[P10/WP10] OPIS MODELU
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- MagicalFire
- doświadczony forumowicz
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-06-21, 21:38
- Lokalizacja: Cybinka
- Kontakt:
[P10/WP10] OPIS MODELU
WERSJE NADWOZIOWE:
Hatchback:
Sedan:
Kombi:
DANE TECHNICZNE:
Nadwozie: Hatchback / Sedan / Kombi
Produkcja: 1990 - 1996 (kombi do 1998)
Napęd: przód (FWD) / 4WD (specjalne wersje)
Silniki: GA16DS, GA16DE, SR20Di, SR20De, CD20
Moc: od 90 do 150 KM
Moment Obrotowy: 132 - 181Nm
Przyśpieszenie 0-100km/h: 8,7 - 16,9s
Prędkość maksymalna: km/h
Średnie spalanie: 7 - 9,5l/100km
Pojemność bagażnika: 480 (lifback: 480/1290, kombi: 460/1700) litrów
Skrzynia biegów: 4-biegowa przekładnia automatyczna, 5-biegowa manualna
Długość: 4400 (kombi: 4460) mm
Szerokość: 1700 (kombi: 1695) mm
Wysokość: 1390 (kombi: 1500) mm
Rozstaw osi: 2550 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 60l
Waga: 1080 - 1355kg
Promień skrętu: brak danych
Hatchback:
Sedan:
Kombi:
DANE TECHNICZNE:
Nadwozie: Hatchback / Sedan / Kombi
Produkcja: 1990 - 1996 (kombi do 1998)
Napęd: przód (FWD) / 4WD (specjalne wersje)
Silniki: GA16DS, GA16DE, SR20Di, SR20De, CD20
Moc: od 90 do 150 KM
Moment Obrotowy: 132 - 181Nm
Przyśpieszenie 0-100km/h: 8,7 - 16,9s
Prędkość maksymalna: km/h
Średnie spalanie: 7 - 9,5l/100km
Pojemność bagażnika: 480 (lifback: 480/1290, kombi: 460/1700) litrów
Skrzynia biegów: 4-biegowa przekładnia automatyczna, 5-biegowa manualna
Długość: 4400 (kombi: 4460) mm
Szerokość: 1700 (kombi: 1695) mm
Wysokość: 1390 (kombi: 1500) mm
Rozstaw osi: 2550 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 60l
Waga: 1080 - 1355kg
Promień skrętu: brak danych
Ostatnio zmieniony 2013-12-27, 13:15 przez MagicalFire, łącznie zmieniany 1 raz.
Wersja kombi czyli Primera W10 nie ma praktycznie nic wspólnego z pozostałymi wersjami nadwozia inne zawieszenie lampy maski grille drzwi
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Uzupełniłem trochę danych, ale jeżeli ktoś ma coś do dodania, to proszę się nie krępować i śmiało pisać. Prosiłbym też o zweryfikowanie danych odnośnie silników i ich osiągów.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
napisze jeszcze,ze primera p10 występowała z silnikiem
SR18di- 110 PS (81 kW) @6500 rpm and 150 nm @4000 rpm tylko w wersji na japonie,żadko ale występowała w uk
Sr18DE-125 PS (92 kW) @6000 rpm and 156 nm @4800 rpm także tylko japonia i uk
Warto także wspomnieć,ze primera p10 występowała w stanach(USA) jako infinity g20
Silnik
SR20DE 140hp(100Kw)
i 145Hp(108Kw)
SR18di- 110 PS (81 kW) @6500 rpm and 150 nm @4000 rpm tylko w wersji na japonie,żadko ale występowała w uk
Sr18DE-125 PS (92 kW) @6000 rpm and 156 nm @4800 rpm także tylko japonia i uk
Warto także wspomnieć,ze primera p10 występowała w stanach(USA) jako infinity g20
Silnik
SR20DE 140hp(100Kw)
i 145Hp(108Kw)
Silniki: GA16DS, GA16DE, SR20Di (115 KM), SR20De (125 KM lub 130 KM), CD20 - jeszcze trzeba dopisać SR20DE (150 KM)
Wersje benzynowe z silnikami 2.0 wszystkie hamulce tarczowe.
Zawieszenie:
nadwozia sedan i hatchback
przód: niezależne, z podwójnymi wahaczami skośnymi nierównej długości (górnym oraz dolnym) oraz sprężynami stożkowymi współosiowymi z amortyzatorami (kolumny zawieszenia), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym;
tył: niezależne z podwójnymi wahaczami poprzecznymi i pojedynczymi wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi oraz sprężynami śrubowymi współosiowymi z amortyzatorami (golenie resorujące), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym.
kombi
przód: niezależne z kolumnami McPhersona (ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami oraz dolnymi wahaczami poprzecznymi), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym
tył:
półniezależne, z pojedynczymi wahaczami wzdłużnymi zespolonymi rurową belką poprzeczną oraz sprężynami śrubowymi niewspółosiowymi z amortyzatorami, z drążkiem reakcyjnym Panharda.
Wersje
LX, SLX, eGT, SRi, SGX, GSX i eZX. Wychodziły również wersje Invitation, na sam koniec produkcji - takie trochę doposażone LX, ale jeszcze nie pełne SLX - czyli coś pomiędzy.
Wyposażenie:
4x el. szyby lub 2x el. szyby
el. lusterka
el. szyberdach lub manual
podgrzewane fotele (Skandynawia)
el. regulowany fotel kierowcy
podgrzewane lusterka
automatyczna antena
klimatyzacja
ABS
4 lub 6 głośników (6 głośników było chyba po '95 w wersjach SLX)
halogeny
el. sterowane reflektory
wycieraczki na lampach (Skandynawia)
centralny zamek
poduszki powietrzne 1 lub 2 (po '94 w standardzie 1 i napinacze pasów)
nawiew na nogi pasażerów z tyłu
Wersje benzynowe z silnikami 2.0 wszystkie hamulce tarczowe.
Zawieszenie:
nadwozia sedan i hatchback
przód: niezależne, z podwójnymi wahaczami skośnymi nierównej długości (górnym oraz dolnym) oraz sprężynami stożkowymi współosiowymi z amortyzatorami (kolumny zawieszenia), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym;
tył: niezależne z podwójnymi wahaczami poprzecznymi i pojedynczymi wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi oraz sprężynami śrubowymi współosiowymi z amortyzatorami (golenie resorujące), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym.
kombi
przód: niezależne z kolumnami McPhersona (ze sprężynami śrubowymi i amortyzatorami oraz dolnymi wahaczami poprzecznymi), ze stabilizatorem poprzecznym prętowym
tył:
półniezależne, z pojedynczymi wahaczami wzdłużnymi zespolonymi rurową belką poprzeczną oraz sprężynami śrubowymi niewspółosiowymi z amortyzatorami, z drążkiem reakcyjnym Panharda.
Wersje
LX, SLX, eGT, SRi, SGX, GSX i eZX. Wychodziły również wersje Invitation, na sam koniec produkcji - takie trochę doposażone LX, ale jeszcze nie pełne SLX - czyli coś pomiędzy.
Wyposażenie:
4x el. szyby lub 2x el. szyby
el. lusterka
el. szyberdach lub manual
podgrzewane fotele (Skandynawia)
el. regulowany fotel kierowcy
podgrzewane lusterka
automatyczna antena
klimatyzacja
ABS
4 lub 6 głośników (6 głośników było chyba po '95 w wersjach SLX)
halogeny
el. sterowane reflektory
wycieraczki na lampach (Skandynawia)
centralny zamek
poduszki powietrzne 1 lub 2 (po '94 w standardzie 1 i napinacze pasów)
nawiew na nogi pasażerów z tyłu
Ostatnio zmieniony 2014-01-05, 14:26 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Vixo masz poprawiony opis zawieszenia
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Avenir
A co z modelem Avenir W10 ?
Avenir Facts
Jest to prawie to samo, co nasze Primery W10, jendak JDM - był dostępny z 4WD i SR20DET. Jendak miał inną turbinę niż Pulsar, czy GTi-R.The W10 Avenir was initially available with either the 1.8 L SR18i or 2.0 L SR20DE in FWD or a 2.0 L SR20DE in 4WD ATTESA configuration. The FWD was available with either a 4 speed automatic transmission or a 5 speed manual, the 4WD only with the automatic. A 2.0 L Turbo-Diesel was added to the range and the 1.8 L SR18i models were given the better 1.8 L SR18DE with electronic gasoline injection in 1993.
A turbocharged model badged Salut GT turbo was introduced in 1995, this came with a 210 PS version of the SR20DET and was available only in 4WD with the automatic transmission.
The W11 model was introduced in 1998. Initially available with the 1.8 L QG18DE, 2.0 L SR20DE, 2.0 L SR20DET or the 2.0 L CD20ET Turbo-diesel. The QG18DE models were FWD only and available with either a 4 speed automatic or 5 speed manual transmission, the SR20DE models were an FWD manual or CVT transmission, the 4WD continued to be conventional automatic only. Once more the turbocharged 2.0 L SR20DET variants were available only in 4WD with the conventional 4 speed automatic. The power output of the turbo version increased to 230 PS.
Avenir Facts