚĆ -TO WSZYSTKIE ZIELONE ŚWIATŁA NA DRODZE!!!
Dokładnie kolego N.Consult jedynie pomoże innej opcji nie ma nie baw się bo możesz coś pogrzebaćNEO NFS pisze:rrobal powiem Ci tak. Wszystkie opisy dotyczące pełnej adaptacji przepustnicy po czyszczeniu można wsadzić do D... Bajki i bzdury jakich mało. To że komuś się uda ustawić wolne obroty, jaszcze na dodatek debilnie kręcąc śrubą od wychyłu, jest ustawiana fabrycznie i indywidualnie . Nie usza się tego!!! Po zabiegach czyszczenia w 90% rozjeżdźa sie deko mapa, więc nici z wolnych obrotów bo i tak mieszanka zostaje zła! Nestety bez N.Consult dobrze nie będzie! Ale jak chcesz to baw sie do woli!
pokrecilem troche sruba przy krokowcu ale nie jest dobrze. obroty na cieplym silniku na biegu jałowym utrzymuja sie w granicach 1100 -1500 obr/min. czasami spadaja ładnie do 800 obr/min, a czasami utrzymuja sie okolo 2100 - 2500 obr/min. jak obroty sa duze to odczuwam to na pedale gazu robi sie on twardszy. myslalem ze to linka ale odłaczylem ja od przepustnicy i obroty dalej byly duze. jak zmieniam bieg i daje gazu szarpie samochodem, nie moge plynnie zmienic biegu.
dodam jeszcze ze jak jade i dodaje gazu to zauwazylem jeszcze ze predkosciomierz nie dziala tak jak trzeba. gdy sie zatrzymam pokazuje on okolo 10km/h i pomalu spada do zera. podejrzewam ze to czujnik predkościomierza padl. na forum w jakims temacie wyczytalem ze moze to miec powiązanie z obrotami jałowymi silnika. moze czujnik daje zly sygnal do kompa? jak myślicie?
dodam jeszcze ze jak jade i dodaje gazu to zauwazylem jeszcze ze predkosciomierz nie dziala tak jak trzeba. gdy sie zatrzymam pokazuje on okolo 10km/h i pomalu spada do zera. podejrzewam ze to czujnik predkościomierza padl. na forum w jakims temacie wyczytalem ze moze to miec powiązanie z obrotami jałowymi silnika. moze czujnik daje zly sygnal do kompa? jak myślicie?
rrobal, jesli wyeliminowales linke i np. podciagniecie pedalu do gory butem nic nie daje to pozostaja nastepujace 3 rzeczy ktore maja bezposredni plyw:
1.czujnik polozenia przepustnicy(po odkreceniu 2ch srub mozesz zmienic jego polozenie).
2.sruba od krokowca, czasem plastik czasem metal(ma lekki wplyw na obroty, w moim odczuciu ona jest tylko po to aby korygowac obr. w zaleznosci od stopnia zabrudzenia krokowca).
3.waz od podgrzewania przepustnicy(cisnienie machanicznie reguluje czy auto jest na "ssaniu" czy nie). Tu jest regulacja poprzez zkontrowane sruby ale szczerze watpie ze musisz je ruszac jesli bylo ok wczesniej.
Na cieplym silniku na biegu jałowym 1100-1500 obr/min przy takich niskich temperaturach jak masz teraz na zewnatrz to mysle ze jest ok. U mnie tez cos ostatnio zaczal wariowac i nie do konca wiem dlaczego. Na zimnym silniku po podgazowaniu obroty na chwile zatrzymuja sie na 2000 nastepnie zchodza na 1500. Na cieplym silniku po podgazowaniu na chwile zatrzymuja sie na 1500 a nastepnie zchodza do 800.
U mnie to sie jakis miesiac temu rozregulowalo po tym jak gaz mi strzelil w filtrze powietrza, niby nic takiego aczkolwiek trzymal obroty 2000-2500. Jedyny sposob zeby zszedl na obrotach bylo przestawienie czujnika polozenia przepustnicy do wartosci zerowej z przyspieszonego. Plus jest taki ze teraz wkoncu nie dlawi sie przy ruszaniu i z latwoscia moze zerwac przyczepnosc.
Dodam, ze kilka dni temu podmienilem przeplywke z drogiej przepustnicy na ktorej jezdzilem przez lato i co ciekawe obroty niemal ze identycznie sie zachowuja. Oczywiscie jest szansa ze ta druga tez jest skopana
1.czujnik polozenia przepustnicy(po odkreceniu 2ch srub mozesz zmienic jego polozenie).
2.sruba od krokowca, czasem plastik czasem metal(ma lekki wplyw na obroty, w moim odczuciu ona jest tylko po to aby korygowac obr. w zaleznosci od stopnia zabrudzenia krokowca).
3.waz od podgrzewania przepustnicy(cisnienie machanicznie reguluje czy auto jest na "ssaniu" czy nie). Tu jest regulacja poprzez zkontrowane sruby ale szczerze watpie ze musisz je ruszac jesli bylo ok wczesniej.
Na cieplym silniku na biegu jałowym 1100-1500 obr/min przy takich niskich temperaturach jak masz teraz na zewnatrz to mysle ze jest ok. U mnie tez cos ostatnio zaczal wariowac i nie do konca wiem dlaczego. Na zimnym silniku po podgazowaniu obroty na chwile zatrzymuja sie na 2000 nastepnie zchodza na 1500. Na cieplym silniku po podgazowaniu na chwile zatrzymuja sie na 1500 a nastepnie zchodza do 800.
U mnie to sie jakis miesiac temu rozregulowalo po tym jak gaz mi strzelil w filtrze powietrza, niby nic takiego aczkolwiek trzymal obroty 2000-2500. Jedyny sposob zeby zszedl na obrotach bylo przestawienie czujnika polozenia przepustnicy do wartosci zerowej z przyspieszonego. Plus jest taki ze teraz wkoncu nie dlawi sie przy ruszaniu i z latwoscia moze zerwac przyczepnosc.
Dodam, ze kilka dni temu podmienilem przeplywke z drogiej przepustnicy na ktorej jezdzilem przez lato i co ciekawe obroty niemal ze identycznie sie zachowuja. Oczywiscie jest szansa ze ta druga tez jest skopana