Kupujesz Primerę? Wklej ogłoszenie - poradzimy, skomentujemy
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Ta druga nie ma biteksu tylko czarne nakładki na progi , jak masz zdjęcia z pod maski zawsze patrz w jakim stanie są kielichy przednie a oglądając zdjęcia z tych ogłoszeń wielkich uwag nie mam co do kielichów .
[ Dodano: 2015-06-18, 22:18 ]
Ale patrząc po silniku ta ze Wschowy ma mniejszy przebieg ale druga tez można obejrzeć jak dla mnie najważniejsza jest blacharka w primerach.
[ Dodano: 2015-06-18, 22:18 ]
Ale patrząc po silniku ta ze Wschowy ma mniejszy przebieg ale druga tez można obejrzeć jak dla mnie najważniejsza jest blacharka w primerach.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
tompatrz, na przednim i tylnym zderzaku to są takie platikowe elementy będące jego częścią, jeżeli o tym mówimy. Czasami w lakierze, czasami nie.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
tompatrz daj znak po oględzinach w jakim faktycznym stanie jest fura. Ja na razie robię rozeznanie w Primerkach i powoli zbieram wnioski. Poprzednie auto szukałem pół roku więc mi się nie spieszy. Ale oglądałem tyle aut, że jedno wiem: jak samochód jest nisko wyceniony to sprzedający ma ku temu powód dlatego oferta ze Wschowy (Leszna) budzi we mnie wątpliwości. Spójrzcie na zdjęcie z widokiem na kokpit od strony pasażera - dół wygląda jakby auto było wyciągnięte z jeziora.
Po czym na zdjęciu rozpoznajecie stan zużycia kielichów?
Po czym na zdjęciu rozpoznajecie stan zużycia kielichów?
Czy widzisz rdzę na nich, czy zaczyna blacha nienaturalnie odstawać na łączeniach, etc.Rudi pisze: Po czym na zdjęciu rozpoznajecie stan zużycia kielichów?
[ Dodano: 2015-06-18, 22:58 ]
Może być tez tak, że "magiczna zielona spinka" nie była uszczelniona odpowiednio i woda się tam zebrała i chwilę tam stała - strona auta pasuje do koncepcji (więcej o zielonej spince w "zrób to sam" w dziale "primera").Rudi pisze:Spójrzcie na zdjęcie z widokiem na kokpit od strony pasażera - dół wygląda jakby auto było wyciągnięte z jeziora.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Rudi, czyli zasada problemu taka sama...
viewtopic.php?t=16225
[ Dodano: 2015-06-28, 09:58 ]
Jakby ktoś się zastanawiał nad tą:
http://olx.pl/oferta/nissan-primera-p11 ... 74ae1be745
To tutaj kilka słów o niej:
viewtopic.php?p=393557#393557
Cytując poprzedniego właściciela Przem:
viewtopic.php?t=16225
[ Dodano: 2015-06-28, 09:58 ]
Jakby ktoś się zastanawiał nad tą:
http://olx.pl/oferta/nissan-primera-p11 ... 74ae1be745
To tutaj kilka słów o niej:
viewtopic.php?p=393557#393557
Cytując poprzedniego właściciela Przem:
Poszła za 850,-zł z tydzień temu. Teraz na olx cena poszła w góręWitam
Sprzedam swojego Nissana Primera WP11.
rok prod 1998
silnik 2.0 benzyna (fabrycznie 131 KM - dołożony regulowany wałek rozrządu, bez kata, filtr powietrza pippercross - powinno być więcej..), instalacja gazowa (wtrysk)-zbiornik w kole zapasowym, dodatkowo 4 alusy Borbet (kapselki nissan-taki mały gadżet) 16" z oponami letnimi (teraz są na stalowych felgach zimówki - kupione jako nowe 2 szt 1 rok temu, 2 szt 2 lata temu.
założona kierownica ze skóry, wymienione fotele (coś tam pokręciłem z przewodami - wyświetla się błąd poduszek pow. - to z foteli przy wymianie)
do roboty:
1) blacharka (wymienione 1 drzwi prawy tył)
2) wymiana tylnych podłużnic (dodatkowo dorzucam amorki tylne (kayaba excel-g) - wymieniłem bo myślałem że walnięte na przeglądzie, okazało się że to podłużnice, amorki jeżdżone 1 rok - szkoda było wyrzucać).
3) łożysko prawy tył do wymiany
Głośniki wymienione (lepsza jakość), nerki od gt,
ważny przegląd i ubezpieczenie
cena ok 2000 zł (do negocjacji)
jutro podeślę więcej info
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Oto właśnie tajniki spekulacji - tanio kup, sprzedaj drożej.
Co myślicie o tym modelu: http://www.autotrader.pl/samochody-osob ... /125946986
W zasadzie to w oczy rzuca się brak znaczka nissan na masce - da się to "urwać" bez śladu? Czy można np. przypuszczać, że macha klepana po dzwonie?
Czy te wersje p11 nie miały w standardzie regulowanych foteli? Na zdjęciu regulacja wygląda na manualną.
P.S. czy sprawdzenie w ASO numeru VIN daje jakieś rezultaty?
pozdrawiam.
Co myślicie o tym modelu: http://www.autotrader.pl/samochody-osob ... /125946986
W zasadzie to w oczy rzuca się brak znaczka nissan na masce - da się to "urwać" bez śladu? Czy można np. przypuszczać, że macha klepana po dzwonie?
Czy te wersje p11 nie miały w standardzie regulowanych foteli? Na zdjęciu regulacja wygląda na manualną.
P.S. czy sprawdzenie w ASO numeru VIN daje jakieś rezultaty?
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2015-06-30, 11:44 przez Rudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Znaczek jest mocowany na wcisk więc jakaś ingerencja była bo dziur nie ma z fotelami wszystko w porządku tylko pełna skóra ma elektryczną regulację.
edit
nice-wawa, byłeś pierwszy
Rudi, chyba że w tym w którym był serwisowany (jeżeli był), w innych nic ci nie powiedzą bo nissan nie ma ogólnopolskiej bazy danych ASO.
W opisie jest że ma xenony ale nie ma spryskiwaczy więc albo był dzwon i zderzak wymieniony albo xenony dołożone.
Chociaż nie widać pokrętła regulacji wysokości świateł a wydaje mi się że jest przycisk spryskiwania lamp więc wychodzi że zderzak zmieniony.
edit
nice-wawa, byłeś pierwszy
Rudi, chyba że w tym w którym był serwisowany (jeżeli był), w innych nic ci nie powiedzą bo nissan nie ma ogólnopolskiej bazy danych ASO.
W opisie jest że ma xenony ale nie ma spryskiwaczy więc albo był dzwon i zderzak wymieniony albo xenony dołożone.
Chociaż nie widać pokrętła regulacji wysokości świateł a wydaje mi się że jest przycisk spryskiwania lamp więc wychodzi że zderzak zmieniony.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Dzięki.
Spójrzcie jeszcze na widok od przodu - prawy reflektor (na zdjęciu lewy) ma chyba większą szczelinę pomiędzy maską niż lewy. Brak lamp w zderzaku to też opcja wyposażenia czy ślad po dzwonie?
Czy weryfikacja numeru VIN w ASO nissana przynosi jakieś rezultaty? Chodzi mi o to czy pracownicy ASO podzielą się wiedzą o historii pojazdu i czy ona w ogóle jest zapisywana?
Autko fajne, szkoda tylko że licznik już raz się przekręcił i liczy drugi milion...
dzięki za informacje
Spójrzcie jeszcze na widok od przodu - prawy reflektor (na zdjęciu lewy) ma chyba większą szczelinę pomiędzy maską niż lewy. Brak lamp w zderzaku to też opcja wyposażenia czy ślad po dzwonie?
Czy weryfikacja numeru VIN w ASO nissana przynosi jakieś rezultaty? Chodzi mi o to czy pracownicy ASO podzielą się wiedzą o historii pojazdu i czy ona w ogóle jest zapisywana?
Autko fajne, szkoda tylko że licznik już raz się przekręcił i liczy drugi milion...
dzięki za informacje
Wychodziły primery bez halogenów z zaślepkami, ale manetkę ma z halogenami więc coraz więcej przemawia za dzwonem co nie dyskwalifikuje auta (np mój lekka stłuczka parkingowa), porostu ceny halogenów i spryskiwaczy są chore.
co do przebiegu zdarzają się rodzyny, kiedyś słyszałem że żółty nalot na pokrywie klawiatury świadczy o niskim przebiegu i z czasem (km) znika (nie wiem ile w tym prawdy, mój jak kupiłem miał 220kkm) a i fotele w niezłym stanie.
Co do ASO opisałem w poprzednim poście.
co do przebiegu zdarzają się rodzyny, kiedyś słyszałem że żółty nalot na pokrywie klawiatury świadczy o niskim przebiegu i z czasem (km) znika (nie wiem ile w tym prawdy, mój jak kupiłem miał 220kkm) a i fotele w niezłym stanie.
Co do ASO opisałem w poprzednim poście.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Ja regulacji lamp nie widzę więc jak ksenon oryginalny to powinny być spryskiwacze lamp . Przebieg raczej o 100.000 min w dół więcej można by powiedzieć po dokładnym obejrzeniu autka.
Na silniku widoczny wosk , z tego co się orientuje to do 250.000 km się utrzymuje potem znika .
Halogenów brak a widać że manetka od halogenów , jak pisał PrzeRuSco czyli miała przygodę przodem jak delikatna stłuczka nie ma co robić dramatu . Poproś więcej i lepszej jakości zdjęć bo po tych słabo oceniać .
Zdjęcia całej komory silnika z widocznym pasem przednim , wnętrza auta tak żeby było widać gałkę zmiany biegów , i nakładki na pedałach .
Na silniku widoczny wosk , z tego co się orientuje to do 250.000 km się utrzymuje potem znika .
Halogenów brak a widać że manetka od halogenów , jak pisał PrzeRuSco czyli miała przygodę przodem jak delikatna stłuczka nie ma co robić dramatu . Poproś więcej i lepszej jakości zdjęć bo po tych słabo oceniać .
Zdjęcia całej komory silnika z widocznym pasem przednim , wnętrza auta tak żeby było widać gałkę zmiany biegów , i nakładki na pedałach .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Z woskiem to różnie bywa, nie ma co na to zwracać uwagi. Jak ktoś czyścił, to może nie mieć już po 100kkm. U mnie na budziku 286kkm i nic się nie zmieniło od 9 lat, jak był tak jest.
Szukając primery, patrz lepiej czy nie przeżarło jej na wylot,a nie martwisz się innymi pierdołami. To jest 15 letnie auto za 6k, które mechanicznie przeżyje 3 takie budy.
Moja już prawie cała dookoła była malowana, bo ją ruda zżerała, a dzwona nie miała nigdy, nie licząc obijania zderzakami o słupki itp.
Szukając primery, patrz lepiej czy nie przeżarło jej na wylot,a nie martwisz się innymi pierdołami. To jest 15 letnie auto za 6k, które mechanicznie przeżyje 3 takie budy.
Moja już prawie cała dookoła była malowana, bo ją ruda zżerała, a dzwona nie miała nigdy, nie licząc obijania zderzakami o słupki itp.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
takie pytanie. jak spisuje się silnik 1.6 w p11 144 po lifcie czyli po 2001r. zjada olej jak 1.8? jakie w ogóle ma on oznaczenie oraz w jakich innych modelach był montowany?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
a ogólna bezawaryjność? podobnie pancerny co GA16 czy bliżej już jemu do jakiegoś 1.8.. ?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Co powiecie na takie autko? Dla nowgo kierowcy, miesięcznie ok 650-700km.
http://otomoto.pl/oferta/nissan-primera ... y7DJX.html
http://otomoto.pl/oferta/nissan-primera ... y7DJX.html
za tą cene powinien być w dobrym stanie technicznym. trzeba i tak nastawić się na jakieś wydatki bo to auto jednak ma troche lat i km na karku.
ogólnie nissan to bardzo odporne auto. jak potrzebujesz większego auta typu primera to chyba jest najlepszy wybór. jak coś troszke mniejszego to za te pieniądze szukajcie almery N15. ciężej znaleźć coś odpowiedniego, bo z moich obserwacji wynika, że gniją troche mocniej niż primera, ale za to powinna być jeszcze bardziej odporna na wysokie przebiegi wszczególności z silnikiem 1.6.
ogólnie nissan to bardzo odporne auto. jak potrzebujesz większego auta typu primera to chyba jest najlepszy wybór. jak coś troszke mniejszego to za te pieniądze szukajcie almery N15. ciężej znaleźć coś odpowiedniego, bo z moich obserwacji wynika, że gniją troche mocniej niż primera, ale za to powinna być jeszcze bardziej odporna na wysokie przebiegi wszczególności z silnikiem 1.6.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Ciężko po zdjęciach wywnioskować. Widać,że auto odpicowane. Zależy też czy parchy były porządnie robione, czy u Kazia w szopie, bo malowana była na pewno
Na pierwszy rzut oka ładna.
Na pierwszy rzut oka ładna.
Ostatnio zmieniony 2015-07-02, 21:24 przez grzeg255, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Sunny n14, Primera P11.144
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Jest: Almera N16, Bravo II T-Jet Sport TdP 150km,
Giulietta 1,4TB
Nefka, nie cytujemy postów w całości, forum robi się przez to mniej przejrzyste.
Co do ceny - wszystko jest warte tyle, ile ktoś jest w stanie za to dać. W podobnych pieniądzach masz forumowe P11GT http://allegro.pl/piekny-nissan-primera ... 36553.html
No i wiele zależy od stanu samochodu, którego nikt rzetelnie na odległość nie oceni...
Ogólnie jak trafisz dobry egzemplarz to nic nie powinno sie psuć za wyjątkiem kilku standardowych rzeczy, które są raczej drobnostkami. Problemem może być jedynie rdza
grzeg255, ja tam się uczyłem jeździć na moim Wagonie i źle tego nie wspominam
Co do ceny - wszystko jest warte tyle, ile ktoś jest w stanie za to dać. W podobnych pieniądzach masz forumowe P11GT http://allegro.pl/piekny-nissan-primera ... 36553.html
No i wiele zależy od stanu samochodu, którego nikt rzetelnie na odległość nie oceni...
Ogólnie jak trafisz dobry egzemplarz to nic nie powinno sie psuć za wyjątkiem kilku standardowych rzeczy, które są raczej drobnostkami. Problemem może być jedynie rdza
grzeg255, ja tam się uczyłem jeździć na moim Wagonie i źle tego nie wspominam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."