Strona 10 z 10

: 2015-10-20, 09:47
autor: frytas
qg18de 253000 u mnie od ok 15000km siadla przeplywka i czujnik polozenia walu reszta chodzi super, zero rdzy

: 2015-11-05, 23:34
autor: hortex
Tak mi sie trafiło :D
[hide]Obrazek [/hide]
I juz nie ma jedyneczki z przodu ;(

: 2016-01-20, 19:35
autor: opr
Moja primera jak ją kupiłem miała 334k to było 1,5 roku temu. Teraz ma 384k

i w czerwcu jedzie na złom, jakby ktoś coś chciał to pisać.

2.0 benzyna + gaz 140km 99r, p11

: 2016-02-12, 18:53
autor: PawelBeska
W mojej przeszło 272tys 1.6 16V benzyna 98r, czy kręcony tego nie wiem.

: 2016-02-24, 17:48
autor: FiFi91
Moja Prima ma 142 000 km raczej, chyba na 100%
W 2008 sprowadzona z książką serwisową i wtedy miała 98 000 km
Do chwili obecnej eksploatował ją starszy Pan który trzymał ją w garażu i jeździł 4-5 tyś km rocznie :)

: 2016-02-24, 19:17
autor: DawidK
Moja Primerka ma 340 000 km 1.6 benzyna plus LPG Stag 300+. W 2005 roku kupiona bezpośrednio u kobiety w Belgii w domu prywatnym przez mojego wujka. Wtedy przebieg około 150 000 km. Od 2012r w moich rękach od przebiegu 228 000 km. Ja załozylem gaz i już ponad 100 tys na gazie. Śmiga jak szalona, cały czas wykorzystywana w trasie tak przez wujka jak i przeze mnie wiec służy bez zarzutów. Regularne wymiany i obsługi. Chce nią zrobić 500 000 km:) ciekawi mnie czy silnik da rade, na razie bez wymiany łańcucha rozrządu. Nie wiem czy to dzięki temu ale zakonserwowana w 2005 r w profesjonalnym zakładzie więc do dzisiejszego dnia zero rdzy.

: 2016-03-12, 16:59
autor: przemek19911601
moja p11 ma na blacie prawie 240000. przy zakupie 3.5 roku temu niala niecale 180000. z tego co mi sie wydae jest orginalny. oiwy od wymiany do wymiany nie dolewam :-D

: 2016-08-06, 13:18
autor: ajsik
U mnie przebieg 251 tys i padł wlasnie czujnik wału oraz przeguby zewnetrzne (czas najwyższy). Ciekawe ile te dieselki wytrzymuja przebiegu.

: 2016-09-28, 09:19
autor: Tarzan
Mój sąsiad ma Primerę która ma nabite już ponad 150 tys i dalej jeździ na oryginalnych klockach i tarczach :) Ja bym odradzał takich eksperymentów bo do zagraża naszemu bezpieczeństwu. Wysłałem mu artykuł http://www.iparts.pl/artykuly/jak-czest ... e,242.html i czekam aż pojawi się u mnie żeby mu wymienić hamulce.

: 2016-09-28, 11:08
autor: Zielkq
Tarzan, szczerze powiedziawszy to przebieg nie ma tutaj znaczenia - tylko zużycie klocków i tarcz. Każdy producent wskazuje minimalną grubość tarczy i klocków hamulcowych.

: 2016-10-31, 01:50
autor: Andzia88
Moja Primcia się dociera hehe obecnie 297686 Jeżdzę nią niemal dwa lata. Nie nadążam z naprawami ale nie zamienie jej na nic innego no chyba że się rozpadnie ;-)


I bum! w momencie gdy mi stuknęło 300 000 usnełam za kólkiem i wylądowałam w rowie ;-) Brawo ja :/

: 2016-10-31, 07:31
autor: Zielkq
Andzia88 pisze: Nie nadążam z naprawami
To co tam się w niej psuje? ;)
Śmiało kontynuuj swój temat w "zaprezentuj swoje nismo"!

: 2016-11-14, 00:27
autor: Liskey
P11 2.0 TD nakręcił 470tys i jedyne co sie w niej dzieje to problem z obrotami latem tzn. falują no i ruda już kończy dzieła ;b

: 2016-11-20, 09:41
autor: ajsik
Moja 2.0 TD 260 tys i idze na zlom. Dwa cylindry do roboty, robic tego nie bede bo dojda inne kwiatki, a drugiego motoru wstawiac nie bede, bo nie mam pewnosci co do przeszlosci kandydatów. Loteria w nissanach za duzo kosztuje.

[ Dodano: 2016-12-25, 07:11 ]
Robie jednak przekladke, trafilem silnik w dobrym stanie z przebiegiem 292 kkm i dostalem gwarancje 3 miesiace, na koniec roku pochwale sie czy operacja sie udała. Zbyt duzy sentyment nie pozwolił mi jej tak pobprostu zezlomowac, w koncu to czlonek rodziny. Wesolych Swiat ;)

: 2017-02-12, 19:54
autor: kubaaoo
Gdy ją zdobyłem miała 73700, teraz ma 142000, pozdrawiam!

: 2017-07-18, 08:47
autor: nice-wawa
Obrazek

: 2017-07-21, 19:43
autor: SnowLady
moja ma 348000km :D

a jak kupiłam ją w 2011 roku miała 180 tysi "zekomo" :D
więc Koledzy i Koleżanki nie ściemniajcie z licznikiem tylko podawać :D

: 2017-08-04, 04:29
autor: He_man87
Kupiłem 2.0 SRi przywiezioną do Polski 2,5 roku temu, w posiadaniu od 1,5 roku historia znana bo kolega sprzedał czego do dziś żałuję:) obecnie 370 tys, kupiłem 266, ale poprzednia p10 1,6, miała 570, bez ruszania rozrządu, jak i jej poprzedniczka rekordzista 677tys:) w obecnym posiadaniu ciągnie pięknie nadal, odkąd w Polsce valvoline 10w40, pozdrawiam