Witam
Wiecie może czy sprężarka klimatyzacji w modelu po liftingu będzie pasować do modelu przed liftem? W starej ucieka mi czynnik roboczy i myślę że lepiej będzie kupić używaną niż bawić się w naprawę starej.
[P11/WP11] sprężarka klimatyzacji sprzed i po lifcie
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Wszystkie sprężarki od 2.0 benzyniaków pasują do 2.0 benzyniaków. Nie ważne sunny, primera p10 czy primera p11. Różnice pojawiają się dopiero przy pojemnościach. Z tego co pamiętam to 2.0D miał taką samą jak 1.6 Silnik 1.4 w sunnym miał inną niż 1.6.
Czynnik niekoniecznie musi uciekać sprężarką. Może zasówać na o-ringach, chłodnicy, jakieś mikropęknięcia na rurkach.
Czynnik niekoniecznie musi uciekać sprężarką. Może zasówać na o-ringach, chłodnicy, jakieś mikropęknięcia na rurkach.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jest natomiast taka różnica, że w p11 była sprężarka o stałej pojemności skokowej a w p11.144 z klimatronikiem o zmiennej pojemności skokowej (ta druga jest opisana w serwisówce dostępnej na forum). Pytanie czy montaż tej drugiej w miejsce pierwszej, nawet jeśli by fizycznie pasowała, zapewni poprawną pracę układu ? Ja tego nie wiem ale warto temat rozważyć.
P11GT, N14GA16DS