Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P12/WP12] Chcę kupić P12, proszę o porady

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
jarkk
fanatyk nissana
Posty: 289
Rejestracja: 2009-11-30, 10:27
Lokalizacja: Nowy Sącz

[P12/WP12] Chcę kupić P12, proszę o porady

Post autor: jarkk » 2009-12-02, 08:40

Co sądzicie o tych P12 ?? Jak ten francuz w japońskiej skórze sie sprawuje? Ostatno mnie nachodzą myśli żeby na taką primkę sie przerzucić... na swojej P11 mam już 180 tys. km i zbieram informacje o następnym modelu.. kto ma P12 niech coś mądrego powie..
___________________________________________________________________________

W mojej rodzince wlasciwie wszyscy jezdza nissanami.I ja i brat i ojciec.Wszyscy zgodnie twierdzimy ze P 11 to najbardziej udany model szczegolnie ten z lat 1999-2002 po liftingu.P12 ojceic jezdzil rok.Kupil roczną z przebiegiem 27tys.Po roku sprzedasl i kupil 4 letnią P11.To mowi samo za siebie.I na jaki ch... tym japoncom byla ta kooprodukcja z francuzami?Oszpecili tylko bardzo ladne stylistyczne auto ,spieprzyli mu zawieszenie i dali gowniany silnik diesla z Renaulta.Podniesli tyl i nie wiem co jeszcze...Z wlasnego doswiadczenie i mojego ojca - auto nie na nasze drogi.Co chwile cois trzeszczy, łomocze, po 35tys wymienialismy wahacz!!!!!A kamera zamiast lusterka i centralnie umieszczone wskazniki tylko rozpraszają podczas jazdy zamiast w niej pomagac.Mam nadzieje ze kolejny model primery bedzie krokiem wstecz przynajmniej jesli chodzi o stlistyke a kolegom skosnookim radze jak najszybciej przegonic żabojadow do domu.Pozdrawiam wszystkich
___________________________________________________________________________

A ja kupiłem w lutym P12 z 2004r. - po liftingu. 18 tys. przebiegu. 2,2 dCI, taka ViISIA+

Wady
strasznie słychać powietrze przy 100 i wyżej
bardzo twarde zawieszenie - koszmar na nasze drogi. - ale na autostradzie
to wręcz płynie i to jak na razie wszystko

a pierdoły
bagażnik powinien się lżej zamykać (5D)
po spryskaniu szyb, woda osiada na wycieraczkach a potem chlapie na szybę (głupota a wkurza)
podłokietnik powinien być dłuższy

Zalety
cała reszta
kamera - REWELACJA to powinien być standardem we wszystkich samochodach
wskaźniki na środku OK
sterowanie komputerem, radio, klimatyzacja też rewelacja
przyśpieszenie - spoko
trzyma sie drogi rewelacyjnie
Spalanie tak jak zakładałem - zależy kto prowadzi (ja czy żona) podam swoje wyniki miasto ok 8,6 a na trasie ok 6,2 a czasem nawet poniżej 6. A nie lubię jak coś mnie wyprzedza! A żona ma tak 0,5l mniej albo i lepiej
No i pięna jest - bo to jest typ autka które się albo podoba albo nie. Czyli albo je pokochasz od pierwszego spojrzenia albo wyda ci się brzydkie.
W tym roku Italia - tak z 10 tys zrobię więc zobaczymy jaką nam klasą pokaże. Z reguły unikam we Włoszech autostrad - całe piękno i koloryt tkwią na bocznych drogach.
___________________________________________________________________________
..Co do silnika 19DCi ten kto pytal dowie sie za jakis czas (jelsi jezdzi tkaim autem z tkiam silnikiem)>Moze ten motor zdaje egzamin w zachodnich krajach europy gdzie paliwo to paliwo a nie woda z ropą jak u nas.W kazdym razie wymiana wstryskiwaczy to dosc kosztowna zabawa.
i bzdura. Napisałes o bolączce wszystkich silników wyposażonych w wysokociśnieniowy sytem zasilania paliwem. Wrażliwe na paliwo są wszytkie silniki diesla z bezpośrednim wtryskiem, zwłacza wyposażone w common rail. Tankowanie paliwa na porządnych stacjach i stosowanie dodatkowych filtrów minimalizuje problem. Nie można za wspólną cechę negatywną przypisaną danej konstrukcji winić tylko jeden model silnika. A koszt ewentualnej wymiany wtryskiwaczy lub pompy nie jest większy niż u innych producentów, np audi, peugeot czy przy nissanowskim silniku 2.2d
___________________________________________________________________________

Ale nasza rozmowa dotyczy silnika diesla w p-12 i o nim wlasnie mowie bo z takim mialem doczynienia.A jelsi chodzi o silniki na pompowtriskiwaczach w dieslu to jakos nie spotkalem sie z problemem paliwa w np vw passacie,audi czy innych niemieckich konstukcjach.Przewglądając fora dotyczące motoryzacji w wiekszosci ludzie nazekają wlasnie na diesla 1.9 cdi w lagunie i primerce oraz w wiekszoci przypadkow na silniki forda tdci.Jak pisalem wczesniej - mnie podobala sie poprzednia stylistyka primery szczegolnie p-11 po liftingu a i jelsi chodzi o diesla to ten 2 litrowy choc mial małą moc to i tak bym dynamiczny i mial dobre osiagi i co najwazniejsze - nie do zajechania.Widzailem egzemplarz z przebiegiem 380tys bez remontu i musze powqiedziec ze chodizl calkiem ładnie.
___________________________________________________________________________

CD20T dynamiczny i bezawaryjny? pewnie dlatego tak dużo ludzi szuka głowic lub regeneruje swoje, a poza tym jeśli dynamiczny jest wg Ciebie CD20T to musiałeś mieć faktycznie gowniany egzemplarz tej p12 z dci, bo dci a CD20T to niebo a ziemia w kwestii osiągów
___________________________________________________________________________

A nie słyszałeś o silnikach na pompowtryskiwaczach w których wlano gówniane paliwo
To nie wiesz jaki tam jest koszt naprawy. 380tys na diesla to mało tyle to na benzynie zrobisz
Stary TD był na pasku jak pękł to ....
2.2 Dci jest na łańcuszku na pewno więcej wytrzyma niż 380tys.



źródło: NKP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Primera”